İlk dersimize ev çalışmalarının kontrolü ile başladık. Kısa bir rehberlik çalışmasından sonra kalan zamanımızda ikinci dersimizde ve üçüncü dersimizin bir kısmında sosyal bilgiler yaptık. Bugün sosyal bilgilerden etkin vatandaşlık ünitesine başladık. Ünitede çalışacağımız konuları inceledik. Her konuyu insan hakları dersinde işlediğimiz konularla karşılaştırdık. Bu ünitenin içeriği insan hakları dersinde çalıştığımız konuların aynısıdır. Sosyal bilgiler dersinde bu konuları detaylı olarak işleyeceğiz. Soru cevaplar ile çocuk hakları konusuna giriş yaptık. Günlük hayattan örnekler ile haklarımızı sıraladık. Çocuk haklarının neler olabileceğini bu hakları nasıl kullanacağımızı konuştuk. Çocuk haklarına dair sözleşmenin içeriği hakkında morpakampüsteki konuyu dinledik. Öğrencilerimize ders kitabındaki örneklere uygun olarak sözleşmedeki maddelerden örnekler verdim. Bu maddeleri okuyarak ders kitabındaki örnekler ile karşılaştırdık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk.
Üçüncü dersimizin kalan zamanında ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Ondalık kesirleri okuma, yazma ve basamaklarını isimlendirme ile ilgili ders va çalışma kitabındaki etkinlikleri tamamladık. Bölme işlemi ile ilgili tekrar alıştırmaları yaptık.
Öğleden sonraki ilk dersimizde trafik güvenliği yaptık. İlk yardım konusuna geçtiğimiz hafta başlamıştık. İlk yardım malzemelerini çalışmıştık. Konuyu kısaca tekrar ettik. Daha sonra acil yardım merkezleri konusuna çalıştık. Trafik ünitesinde bu konuyla ilgili olarak animasyon filmler izlemiştik. Ambulans, itfaiye, polis imdat ve jandarmayı hangi durumlarda aramamız gerektiğini konuştuk. Acil yardım merkezlerinden yardım isterken nelere dikkat edilmesi gerektiğini kavramaya çalıştık. Kitaptaki etkinlikleri tamamladık.
Son dersimizde sebest oyun etkinliği yaptık. Salı günü geri dönüşüm ve çevre temizliği ile ilgili seminer çalışması yaptığımız için o gün yapacağımız oyun dersini bugün yaptık.
Okul çıkışı halk oyunları gösteri ekibinin tekrar çalışmasını yaptık. Yarışma grubu öğrencilerimizle kapalı spor salonunda çalışma yaptık.
İlk dersimize ev çalışmalarının kontrolü ile başladık. Kısa bir rehberlik çalışmasından sonra kalan zamanımızda ikinci dersimizde ve üçüncü dersimizin bir kısmında sosyal bilgiler yaptık. Bugün sosyal bilgilerden etkin vatandaşlık ünitesine başladık. Ünitede çalışacağımız konuları inceledik. Her konuyu insan hakları dersinde işlediğimiz konularla karşılaştırdık. Bu ünitenin içeriği insan hakları dersinde çalıştığımız konuların aynısıdır. Sosyal bilgiler dersinde bu konuları detaylı olarak işleyeceğiz. Soru cevaplar ile çocuk hakları konusuna giriş yaptık. Günlük hayattan örnekler ile haklarımızı sıraladık. Çocuk haklarının neler olabileceğini bu hakları nasıl kullanacağımızı konuştuk. Çocuk haklarına dair sözleşmenin içeriği hakkında morpakampüsteki konuyu dinledik. Öğrencilerimize ders kitabındaki örneklere uygun olarak sözleşmedeki maddelerden örnekler verdim. Bu maddeleri okuyarak ders kitabındaki örnekler ile karşılaştırdık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk.Üçüncü dersimizin kalan zamanında ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Ondalık kesirleri okuma, yazma ve basamaklarını isimlendirme ile ilgili ders va çalışma kitabındaki etkinlikleri tamamladık. Bölme işlemi ile ilgili tekrar alıştırmaları yaptık.
Öğleden sonraki ilk dersimizde trafik güvenliği yaptık. İlk yardım konusuna geçtiğimiz hafta başlamıştık. İlk yardım malzemelerini çalışmıştık. Konuyu kısaca tekrar ettik. Daha sonra acil yardım merkezleri konusuna çalıştık. Trafik ünitesinde bu konuyla ilgili olarak animasyon filmler izlemiştik. Ambulans, itfaiye, polis imdat ve jandarmayı hangi durumlarda aramamız gerektiğini konuştuk. Acil yardım merkezlerinden yardım isterken nelere dikkat edilmesi gerektiğini kavramaya çalıştık. Kitaptaki etkinlikleri tamamladık.
Son dersimizde sebest oyun etkinliği yaptık. Salı günü geri dönüşüm ve çevre temizliği ile ilgili seminer çalışması yaptığımız için o gün yapacağımız oyun dersini bugün yaptık.
Okul çıkışı halk oyunları gösteri ekibinin tekrar çalışmasını yaptık. Yarışma grubu öğrencilerimizle kapalı spor salonunda çalışma yaptık.
