İlk dersimize ev çalışmalarının kontrolünü yaparak başladık. Kalan zamanımızda, ikinci ve üçüncü dersimizde fen bilimleri yaptık. Yeni üniteye geçtiğimiz cuma günü kısaca giriş yapmıştık. Mikroskobik canlılar ile ilgili görsel okumalar yaparak konuya giriş yaptık bugün. Morpakampüsün mikroskop ile ilgili animasyonunu izleyerek büyüteç ve mercekler üzerinde konuştuk. Daha sonra mikroskobun gelişimi ile ilgili animasyonu izledik. Farklı türdeki mikroskopları sınıfımızda inceledik. Önceden hazırladığım kirli suyu kullanarak mikroskobik canlıları görmeye çalıştık. Kirli suyun nasıl yapılacağı kitabımızda verilmiştir. Fakat suyun içindeki gözle görülemeyen varlıkları görmemize rağmen bir hareketlilik göremedik. Okulumuzun bahçesindeki çeşmenin etrafında birikmiş suyu denedik yine hareketlilik göremedik. Çiçek saksısındaki suyu da denedik fakat yine hareketlilik göremedik. Küçük bir yaprağın yapısını inceledik. Öğrencilerimiz mikroskopta gördüklerini çizmeye çalıştılar. Cuma günü küflenmiş ekmeği inceleyeceğiz. Ayrıca yağmur yağarsa biriken su birikintisinden örnek incelemeye çalışacağız. Mikroskobu denemek için bu yolu kullanmıştım. Su birikintisinde mikroskobik canlılar görünebiliyordu. Umarım cuma günü mikroskopta bu canlıları görebiliriz. Bugün yaptığımız etkinliklerden görseller ve video;
Görüntüleri telefonun kamerası ile çektim. Biraz uğraştırıyor. Merceğe denk getirmek ve sabit tutmak zor.
Dördüncü dersimizde matematik yaptık. Ondalık kesirleri yazma, okuma ve basamaklarını gösterme ile ilgili ders ve çalışma kitabındaki etkinlikleri yaptık.
Öğleden sonraki ilk dersimizde paragraf konusu ile ilgili çalışmalarımıza devam ettik. Ev çalışmaları hariç sınıfta 53. paragraf sorusunu çözdük. Paragraf konularının farklı konuşarda ve soru tarzlarında olmasına dikkat ederek bu etkinliği yapıyoruz. Her paragraf üzerinde hem içerik hem de soruyu çözme şekli olarak detaylı olarak duruyoruz. Anlamı bilinmeyen kelimeler hakkında konuşuyoruz. Okuma, anlama ve yorumlama konularına hakim olan öğrencilerimiz için dilbilgisi konuları basit gelecektir. Bu yüzden dilbilgisinden daha çok paragraf soruları üzerinden okuma, anlama, yorumlama, kendini ifade etme gibi kazanımlara yönelik çalışmalar yapıyoruz.
Son dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık.
Okul çıkışı gösteri grubu öğrencilerimizle okulumuzun bahçesinde tekrar çalışması yaptık. Yarışma grubu öğrencilerimizle kapalı spor salonunda tekrar çalışması yaptık.
İlk dersimize ev çalışmalarının kontrolünü yaparak başladık. Kalan zamanımızda, ikinci ve üçüncü dersimizde fen bilimleri yaptık. Yeni üniteye geçtiğimiz cuma günü kısaca giriş yapmıştık. Mikroskobik canlılar ile ilgili görsel okumalar yaparak konuya giriş yaptık bugün. Morpakampüsün mikroskop ile ilgili animasyonunu izleyerek büyüteç ve mercekler üzerinde konuştuk. Daha sonra mikroskobun gelişimi ile ilgili animasyonu izledik. Farklı türdeki mikroskopları sınıfımızda inceledik. Önceden hazırladığım kirli suyu kullanarak mikroskobik canlıları görmeye çalıştık. Kirli suyun nasıl yapılacağı kitabımızda verilmiştir. Fakat suyun içindeki gözle görülemeyen varlıkları görmemize rağmen bir hareketlilik göremedik. Okulumuzun bahçesindeki çeşmenin etrafında birikmiş suyu denedik yine hareketlilik göremedik. Çiçek saksısındaki suyu da denedik fakat yine hareketlilik göremedik. Küçük bir yaprağın yapısını inceledik. Öğrencilerimiz mikroskopta gördüklerini çizmeye çalıştılar. Cuma günü küflenmiş ekmeği inceleyeceğiz. Ayrıca yağmur yağarsa biriken su birikintisinden örnek incelemeye çalışacağız. Mikroskobu denemek için bu yolu kullanmıştım. Su birikintisinde mikroskobik canlılar görünebiliyordu. Umarım cuma günü mikroskopta bu canlıları görebiliriz. Bugün yaptığımız etkinliklerden görseller ve video;Görüntüleri telefonun kamerası ile çektim. Biraz uğraştırıyor. Merceğe denk getirmek ve sabit tutmak zor.
