İlk iki dersimiz İngilizce idi. Üçüncü dersimize rehberlik çalışması yaparak başladık. Kurallar, davranışlar, sorumluluk konuları üzerinde konuştuk. Yapılan çalışmalar ile ilgili genel bir sözlü değerlendirme çalışması yaptık. Öğrencilerimiz derslerinde eksik oldukları yerleri gördüler.
Dördüncü ve öğleden sonraki ilk dersimizde matematik yaptık. Ondalık sayılar ile ilgili konuya başladık. Marketlerin fiyat listelerinden yola çıkarak sayıların niçin virgüllü yazıldıüını kavramaya çalıştık. Para, uzunluk gibi ifadelerde virgülün ne işe yaradığını (TL ve Kr ayırma, m ve cm ayırma vb.) kavramaya çalıştık. Daha sonra ondalık kesirleri gündelik hayatta hangi durumlarda kullandığımızı bu sayıları nasıl okumamız gerektiğini ve ne anlam içerdiğini kavradık. Paydası 10, 100 ve 1000 olan bazı kesirleri modellerle defterimizde göstermeye çalıştık. Defterimize görsel etkinlik yapıştırarak bu etkinlik üzerinden kesirleri nasıl ondalık sayılara çevireceğimizi ve bu ondalık sayıları nasıl okuyacağımızı kavradık. Kesirleri ondalık sayılara çevirme, ondalık sayıları kesirlere çevirme alıştırmaları yaptık. Ev çalışması bugün çalıştığımız konu ile ilgilidir. Öğrencilerimiz ders defterinden konuyu çalışıp ev çalışmasını yapacaklardır.
Son dersimizde görsel etkinlik yaptık. Fener çalışmasını tamamlayan öğrencilerimiz çalışmalarını teslim ettiler. Çalışmaları değerlendirdik. Bugün sulu boya ile yapılacak yeni bir çalışmaya başladık. 2 veya 3 haftamızı alacak olan çalışma sulu boya ile yapılacaktır. Çalışmadaki yapraklar ve çiçekler kes - yapıştır etkinliği ile yapılabilir. Öğrencimizin tercihine bıraktım. Öğrencilerimizin çalışmanın temel çizimi tamamlayıp haftaya boyama bölümüne başlayacağız.
Okul çıkışı gösteri ve yarışma gruplarının halk oyunu çalışmasının tekrarını yaptık. Bu hafta içi zaman zaman kapalı spor salonunda çalışma yapacağız.
Bugün çalışmaya başladığımız etkinlik;
İlk iki dersimiz İngilizce idi. Üçüncü dersimize rehberlik çalışması yaparak başladık. Kurallar, davranışlar, sorumluluk konuları üzerinde konuştuk. Yapılan çalışmalar ile ilgili genel bir sözlü değerlendirme çalışması yaptık. Öğrencilerimiz derslerinde eksik oldukları yerleri gördüler.Dördüncü ve öğleden sonraki ilk dersimizde matematik yaptık. Ondalık sayılar ile ilgili konuya başladık. Marketlerin fiyat listelerinden yola çıkarak sayıların niçin virgüllü yazıldıüını kavramaya çalıştık. Para, uzunluk gibi ifadelerde virgülün ne işe yaradığını (TL ve Kr ayırma, m ve cm ayırma vb.) kavramaya çalıştık. Daha sonra ondalık kesirleri gündelik hayatta hangi durumlarda kullandığımızı bu sayıları nasıl okumamız gerektiğini ve ne anlam içerdiğini kavradık. Paydası 10, 100 ve 1000 olan bazı kesirleri modellerle defterimizde göstermeye çalıştık. Defterimize görsel etkinlik yapıştırarak bu etkinlik üzerinden kesirleri nasıl ondalık sayılara çevireceğimizi ve bu ondalık sayıları nasıl okuyacağımızı kavradık. Kesirleri ondalık sayılara çevirme, ondalık sayıları kesirlere çevirme alıştırmaları yaptık. Ev çalışması bugün çalıştığımız konu ile ilgilidir. Öğrencilerimiz ders defterinden konuyu çalışıp ev çalışmasını yapacaklardır.
