İlk iki dersimiz din kültürü idi.
Üçüncü dersimize rehberlik çalışması yaparak başladık. Haftanın önemi hakkında konuştuk. Bugün ilçe emniyet amirliğine gezi yaparak polislerimizin polis haftasını kutladık. Gezimizi dördüncü dersimizin son yarım saatinde ve öğle arasında gerçekleştirdik.
Üçüncü dersimizde ve dördüncü dersimizin bir kısmında matematik yaptık. Ondalık kesirlerin kısımları ve basamak adlarını çalıştık. Öncelikle doğal sayılarda basamak kavramına değindik. Doğal sayılardan yola çıkarak ondalık kesirlerinde basamakları ve isimleri olduğunu kavramaya çalıştık. Alıştırmalar üzerinden ondalık kesirleri basamak tablolarında gösterdik. Ev çalışması bu konuyla ilgilidir. Öğrencilerimiz ders defterindeki konuyu tekrar edip çalışmasını yapmalıdır.
Öğleden sonraki ilk dersimizde insan hakları yaptık. Geçtiğimiz ders kurallar konusuna başlamıştık. Yazılı ve yazısız kuralları öğrenmiştik. Konuyu kısaca tekrar ettik. Kurallar ve özgülükler arasındaki ilişkiyi ders kitabındaki yönergelere göre çalıştık. Günlük hayattan örnekler verdik. Ders defterimize konuula ilgili not tuttuk. Ders kitabındaki etkinlikleri bir sonraki dersimizde tamamlayacağız.
Son dersimizde çevre temizliği ve geri dönüşüm hakkında okulumuzda verilen seminere katıldık.
Okul çıkışında halk oyunlarından gösteri ekibi ile okulumuzun bahçesinde tekrar çalışması yaptık. Yarış grubu öğrencilerimizle ilçemizdeki kapalı spor salonunda çalışma yaptık.
İlk iki dersimiz din kültürü idi.Üçüncü dersimize rehberlik çalışması yaparak başladık. Haftanın önemi hakkında konuştuk. Bugün ilçe emniyet amirliğine gezi yaparak polislerimizin polis haftasını kutladık. Gezimizi dördüncü dersimizin son yarım saatinde ve öğle arasında gerçekleştirdik.
Üçüncü dersimizde ve dördüncü dersimizin bir kısmında matematik yaptık. Ondalık kesirlerin kısımları ve basamak adlarını çalıştık. Öncelikle doğal sayılarda basamak kavramına değindik. Doğal sayılardan yola çıkarak ondalık kesirlerinde basamakları ve isimleri olduğunu kavramaya çalıştık. Alıştırmalar üzerinden ondalık kesirleri basamak tablolarında gösterdik. Ev çalışması bu konuyla ilgilidir. Öğrencilerimiz ders defterindeki konuyu tekrar edip çalışmasını yapmalıdır.
Öğleden sonraki ilk dersimizde insan hakları yaptık. Geçtiğimiz ders kurallar konusuna başlamıştık. Yazılı ve yazısız kuralları öğrenmiştik. Konuyu kısaca tekrar ettik. Kurallar ve özgülükler arasındaki ilişkiyi ders kitabındaki yönergelere göre çalıştık. Günlük hayattan örnekler verdik. Ders defterimize konuula ilgili not tuttuk. Ders kitabındaki etkinlikleri bir sonraki dersimizde tamamlayacağız.
Son dersimizde çevre temizliği ve geri dönüşüm hakkında okulumuzda verilen seminere katıldık.
Okul çıkışında halk oyunlarından gösteri ekibi ile okulumuzun bahçesinde tekrar çalışması yaptık. Yarış grubu öğrencilerimizle ilçemizdeki kapalı spor salonunda çalışma yaptık.
Üçüncü dersimize rehberlik çalışması yaparak başladık. Haftanın önemi hakkında konuştuk. Bugün ilçe emniyet amirliğine gezi yaparak polislerimizin polis haftasını kutladık. Gezimizi dördüncü dersimizin son yarım saatinde ve öğle arasında gerçekleştirdik.
Üçüncü dersimizde ve dördüncü dersimizin bir kısmında matematik yaptık. Ondalık kesirlerin kısımları ve basamak adlarını çalıştık. Öncelikle doğal sayılarda basamak kavramına değindik. Doğal sayılardan yola çıkarak ondalık kesirlerinde basamakları ve isimleri olduğunu kavramaya çalıştık. Alıştırmalar üzerinden ondalık kesirleri basamak tablolarında gösterdik. Ev çalışması bu konuyla ilgilidir. Öğrencilerimiz ders defterindeki konuyu tekrar edip çalışmasını yapmalıdır.
