Ana içeriğe atla

Tekrar Çalışmaları

İlk dersimize ev çalışmalarının kontrolü ile başladık. Kalan zamanımızda ve ikinci dersimizde fen bilimleri yaptık. Geçtiğimiz ders öğrendiğimiz mikroskop ve mikroskobun gelişimi konusunu tekrar ettik. Mikroskobik canlılarla ilgili yaptığımız çalışmları ders defterindeki notlarımızdan tekrar ettik. Geçtiğimiz ders hazırladığımız kirli suda, bahçedeki çeşmenin etrafında birikmiş suda ve saksı suyunda mikroskobik canlıları görememiştik. Yaprak incelemiştik. Bugün yoldaki biirikmiş ve yosunlaşmış suyu inceledik. Birkaç tane mikroskobik canlı görebildik. Öğrencilerimiz bu canlıları tek tek incelediler. İlerleyen günlerde farklı şekillerde hazırlanmış kirli suları incelemeye çalışacağız. Bugün de istediğimiz gibi bir sonuç alamadık. Mikroskobik canlıların yararları ve zararlarını kavramaya çalıştık. Morpakampüsten çalışma etkinliklerini yaptık.

Üçüncü ve dördüncü dersimizin bir kısmında matematik yaptık. Ondalık kesirleri karşılaştırma konusuna çalıştık. Doğal sayılarda basamaklarına göre karşılaştırma konusunu tekrra ederek ondalık kesirlerde karşılaştırma konusuna giriş yaptık. Basamaklarına göre ondalık kesirleri karşılaştırdık. Kesir modelleri ile eşit olacak bazı kesirleri gösterdik. Örneğin; 0,7 ile 0,70 kesirleri arasındaki ilişkiyi kesir modelleri çizerek kavramaya çalıştık. Konuyla ilgili alıştırmalar yaptık. Ders ve çalışma kitabındaki etkinlikleri tamamladık.

Dördüncü dersimizin kalan zamanında rehberlik çalışması yaptık. Sorumluluklarımız ve davranışlar konusu ile ilgili değerlendirme yaptık. Hafta içi bazı öğrencilerimizde bu konuda sorunlar olduğunu gözlemlemiştim. Bugün olumsuz durumlar üzerinde durduk. Sınıfça gerekli değerlendirme çalışmasını yaptık.

Beşinci dersimizde zeka oyunları oynadık.

Öğleden sonra ilde toplantım olduğu için dersi Mete öğretmenimiz yaptı. Cuma günleri son saat serbest oyun etkinliği yapıyorduk. Öğrencilerimiz temel ısınma hareketlerinden sonra serbest oyun etkinliğini yapmışlar.

Yarın 14.00'da tekvando çalışması yapılacaktır. Yarın ve pazar günü akıl ve zeka oyunlarının Türkiye şampiyonası ilimizde yapılacaktır.


İlk dersimize ev çalışmalarının kontrolü ile başladık. Kalan zamanımızda ve ikinci dersimizde fen bilimleri yaptık. Geçtiğimiz ders öğrendiğimiz mikroskop ve mikroskobun gelişimi konusunu tekrar ettik. Mikroskobik canlılarla ilgili yaptığımız çalışmları ders defterindeki notlarımızdan tekrar ettik. Geçtiğimiz ders hazırladığımız kirli suda, bahçedeki çeşmenin etrafında birikmiş suda ve saksı suyunda mikroskobik canlıları görememiştik. Yaprak incelemiştik. Bugün yoldaki biirikmiş ve yosunlaşmış suyu inceledik. Birkaç tane mikroskobik canlı görebildik. Öğrencilerimiz bu canlıları tek tek incelediler. İlerleyen günlerde farklı şekillerde hazırlanmış kirli suları incelemeye çalışacağız. Bugün de istediğimiz gibi bir sonuç alamadık. Mikroskobik canlıların yararları ve zararlarını kavramaya çalıştık. Morpakampüsten çalışma etkinliklerini yaptık.