Son dersimizde görsel etkinlik yaptık. Fener çalışmasını tamamlayan öğrencilerimiz çalışmalarını teslim ettiler. Çalışmaları değerlendirdik. Bugün sulu boya ile yapılacak yeni bir çalışmaya başladık. 2 veya 3 haftamızı alacak olan çalışma sulu boya ile yapılacaktır. Çalışmadaki yapraklar ve çiçekler kes - yapıştır etkinliği ile yapılabilir. Öğrencimizin tercihine bıraktım. Öğrencilerimizin çalışmanın temel çizimi tamamlayıp haftaya boyama bölümüne başlayacağız.
Okul çıkışı gösteri ve yarışma gruplarının halk oyunu çalışmasının tekrarını yaptık. Bu hafta içi zaman zaman kapalı spor salonunda çalışma yapacağız.
Bugün çalışmaya başladığımız etkinlik;
Dördüncü ve öğleden sonraki ilk dersimizde matematik yaptık. Ondalık sayılar ile ilgili konuya başladık. Marketlerin fiyat listelerinden yola çıkarak sayıların niçin virgüllü yazıldıüını kavramaya çalıştık. Para, uzunluk gibi ifadelerde virgülün ne işe yaradığını (TL ve Kr ayırma, m ve cm ayırma vb.) kavramaya çalıştık. Daha sonra ondalık kesirleri gündelik hayatta hangi durumlarda kullandığımızı bu sayıları nasıl okumamız gerektiğini ve ne anlam içerdiğini kavradık. Paydası 10, 100 ve 1000 olan bazı kesirleri modellerle defterimizde göstermeye çalıştık. Defterimize görsel etkinlik yapıştırarak bu etkinlik üzerinden kesirleri nasıl ondalık sayılara çevireceğimizi ve bu ondalık sayıları nasıl okuyacağımızı kavradık. Kesirleri ondalık sayılara çevirme, ondalık sayıları kesirlere çevirme alıştırmaları yaptık. Ev çalışması bugün çalıştığımız konu ile ilgilidir. Öğrencilerimiz ders defterinden konuyu çalışıp ev çalışmasını yapacaklardır.
Son dersimizde görsel etkinlik yaptık. Fener çalışmasını tamamlayan öğrencilerimiz çalışmalarını teslim ettiler. Çalışmaları değerlendirdik. Bugün sulu boya ile yapılacak yeni bir çalışmaya başladık. 2 veya 3 haftamızı alacak olan çalışma sulu boya ile yapılacaktır. Çalışmadaki yapraklar ve çiçekler kes - yapıştır etkinliği ile yapılabilir. Öğrencimizin tercihine bıraktım. Öğrencilerimizin çalışmanın temel çizimi tamamlayıp haftaya boyama bölümüne başlayacağız.
Okul çıkışı gösteri ve yarışma gruplarının halk oyunu çalışmasının tekrarını yaptık. Bu hafta içi zaman zaman kapalı spor salonunda çalışma yapacağız.
Bugün çalışmaya başladığımız etkinlik;
İlk iki dersimiz İngilizce idi. Üçüncü dersimize rehberlik çalışması yaparak başladık. Kurallar, davranışlar, sorumluluk konuları üzerinde konuştuk. Yapılan çalışmalar ile ilgili genel bir sözlü değerlendirme çalışması yaptık. Öğrencilerimiz derslerinde eksik oldukları yerleri gördüler.