Dördüncü dersimizde matematik yaptık. Ondalık kesirleri yazma, okuma ve basamaklarını gösterme ile ilgili ders ve çalışma kitabındaki etkinlikleri yaptık.
Öğleden sonraki ilk dersimizde paragraf konusu ile ilgili çalışmalarımıza devam ettik. Ev çalışmaları hariç sınıfta 53. paragraf sorusunu çözdük. Paragraf konularının farklı konuşarda ve soru tarzlarında olmasına dikkat ederek bu etkinliği yapıyoruz. Her paragraf üzerinde hem içerik hem de soruyu çözme şekli olarak detaylı olarak duruyoruz. Anlamı bilinmeyen kelimeler hakkında konuşuyoruz. Okuma, anlama ve yorumlama konularına hakim olan öğrencilerimiz için dilbilgisi konuları basit gelecektir. Bu yüzden dilbilgisinden daha çok paragraf soruları üzerinden okuma, anlama, yorumlama, kendini ifade etme gibi kazanımlara yönelik çalışmalar yapıyoruz.
Son dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık.
Okul çıkışı gösteri grubu öğrencilerimizle okulumuzun bahçesinde tekrar çalışması yaptık. Yarışma grubu öğrencilerimizle kapalı spor salonunda tekrar çalışması yaptık.
Görüntüleri telefonun kamerası ile çektim. Biraz uğraştırıyor. Merceğe denk getirmek ve sabit tutmak zor.
Dördüncü dersimizde matematik yaptık. Ondalık kesirleri yazma, okuma ve basamaklarını gösterme ile ilgili ders ve çalışma kitabındaki etkinlikleri yaptık.
Öğleden sonraki ilk dersimizde paragraf konusu ile ilgili çalışmalarımıza devam ettik. Ev çalışmaları hariç sınıfta 53. paragraf sorusunu çözdük. Paragraf konularının farklı konuşarda ve soru tarzlarında olmasına dikkat ederek bu etkinliği yapıyoruz. Her paragraf üzerinde hem içerik hem de soruyu çözme şekli olarak detaylı olarak duruyoruz. Anlamı bilinmeyen kelimeler hakkında konuşuyoruz. Okuma, anlama ve yorumlama konularına hakim olan öğrencilerimiz için dilbilgisi konuları basit gelecektir. Bu yüzden dilbilgisinden daha çok paragraf soruları üzerinden okuma, anlama, yorumlama, kendini ifade etme gibi kazanımlara yönelik çalışmalar yapıyoruz.
Son dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık.
Okul çıkışı gösteri grubu öğrencilerimizle okulumuzun bahçesinde tekrar çalışması yaptık. Yarışma grubu öğrencilerimizle kapalı spor salonunda tekrar çalışması yaptık.