Üçüncü ve dördüncü dersimizin bir kısmında matematik yaptık. Ondalık kesirleri karşılaştırma konusuna çalıştık. Doğal sayılarda basamaklarına göre karşılaştırma konusunu tekrra ederek ondalık kesirlerde karşılaştırma konusuna giriş yaptık. Basamaklarına göre ondalık kesirleri karşılaştırdık. Kesir modelleri ile eşit olacak bazı kesirleri gösterdik. Örneğin; 0,7 ile 0,70 kesirleri arasındaki ilişkiyi kesir modelleri çizerek kavramaya çalıştık. Konuyla ilgili alıştırmalar yaptık. Ders ve çalışma kitabındaki etkinlikleri tamamladık.

Dördüncü dersimizin kalan zamanında rehberlik çalışması yaptık. Sorumluluklarımız ve davranışlar konusu ile ilgili değerlendirme yaptık. Hafta içi bazı öğrencilerimizde bu konuda sorunlar olduğunu gözlemlemiştim. Bugün olumsuz durumlar üzerinde durduk. Sınıfça gerekli değerlendirme çalışmasını yaptık.

Beşinci dersimizde zeka oyunları oynadık.

Öğleden sonra ilde toplantım olduğu için dersi Mete öğretmenimiz yaptı. Cuma günleri son saat serbest oyun etkinliği yapıyorduk. Öğrencilerimiz temel ısınma hareketlerinden sonra serbest oyun etkinliğini yapmışlar.

Yarın 14.00'da tekvando çalışması yapılacaktır. Yarın ve pazar günü akıl ve zeka oyunlarının Türkiye şampiyonası ilimizde yapılacaktır.


İlk dersimize ev çalışmalarının kontrolü ile başladık. Kalan zamanımızda ve ikinci dersimizde fen bilimleri yaptık. Geçtiğimiz ders öğrendiğimiz mikroskop ve mikroskobun gelişimi konusunu tekrar ettik. Mikroskobik canlılarla ilgili yaptığımız çalışmları ders defterindeki notlarımızdan tekrar ettik. Geçtiğimiz ders hazırladığımız kirli suda, bahçedeki çeşmenin etrafında birikmiş suda ve saksı suyunda mikroskobik canlıları görememiştik. Yaprak incelemiştik. Bugün yoldaki biirikmiş ve yosunlaşmış suyu inceledik. Birkaç tane mikroskobik canlı görebildik. Öğrencilerimiz bu canlıları tek tek incelediler. İlerleyen günlerde farklı şekillerde hazırlanmış kirli suları incelemeye çalışacağız. Bugün de istediğimiz gibi bir sonuç alamadık. Mikroskobik canlıların yararları ve zararlarını kavramaya çalıştık. Morpakampüsten çalışma etkinliklerini yaptık.

Üçüncü ve dördüncü dersimizin bir kısmında matematik yaptık. Ondalık kesirleri karşılaştırma konusuna çalıştık. Doğal sayılarda basamaklarına göre karşılaştırma konusunu tekrra ederek ondalık kesirlerde karşılaştırma konusuna giriş yaptık. Basamaklarına göre ondalık kesirleri karşılaştırdık. Kesir modelleri ile eşit olacak bazı kesirleri gösterdik. Örneğin; 0,7 ile 0,70 kesirleri arasındaki ilişkiyi kesir modelleri çizerek kavramaya çalıştık. Konuyla ilgili alıştırmalar yaptık. Ders ve çalışma kitabındaki etkinlikleri tamamladık.

Dördüncü dersimizin kalan zamanında rehberlik çalışması yaptık. Sorumluluklarımız ve davranışlar konusu ile ilgili değerlendirme yaptık. Hafta içi bazı öğrencilerimizde bu konuda sorunlar olduğunu gözlemlemiştim. Bugün olumsuz durumlar üzerinde durduk. Sınıfça gerekli değerlendirme çalışmasını yaptık.

Beşinci dersimizde zeka oyunları oynadık.

Öğleden sonra ilde toplantım olduğu için dersi Mete öğretmenimiz yaptı. Cuma günleri son saat serbest oyun etkinliği yapıyorduk. Öğrencilerimiz temel ısınma hareketlerinden sonra serbest oyun etkinliğini yapmışlar.

