Ana içeriğe atla

Çocuk Hakları

İlk dersimize ev çalışmalarının kontrolü ile başladık. Kısa bir rehberlik çalışmasından sonra kalan zamanımızda ikinci dersimizde ve üçüncü dersimizin bir kısmında sosyal bilgiler yaptık. Bugün sosyal bilgilerden etkin vatandaşlık ünitesine başladık. Ünitede çalışacağımız konuları inceledik. Her konuyu insan hakları dersinde işlediğimiz konularla karşılaştırdık. Bu ünitenin içeriği insan hakları dersinde çalıştığımız konuların aynısıdır. Sosyal bilgiler dersinde bu konuları detaylı olarak işleyeceğiz. Soru cevaplar ile çocuk hakları konusuna giriş yaptık. Günlük hayattan örnekler ile haklarımızı sıraladık. Çocuk haklarının neler olabileceğini bu hakları nasıl kullanacağımızı konuştuk. Çocuk haklarına dair sözleşmenin içeriği hakkında morpakampüsteki konuyu dinledik. Öğrencilerimize ders kitabındaki örneklere uygun olarak sözleşmedeki maddelerden örnekler verdim. Bu maddeleri okuyarak ders kitabındaki örnekler ile karşılaştırdık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk.

Üçüncü dersimizin kalan zamanında ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Ondalık kesirleri okuma, yazma ve basamaklarını isimlendirme ile ilgili ders va çalışma kitabındaki etkinlikleri tamamladık. Bölme işlemi ile ilgili tekrar alıştırmaları yaptık.

Öğleden sonraki ilk dersimizde trafik güvenliği yaptık. İlk yardım konusuna geçtiğimiz hafta başlamıştık. İlk yardım malzemelerini çalışmıştık. Konuyu kısaca tekrar ettik. Daha sonra acil yardım merkezleri konusuna çalıştık. Trafik ünitesinde bu konuyla ilgili olarak animasyon filmler izlemiştik. Ambulans, itfaiye, polis imdat ve jandarmayı hangi durumlarda aramamız gerektiğini konuştuk. Acil yardım merkezlerinden yardım isterken nelere dikkat edilmesi gerektiğini kavramaya çalıştık. Kitaptaki etkinlikleri tamamladık.

Son dersimizde sebest oyun etkinliği yaptık. Salı günü geri dönüşüm ve çevre temizliği ile ilgili seminer çalışması yaptığımız için o gün yapacağımız oyun dersini bugün yaptık.

Okul çıkışı halk oyunları gösteri ekibinin tekrar çalışmasını yaptık. Yarışma grubu öğrencilerimizle kapalı spor salonunda çalışma yaptık.
İlk dersimize ev çalışmalarının kontrolü ile başladık. Kısa bir rehberlik çalışmasından sonra kalan zamanımızda ikinci dersimizde ve üçüncü dersimizin bir kısmında sosyal bilgiler yaptık. Bugün sosyal bilgilerden etkin vatandaşlık ünitesine başladık. Ünitede çalışacağımız konuları inceledik. Her konuyu insan hakları dersinde işlediğimiz konularla karşılaştırdık. Bu ünitenin içeriği insan hakları dersinde çalıştığımız konuların aynısıdır. Sosyal bilgiler dersinde bu konuları detaylı olarak işleyeceğiz. Soru cevaplar ile çocuk hakları konusuna giriş yaptık. Günlük hayattan örnekler ile haklarımızı sıraladık. Çocuk haklarının neler olabileceğini bu hakları nasıl kullanacağımızı konuştuk. Çocuk haklarına dair sözleşmenin içeriği hakkında morpakampüsteki konuyu dinledik. Öğrencilerimize ders kitabındaki örneklere uygun olarak sözleşmedeki maddelerden örnekler verdim. Bu maddeleri okuyarak ders kitabındaki örnekler ile karşılaştırdık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk.

Üçüncü dersimizin kalan zamanında ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Ondalık kesirleri okuma, yazma ve basamaklarını isimlendirme ile ilgili ders va çalışma kitabındaki etkinlikleri tamamladık. Bölme işlemi ile ilgili tekrar alıştırmaları yaptık.

