İlk dersimize rehberlik çalışması yaparak başladık. Kalan zamanımızda, ikinci ve üçüncü dersimizde fen bilimleri yaptık. Geçtiğimiz hafta fen dersinde yeni üniteye giriş yapmıştık. Öğrencilerimizden basit elektrik devresi elemanları ve işlevleri hakkında hazırlık çalışması vermiştim. Ders kitabından görsel okuma yaparak konuya giriş yaptık. Ders kitabındaki yönergelere uygun olarak günlük hayatta kullandığımız elektrikli aletleri ve çalışma şekillerini, işlevlerini konuştuk. Elektrik devresinin ne olduğu ve elektrik devresinde ne tür elemanlar olduğunu kavramaya çalıştık. Öğrencilerimizle birlikte basit elektrik devresi elemanlarını inceledik. Bu elemanların ne işe yaradığını ve nasıl kullanılması gerektiğini çalıştık. Hazırladığımız malzemeler ile basit elektrik devresi kurma çalışması yaptık. Ders defterimize konuyla ilgili not tutma çalışması yaptık.
Dördüncü ve öğleden sonraki ilk dersimizde matematik yaptık. Uzunluk ölçülerini birbirine çevirme ile ilgili alıştırmalar çözmeye devam ettik. Öğrencilerimizin kavramakta zorlandığı bir konu olduğu için üzerinde bayağı durmamız gerekiyor.
Son dersimizde oyun ve fiziki etkinlikler yaptık.
Okul çıkışı birinci grup öğrencilerimizle matematikten uzunluk ölçülerine çalıştık. Türkçeden okuğunu anlama çalışması yaptık. Yarın ikinci grup öğrencilerimiz ile aynı çalışmayı yapacağız.
23 Nisan törenlerinde sergilediğimiz gösteri;
İlk dersimize rehberlik çalışması yaparak başladık. Kalan zamanımızda, ikinci ve üçüncü dersimizde fen bilimleri yaptık. Geçtiğimiz hafta fen dersinde yeni üniteye giriş yapmıştık. Öğrencilerimizden basit elektrik devresi elemanları ve işlevleri hakkında hazırlık çalışması vermiştim. Ders kitabından görsel okuma yaparak konuya giriş yaptık. Ders kitabındaki yönergelere uygun olarak günlük hayatta kullandığımız elektrikli aletleri ve çalışma şekillerini, işlevlerini konuştuk. Elektrik devresinin ne olduğu ve elektrik devresinde ne tür elemanlar olduğunu kavramaya çalıştık. Öğrencilerimizle birlikte basit elektrik devresi elemanlarını inceledik. Bu elemanların ne işe yaradığını ve nasıl kullanılması gerektiğini çalıştık. Hazırladığımız malzemeler ile basit elektrik devresi kurma çalışması yaptık. Ders defterimize konuyla ilgili not tutma çalışması yaptık.Dördüncü ve öğleden sonraki ilk dersimizde matematik yaptık. Uzunluk ölçülerini birbirine çevirme ile ilgili alıştırmalar çözmeye devam ettik. Öğrencilerimizin kavramakta zorlandığı bir konu olduğu için üzerinde bayağı durmamız gerekiyor.
Son dersimizde oyun ve fiziki etkinlikler yaptık.
Okul çıkışı birinci grup öğrencilerimizle matematikten uzunluk ölçülerine çalıştık. Türkçeden okuğunu anlama çalışması yaptık. Yarın ikinci grup öğrencilerimiz ile aynı çalışmayı yapacağız.
23 Nisan törenlerinde sergilediğimiz gösteri;
Dördüncü ve öğleden sonraki ilk dersimizde matematik yaptık. Uzunluk ölçülerini birbirine çevirme ile ilgili alıştırmalar çözmeye devam ettik. Öğrencilerimizin kavramakta zorlandığı bir konu olduğu için üzerinde bayağı durmamız gerekiyor.
Son dersimizde oyun ve fiziki etkinlikler yaptık.
Okul çıkışı birinci grup öğrencilerimizle matematikten uzunluk ölçülerine çalıştık. Türkçeden okuğunu anlama çalışması yaptık. Yarın ikinci grup öğrencilerimiz ile aynı çalışmayı yapacağız.
23 Nisan törenlerinde sergilediğimiz gösteri;
İlk dersimize rehberlik çalışması yaparak başladık. Kalan zamanımızda, ikinci ve üçüncü dersimizde fen bilimleri yaptık. Geçtiğimiz hafta fen dersinde yeni üniteye giriş yapmıştık. Öğrencilerimizden basit elektrik devresi elemanları ve işlevleri hakkında hazırlık çalışması vermiştim. Ders kitabından görsel okuma yaparak konuya giriş yaptık. Ders kitabındaki yönergelere uygun olarak günlük hayatta kullandığımız elektrikli aletleri ve çalışma şekillerini, işlevlerini konuştuk. Elektrik devresinin ne olduğu ve elektrik devresinde ne tür elemanlar olduğunu kavramaya çalıştık. Öğrencilerimizle birlikte basit elektrik devresi elemanlarını inceledik. Bu elemanların ne işe yaradığını ve nasıl kullanılması gerektiğini çalıştık. Hazırladığımız malzemeler ile basit elektrik devresi kurma çalışması yaptık. Ders defterimize konuyla ilgili not tutma çalışması yaptık.
Dördüncü ve öğleden sonraki ilk dersimizde matematik yaptık. Uzunluk ölçülerini birbirine çevirme ile ilgili alıştırmalar çözmeye devam ettik. Öğrencilerimizin kavramakta zorlandığı bir konu olduğu için üzerinde bayağı durmamız gerekiyor.
Son dersimizde oyun ve fiziki etkinlikler yaptık.
Okul çıkışı birinci grup öğrencilerimizle matematikten uzunluk ölçülerine çalıştık. Türkçeden okuğunu anlama çalışması yaptık. Yarın ikinci grup öğrencilerimiz ile aynı çalışmayı yapacağız.
23 Nisan törenlerinde sergilediğimiz gösteri;
Dördüncü ve öğleden sonraki ilk dersimizde matematik yaptık. Uzunluk ölçülerini birbirine çevirme ile ilgili alıştırmalar çözmeye devam ettik. Öğrencilerimizin kavramakta zorlandığı bir konu olduğu için üzerinde bayağı durmamız gerekiyor.
Son dersimizde oyun ve fiziki etkinlikler yaptık.
Okul çıkışı birinci grup öğrencilerimizle matematikten uzunluk ölçülerine çalıştık. Türkçeden okuğunu anlama çalışması yaptık. Yarın ikinci grup öğrencilerimiz ile aynı çalışmayı yapacağız.
23 Nisan törenlerinde sergilediğimiz gösteri;
Yorumlar
Yorum Gönder