Öğleden sonraki ilk dersimizde insan hakları yaptık. Geçtiğimiz ders kurallar konusuna başlamıştık. Yazılı ve yazısız kuralları öğrenmiştik. Konuyu kısaca tekrar ettik. Kurallar ve özgülükler arasındaki ilişkiyi ders kitabındaki yönergelere göre çalıştık. Günlük hayattan örnekler verdik. Ders defterimize konuula ilgili not tuttuk. Ders kitabındaki etkinlikleri bir sonraki dersimizde tamamlayacağız.
Son dersimizde çevre temizliği ve geri dönüşüm hakkında okulumuzda verilen seminere katıldık.
Okul çıkışında halk oyunlarından gösteri ekibi ile okulumuzun bahçesinde tekrar çalışması yaptık. Yarış grubu öğrencilerimizle ilçemizdeki kapalı spor salonunda çalışma yaptık.
İlk iki dersimiz din kültürü idi.
Üçüncü dersimize rehberlik çalışması yaparak başladık. Haftanın önemi hakkında konuştuk. Bugün ilçe emniyet amirliğine gezi yaparak polislerimizin polis haftasını kutladık. Gezimizi dördüncü dersimizin son yarım saatinde ve öğle arasında gerçekleştirdik.
Üçüncü dersimizde ve dördüncü dersimizin bir kısmında matematik yaptık. Ondalık kesirlerin kısımları ve basamak adlarını çalıştık. Öncelikle doğal sayılarda basamak kavramına değindik. Doğal sayılardan yola çıkarak ondalık kesirlerinde basamakları ve isimleri olduğunu kavramaya çalıştık. Alıştırmalar üzerinden ondalık kesirleri basamak tablolarında gösterdik. Ev çalışması bu konuyla ilgilidir. Öğrencilerimiz ders defterindeki konuyu tekrar edip çalışmasını yapmalıdır.
Öğleden sonraki ilk dersimizde insan hakları yaptık. Geçtiğimiz ders kurallar konusuna başlamıştık. Yazılı ve yazısız kuralları öğrenmiştik. Konuyu kısaca tekrar ettik. Kurallar ve özgülükler arasındaki ilişkiyi ders kitabındaki yönergelere göre çalıştık. Günlük hayattan örnekler verdik. Ders defterimize konuula ilgili not tuttuk. Ders kitabındaki etkinlikleri bir sonraki dersimizde tamamlayacağız.
Son dersimizde çevre temizliği ve geri dönüşüm hakkında okulumuzda verilen seminere katıldık.
Okul çıkışında halk oyunlarından gösteri ekibi ile okulumuzun bahçesinde tekrar çalışması yaptık. Yarış grubu öğrencilerimizle ilçemizdeki kapalı spor salonunda çalışma yaptık.
Üçüncü dersimize rehberlik çalışması yaparak başladık. Haftanın önemi hakkında konuştuk. Bugün ilçe emniyet amirliğine gezi yaparak polislerimizin polis haftasını kutladık. Gezimizi dördüncü dersimizin son yarım saatinde ve öğle arasında gerçekleştirdik.
Üçüncü dersimizde ve dördüncü dersimizin bir kısmında matematik yaptık. Ondalık kesirlerin kısımları ve basamak adlarını çalıştık. Öncelikle doğal sayılarda basamak kavramına değindik. Doğal sayılardan yola çıkarak ondalık kesirlerinde basamakları ve isimleri olduğunu kavramaya çalıştık. Alıştırmalar üzerinden ondalık kesirleri basamak tablolarında gösterdik. Ev çalışması bu konuyla ilgilidir. Öğrencilerimiz ders defterindeki konuyu tekrar edip çalışmasını yapmalıdır.
Öğleden sonraki ilk dersimizde insan hakları yaptık. Geçtiğimiz ders kurallar konusuna başlamıştık. Yazılı ve yazısız kuralları öğrenmiştik. Konuyu kısaca tekrar ettik. Kurallar ve özgülükler arasındaki ilişkiyi ders kitabındaki yönergelere göre çalıştık. Günlük hayattan örnekler verdik. Ders defterimize konuula ilgili not tuttuk. Ders kitabındaki etkinlikleri bir sonraki dersimizde tamamlayacağız.
Son dersimizde çevre temizliği ve geri dönüşüm hakkında okulumuzda verilen seminere katıldık.
Okul çıkışında halk oyunlarından gösteri ekibi ile okulumuzun bahçesinde tekrar çalışması yaptık. Yarış grubu öğrencilerimizle ilçemizdeki kapalı spor salonunda çalışma yaptık.
Yorumlar
Yorum Gönder