İlk dersimize ev çalışmalarının kontrolünü yaparak başladık. Kalan zamanımızda, ikinci ve üçüncü dersimizde fen bilimleri yaptık. Yeni üniteye geçtiğimiz cuma günü kısaca giriş yapmıştık. Mikroskobik canlılar ile ilgili görsel okumalar yaparak konuya giriş yaptık bugün. Morpakampüsün mikroskop ile ilgili animasyonunu izleyerek büyüteç ve mercekler üzerinde konuştuk. Daha sonra mikroskobun gelişimi ile ilgili animasyonu izledik. Farklı türdeki mikroskopları sınıfımızda inceledik. Önceden hazırladığım kirli suyu kullanarak mikroskobik canlıları görmeye çalıştık. Kirli suyun nasıl yapılacağı kitabımızda verilmiştir. Fakat suyun içindeki gözle görülemeyen varlıkları görmemize rağmen bir hareketlilik göremedik. Okulumuzun bahçesindeki çeşmenin etrafında birikmiş suyu denedik yine hareketlilik göremedik. Çiçek saksısındaki suyu da denedik fakat yine hareketlilik göremedik. Küçük bir yaprağın yapısını inceledik. Öğrencilerimiz mikroskopta gördüklerini çizmeye çalıştılar. Cuma günü küflenmiş ekmeği inceleyeceğiz. Ayrıca yağmur yağarsa biriken su birikintisinden örnek incelemeye çalışacağız. Mikroskobu denemek için bu yolu kullanmıştım. Su birikintisinde mikroskobik canlılar görünebiliyordu. Umarım cuma günü mikroskopta bu canlıları görebiliriz. Bugün yaptığımız etkinliklerden görseller ve video;
Görüntüleri telefonun kamerası ile çektim. Biraz uğraştırıyor. Merceğe denk getirmek ve sabit tutmak zor.
Dördüncü dersimizde matematik yaptık. Ondalık kesirleri yazma, okuma ve basamaklarını gösterme ile ilgili ders ve çalışma kitabındaki etkinlikleri yaptık.
Öğleden sonraki ilk dersimizde paragraf konusu ile ilgili çalışmalarımıza devam ettik. Ev çalışmaları hariç sınıfta 53. paragraf sorusunu çözdük. Paragraf konularının farklı konuşarda ve soru tarzlarında olmasına dikkat ederek bu etkinliği yapıyoruz. Her paragraf üzerinde hem içerik hem de soruyu çözme şekli olarak detaylı olarak duruyoruz. Anlamı bilinmeyen kelimeler hakkında konuşuyoruz. Okuma, anlama ve yorumlama konularına hakim olan öğrencilerimiz için dilbilgisi konuları basit gelecektir. Bu yüzden dilbilgisinden daha çok paragraf soruları üzerinden okuma, anlama, yorumlama, kendini ifade etme gibi kazanımlara yönelik çalışmalar yapıyoruz.
Son dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık.
Okul çıkışı gösteri grubu öğrencilerimizle okulumuzun bahçesinde tekrar çalışması yaptık. Yarışma grubu öğrencilerimizle kapalı spor salonunda tekrar çalışması yaptık.
Görüntüleri telefonun kamerası ile çektim. Biraz uğraştırıyor. Merceğe denk getirmek ve sabit tutmak zor.
Dördüncü dersimizde matematik yaptık. Ondalık kesirleri yazma, okuma ve basamaklarını gösterme ile ilgili ders ve çalışma kitabındaki etkinlikleri yaptık.
Öğleden sonraki ilk dersimizde paragraf konusu ile ilgili çalışmalarımıza devam ettik. Ev çalışmaları hariç sınıfta 53. paragraf sorusunu çözdük. Paragraf konularının farklı konuşarda ve soru tarzlarında olmasına dikkat ederek bu etkinliği yapıyoruz. Her paragraf üzerinde hem içerik hem de soruyu çözme şekli olarak detaylı olarak duruyoruz. Anlamı bilinmeyen kelimeler hakkında konuşuyoruz. Okuma, anlama ve yorumlama konularına hakim olan öğrencilerimiz için dilbilgisi konuları basit gelecektir. Bu yüzden dilbilgisinden daha çok paragraf soruları üzerinden okuma, anlama, yorumlama, kendini ifade etme gibi kazanımlara yönelik çalışmalar yapıyoruz.
Son dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık.
Okul çıkışı gösteri grubu öğrencilerimizle okulumuzun bahçesinde tekrar çalışması yaptık. Yarışma grubu öğrencilerimizle kapalı spor salonunda tekrar çalışması yaptık.
Yorumlar
Yorum Gönder