Üçüncü dersimizin kalan zamanında ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Ondalık kesirleri okuma, yazma ve basamaklarını isimlendirme ile ilgili ders va çalışma kitabındaki etkinlikleri tamamladık. Bölme işlemi ile ilgili tekrar alıştırmaları yaptık.
Öğleden sonraki ilk dersimizde trafik güvenliği yaptık. İlk yardım konusuna geçtiğimiz hafta başlamıştık. İlk yardım malzemelerini çalışmıştık. Konuyu kısaca tekrar ettik. Daha sonra acil yardım merkezleri konusuna çalıştık. Trafik ünitesinde bu konuyla ilgili olarak animasyon filmler izlemiştik. Ambulans, itfaiye, polis imdat ve jandarmayı hangi durumlarda aramamız gerektiğini konuştuk. Acil yardım merkezlerinden yardım isterken nelere dikkat edilmesi gerektiğini kavramaya çalıştık. Kitaptaki etkinlikleri tamamladık.
Son dersimizde sebest oyun etkinliği yaptık. Salı günü geri dönüşüm ve çevre temizliği ile ilgili seminer çalışması yaptığımız için o gün yapacağımız oyun dersini bugün yaptık.
Okul çıkışı halk oyunları gösteri ekibinin tekrar çalışmasını yaptık. Yarışma grubu öğrencilerimizle kapalı spor salonunda çalışma yaptık.
İlk dersimize ev çalışmalarının kontrolü ile başladık. Kısa bir rehberlik çalışmasından sonra kalan zamanımızda ikinci dersimizde ve üçüncü dersimizin bir kısmında sosyal bilgiler yaptık. Bugün sosyal bilgilerden etkin vatandaşlık ünitesine başladık. Ünitede çalışacağımız konuları inceledik. Her konuyu insan hakları dersinde işlediğimiz konularla karşılaştırdık. Bu ünitenin içeriği insan hakları dersinde çalıştığımız konuların aynısıdır. Sosyal bilgiler dersinde bu konuları detaylı olarak işleyeceğiz. Soru cevaplar ile çocuk hakları konusuna giriş yaptık. Günlük hayattan örnekler ile haklarımızı sıraladık. Çocuk haklarının neler olabileceğini bu hakları nasıl kullanacağımızı konuştuk. Çocuk haklarına dair sözleşmenin içeriği hakkında morpakampüsteki konuyu dinledik. Öğrencilerimize ders kitabındaki örneklere uygun olarak sözleşmedeki maddelerden örnekler verdim. Bu maddeleri okuyarak ders kitabındaki örnekler ile karşılaştırdık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk.
Üçüncü dersimizin kalan zamanında ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Ondalık kesirleri okuma, yazma ve basamaklarını isimlendirme ile ilgili ders va çalışma kitabındaki etkinlikleri tamamladık. Bölme işlemi ile ilgili tekrar alıştırmaları yaptık.
Öğleden sonraki ilk dersimizde trafik güvenliği yaptık. İlk yardım konusuna geçtiğimiz hafta başlamıştık. İlk yardım malzemelerini çalışmıştık. Konuyu kısaca tekrar ettik. Daha sonra acil yardım merkezleri konusuna çalıştık. Trafik ünitesinde bu konuyla ilgili olarak animasyon filmler izlemiştik. Ambulans, itfaiye, polis imdat ve jandarmayı hangi durumlarda aramamız gerektiğini konuştuk. Acil yardım merkezlerinden yardım isterken nelere dikkat edilmesi gerektiğini kavramaya çalıştık. Kitaptaki etkinlikleri tamamladık.
Son dersimizde sebest oyun etkinliği yaptık. Salı günü geri dönüşüm ve çevre temizliği ile ilgili seminer çalışması yaptığımız için o gün yapacağımız oyun dersini bugün yaptık.
Okul çıkışı halk oyunları gösteri ekibinin tekrar çalışmasını yaptık. Yarışma grubu öğrencilerimizle kapalı spor salonunda çalışma yaptık.
Üçüncü dersimizin kalan zamanında ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Ondalık kesirleri okuma, yazma ve basamaklarını isimlendirme ile ilgili ders va çalışma kitabındaki etkinlikleri tamamladık. Bölme işlemi ile ilgili tekrar alıştırmaları yaptık.
Öğleden sonraki ilk dersimizde trafik güvenliği yaptık. İlk yardım konusuna geçtiğimiz hafta başlamıştık. İlk yardım malzemelerini çalışmıştık. Konuyu kısaca tekrar ettik. Daha sonra acil yardım merkezleri konusuna çalıştık. Trafik ünitesinde bu konuyla ilgili olarak animasyon filmler izlemiştik. Ambulans, itfaiye, polis imdat ve jandarmayı hangi durumlarda aramamız gerektiğini konuştuk. Acil yardım merkezlerinden yardım isterken nelere dikkat edilmesi gerektiğini kavramaya çalıştık. Kitaptaki etkinlikleri tamamladık.
Son dersimizde sebest oyun etkinliği yaptık. Salı günü geri dönüşüm ve çevre temizliği ile ilgili seminer çalışması yaptığımız için o gün yapacağımız oyun dersini bugün yaptık.
Okul çıkışı halk oyunları gösteri ekibinin tekrar çalışmasını yaptık. Yarışma grubu öğrencilerimizle kapalı spor salonunda çalışma yaptık.
Yorumlar
Yorum Gönder