Öğleden sonraki ilk dersimizde trafik güvenliği yaptık. İlk yardım konusuna geçtiğimiz hafta başlamıştık. İlk yardım malzemelerini çalışmıştık. Konuyu kısaca tekrar ettik. Daha sonra acil yardım merkezleri konusuna çalıştık. Trafik ünitesinde bu konuyla ilgili olarak animasyon filmler izlemiştik. Ambulans, itfaiye, polis imdat ve jandarmayı hangi durumlarda aramamız gerektiğini konuştuk. Acil yardım merkezlerinden yardım isterken nelere dikkat edilmesi gerektiğini kavramaya çalıştık. Kitaptaki etkinlikleri tamamladık.

Son dersimizde sebest oyun etkinliği yaptık. Salı günü geri dönüşüm ve çevre temizliği ile ilgili seminer çalışması yaptığımız için o gün yapacağımız oyun dersini bugün yaptık.

Okul çıkışı halk oyunları gösteri ekibinin tekrar çalışmasını yaptık. Yarışma grubu öğrencilerimizle kapalı spor salonunda çalışma yaptık.
İlk dersimize ev çalışmalarının kontrolü ile başladık. Kısa bir rehberlik çalışmasından sonra kalan zamanımızda ikinci dersimizde ve üçüncü dersimizin bir kısmında sosyal bilgiler yaptık. Bugün sosyal bilgilerden etkin vatandaşlık ünitesine başladık. Ünitede çalışacağımız konuları inceledik. Her konuyu insan hakları dersinde işlediğimiz konularla karşılaştırdık. Bu ünitenin içeriği insan hakları dersinde çalıştığımız konuların aynısıdır. Sosyal bilgiler dersinde bu konuları detaylı olarak işleyeceğiz. Soru cevaplar ile çocuk hakları konusuna giriş yaptık. Günlük hayattan örnekler ile haklarımızı sıraladık. Çocuk haklarının neler olabileceğini bu hakları nasıl kullanacağımızı konuştuk. Çocuk haklarına dair sözleşmenin içeriği hakkında morpakampüsteki konuyu dinledik. Öğrencilerimize ders kitabındaki örneklere uygun olarak sözleşmedeki maddelerden örnekler verdim. Bu maddeleri okuyarak ders kitabındaki örnekler ile karşılaştırdık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk.

Üçüncü dersimizin kalan zamanında ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Ondalık kesirleri okuma, yazma ve basamaklarını isimlendirme ile ilgili ders va çalışma kitabındaki etkinlikleri tamamladık. Bölme işlemi ile ilgili tekrar alıştırmaları yaptık.

Öğleden sonraki ilk dersimizde trafik güvenliği yaptık. İlk yardım konusuna geçtiğimiz hafta başlamıştık. İlk yardım malzemelerini çalışmıştık. Konuyu kısaca tekrar ettik. Daha sonra acil yardım merkezleri konusuna çalıştık. Trafik ünitesinde bu konuyla ilgili olarak animasyon filmler izlemiştik. Ambulans, itfaiye, polis imdat ve jandarmayı hangi durumlarda aramamız gerektiğini konuştuk. Acil yardım merkezlerinden yardım isterken nelere dikkat edilmesi gerektiğini kavramaya çalıştık. Kitaptaki etkinlikleri tamamladık.

Son dersimizde sebest oyun etkinliği yaptık. Salı günü geri dönüşüm ve çevre temizliği ile ilgili seminer çalışması yaptığımız için o gün yapacağımız oyun dersini bugün yaptık.