Dördüncü ve öğleden sonraki ilk dersimizde matematik yaptık. Ondalık sayılar ile ilgili konuya başladık. Marketlerin fiyat listelerinden yola çıkarak sayıların niçin virgüllü yazıldıüını kavramaya çalıştık. Para, uzunluk gibi ifadelerde virgülün ne işe yaradığını (TL ve Kr ayırma, m ve cm ayırma vb.) kavramaya çalıştık. Daha sonra ondalık kesirleri gündelik hayatta hangi durumlarda kullandığımızı bu sayıları nasıl okumamız gerektiğini ve ne anlam içerdiğini kavradık. Paydası 10, 100 ve 1000 olan bazı kesirleri modellerle defterimizde göstermeye çalıştık. Defterimize görsel etkinlik yapıştırarak bu etkinlik üzerinden kesirleri nasıl ondalık sayılara çevireceğimizi ve bu ondalık sayıları nasıl okuyacağımızı kavradık. Kesirleri ondalık sayılara çevirme, ondalık sayıları kesirlere çevirme alıştırmaları yaptık. Ev çalışması bugün çalıştığımız konu ile ilgilidir. Öğrencilerimiz ders defterinden konuyu çalışıp ev çalışmasını yapacaklardır.
Son dersimizde görsel etkinlik yaptık. Fener çalışmasını tamamlayan öğrencilerimiz çalışmalarını teslim ettiler. Çalışmaları değerlendirdik. Bugün sulu boya ile yapılacak yeni bir çalışmaya başladık. 2 veya 3 haftamızı alacak olan çalışma sulu boya ile yapılacaktır. Çalışmadaki yapraklar ve çiçekler kes - yapıştır etkinliği ile yapılabilir. Öğrencimizin tercihine bıraktım. Öğrencilerimizin çalışmanın temel çizimi tamamlayıp haftaya boyama bölümüne başlayacağız.
Okul çıkışı gösteri ve yarışma gruplarının halk oyunu çalışmasının tekrarını yaptık. Bu hafta içi zaman zaman kapalı spor salonunda çalışma yapacağız.
Bugün çalışmaya başladığımız etkinlik;
Dördüncü ve öğleden sonraki ilk dersimizde matematik yaptık. Ondalık sayılar ile ilgili konuya başladık. Marketlerin fiyat listelerinden yola çıkarak sayıların niçin virgüllü yazıldıüını kavramaya çalıştık. Para, uzunluk gibi ifadelerde virgülün ne işe yaradığını (TL ve Kr ayırma, m ve cm ayırma vb.) kavramaya çalıştık. Daha sonra ondalık kesirleri gündelik hayatta hangi durumlarda kullandığımızı bu sayıları nasıl okumamız gerektiğini ve ne anlam içerdiğini kavradık. Paydası 10, 100 ve 1000 olan bazı kesirleri modellerle defterimizde göstermeye çalıştık. Defterimize görsel etkinlik yapıştırarak bu etkinlik üzerinden kesirleri nasıl ondalık sayılara çevireceğimizi ve bu ondalık sayıları nasıl okuyacağımızı kavradık. Kesirleri ondalık sayılara çevirme, ondalık sayıları kesirlere çevirme alıştırmaları yaptık. Ev çalışması bugün çalıştığımız konu ile ilgilidir. Öğrencilerimiz ders defterinden konuyu çalışıp ev çalışmasını yapacaklardır.
Son dersimizde görsel etkinlik yaptık. Fener çalışmasını tamamlayan öğrencilerimiz çalışmalarını teslim ettiler. Çalışmaları değerlendirdik. Bugün sulu boya ile yapılacak yeni bir çalışmaya başladık. 2 veya 3 haftamızı alacak olan çalışma sulu boya ile yapılacaktır. Çalışmadaki yapraklar ve çiçekler kes - yapıştır etkinliği ile yapılabilir. Öğrencimizin tercihine bıraktım. Öğrencilerimizin çalışmanın temel çizimi tamamlayıp haftaya boyama bölümüne başlayacağız.
Okul çıkışı gösteri ve yarışma gruplarının halk oyunu çalışmasının tekrarını yaptık. Bu hafta içi zaman zaman kapalı spor salonunda çalışma yapacağız.
Bugün çalışmaya başladığımız etkinlik;
Yorumlar
Yorum Gönder