Yarın 14.00'da tekvando çalışması yapılacaktır. Yarın ve pazar günü akıl ve zeka oyunlarının Türkiye şampiyonası ilimizde yapılacaktır.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Metreküp – Kilogram Çevirme – Hesaplama Tablosu

Ağırlık birimleri hesaplama cetvelinden kilogramı metreküpe çevirme ve metreküpü kilograma çevirme örnekleri aşağıda yer almaktadır. METREKÜP KİLOGRAM ÇEVİRME ÖRNEKLERİ Aşağıda kullanılan metreküp – kilo çevirme formülü ayrıntılı değerlendirmeler dikkate alınmadan hesaplanmıştır. Yani halk arasındaki tabir ile düz hesaptır. Dolayısıyla bilimsel çalışmalarda dikkate alınmamalıdır. 1 m3 kaç kilogram eder?    1000 kg eder 2 m3 kaç kilogram eder?    2000 kg eder 3 m3 kaç kilogram eder?    3000 kg eder 4 m3 kaç kilogram eder?    4000 kg eder 5 m3 kaç kilogram eder?    5000 kg eder 6 m3 kaç kilogram eder?    6000 kg eder 7 m3 kaç kilogram eder?    7000 kg eder 8 m3 kaç kilogram eder?    8000 kg eder 9 m3 kaç kilogram eder?    9000 kg eder 10 m3 kaç kilogram eder?    10000 kg eder 11 m3 kaç kilogram eder?    11000 kg eder 12 m3 kaç kilogram eder?    12000 kg eder 13 m3 kaç kilogram eder?    13000 kg eder 14 m3 kaç kilogram eder?    14000 kg eder 15 m3 kaç kilogr

1 Metreküp Kum Kaç El Arabası – Kaç Kürek Yapar

Ağırlık formülleri örnekleri rehberinden 1 metreküp kum – kürek çevirme ve 1 el arabası kum – kürek ölçüleri hesaplama ve birim çevirme ile ilgili bilgiler aşağıdaki satırda bulunmaktadır. 1 METREKÜP KUM – EL ARABASI – 1 METREKÜP KUM ÇEVİRME 1 metreküp kum kaç el arabası yapar? 20 el arabası eder. 1 el arabası kum kaç metreküp yapar? 0,5 m3 eder. 1 METREKÜP KUM – KÜREK – 1 METREKÜP KUM   ÇEVİRME 1 metreküp kum kaç kürek yapar? 400 kürek eder. 1 kürek kum kaç metreküp yapar? 0,005 m3 eder. Hesaplamada yararlanılan terimler: kaç metreküp kumdur, kaç el arabasıdır, kaç kürektir Hesaplamada yararlanılan kısaltmalar: Metreküp’ün kısaltması m3, El arabası’nin kısaltması ea, Kürek’ın kısaltması kürek Burada 1 metreküp kum – kürek hesaplama ve 1 metreküp kum – el arabası hesaplama örnekleri verilmiştir. Bu sayfada alan 1 metreküp kum hesaplama tablosu ve birim çevirici değerleri yaklaşık değerlerdir ve dolayısıyla kesin rakamları ifade etmez. Formüller vasıtasıyla hesaplanmış ol

1 Yemek Kaşığı Kaç CC – Kaç CL Yapar

Ağırlık formülleri örnekleri rehberinden santilitre– yemek kaşığı ve yemek kaşığı – cc ölçüleri hesaplama ve birim çevirme ile ilgili bilgiler aşağıdaki satırda bulunmaktadır. YEMEK KAŞIĞI – CC – YEMEK KAŞIĞI ÇEVİRME 1 yemek kaşığı kaç cc yapar? ? cc eder. 1 cc kaç yemek kaşığı yapar? ? yemek kaşığı eder. YEMEK KAŞIĞI – SANTİLİTRE – YEMEK KAŞIĞI    ÇEVİRME 1 yemek kaşığı kaç santilitre yapar? 1 cl eder. 1 santilitre kaç yemek kaşığı yapar? 1 yemek kaşığı eder. Hesaplamada yararlanılan terimler: kaç yemek kaşığıdır, kaç ccdır, kaç santilitredir Hesaplamada yararlanılan kısaltmalar: CC’nın kısaltması cc, Yemek kaşığı’nın kısaltması yk, Santilitre’nin kısaltması cl Burada yemek kaşığı – santilitre hesaplama ve yemek kaşığı – cc hesaplama örnekleri verilmiştir. Bu sayfada alan yemek kaşığı hesaplama tablosu ve birim çevirici değerleri yaklaşık değerlerdir ve dolayısıyla kesin rakamları ifade etmez. Formüller vasıtasıyla hesaplanmış olup bilimsel ve akademik çalışmalar için y