Okul çıkışı halk oyunları gösteri ekibinin tekrar çalışmasını yaptık. Yarışma grubu öğrencilerimizle kapalı spor salonunda çalışma yaptık.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Metreküp – Kilogram Çevirme – Hesaplama Tablosu

Ağırlık birimleri hesaplama cetvelinden kilogramı metreküpe çevirme ve metreküpü kilograma çevirme örnekleri aşağıda yer almaktadır. METREKÜP KİLOGRAM ÇEVİRME ÖRNEKLERİ Aşağıda kullanılan metreküp – kilo çevirme formülü ayrıntılı değerlendirmeler dikkate alınmadan hesaplanmıştır. Yani halk arasındaki tabir ile düz hesaptır. Dolayısıyla bilimsel çalışmalarda dikkate alınmamalıdır. 1 m3 kaç kilogram eder?    1000 kg eder 2 m3 kaç kilogram eder?    2000 kg eder 3 m3 kaç kilogram eder?    3000 kg eder 4 m3 kaç kilogram eder?    4000 kg eder 5 m3 kaç kilogram eder?    5000 kg eder 6 m3 kaç kilogram eder?    6000 kg eder 7 m3 kaç kilogram eder?    7000 kg eder 8 m3 kaç kilogram eder?    8000 kg eder 9 m3 kaç kilogram eder?    9000 kg eder 10 m3 kaç kilogram eder?    10000 kg eder 11 m3 kaç kilogram eder?    11000 kg eder 12 m3 kaç kilogram eder?    12000 kg eder 13 m3 kaç kilogram eder?    13000 kg eder 14 m3 kaç kilogram eder?    14000 kg eder 15 m3 kaç kilogr

1 Metreküp Kum Kaç El Arabası – Kaç Kürek Yapar

Ağırlık formülleri örnekleri rehberinden 1 metreküp kum – kürek çevirme ve 1 el arabası kum – kürek ölçüleri hesaplama ve birim çevirme ile ilgili bilgiler aşağıdaki satırda bulunmaktadır. 1 METREKÜP KUM – EL ARABASI – 1 METREKÜP KUM ÇEVİRME 1 metreküp kum kaç el arabası yapar? 20 el arabası eder. 1 el arabası kum kaç metreküp yapar? 0,5 m3 eder. 1 METREKÜP KUM – KÜREK – 1 METREKÜP KUM   ÇEVİRME 1 metreküp kum kaç kürek yapar? 400 kürek eder. 1 kürek kum kaç metreküp yapar? 0,005 m3 eder. Hesaplamada yararlanılan terimler: kaç metreküp kumdur, kaç el arabasıdır, kaç kürektir Hesaplamada yararlanılan kısaltmalar: Metreküp’ün kısaltması m3, El arabası’nin kısaltması ea, Kürek’ın kısaltması kürek Burada 1 metreküp kum – kürek hesaplama ve 1 metreküp kum – el arabası hesaplama örnekleri verilmiştir. Bu sayfada alan 1 metreküp kum hesaplama tablosu ve birim çevirici değerleri yaklaşık değerlerdir ve dolayısıyla kesin rakamları ifade etmez. Formüller vasıtasıyla hesaplanmış ol

1 Yemek Kaşığı Kaç CC – Kaç CL Yapar

Ağırlık formülleri örnekleri rehberinden santilitre– yemek kaşığı ve yemek kaşığı – cc ölçüleri hesaplama ve birim çevirme ile ilgili bilgiler aşağıdaki satırda bulunmaktadır. YEMEK KAŞIĞI – CC – YEMEK KAŞIĞI ÇEVİRME 1 yemek kaşığı kaç cc yapar? ? cc eder. 1 cc kaç yemek kaşığı yapar? ? yemek kaşığı eder. YEMEK KAŞIĞI – SANTİLİTRE – YEMEK KAŞIĞI    ÇEVİRME 1 yemek kaşığı kaç santilitre yapar? 1 cl eder. 1 santilitre kaç yemek kaşığı yapar? 1 yemek kaşığı eder. Hesaplamada yararlanılan terimler: kaç yemek kaşığıdır, kaç ccdır, kaç santilitredir Hesaplamada yararlanılan kısaltmalar: CC’nın kısaltması cc, Yemek kaşığı’nın kısaltması yk, Santilitre’nin kısaltması cl Burada yemek kaşığı – santilitre hesaplama ve yemek kaşığı – cc hesaplama örnekleri verilmiştir. Bu sayfada alan yemek kaşığı hesaplama tablosu ve birim çevirici değerleri yaklaşık değerlerdir ve dolayısıyla kesin rakamları ifade etmez. Formüller vasıtasıyla hesaplanmış olup bilimsel ve akademik çalışmalar için y