Ana içeriğe atla

Ses Kirliliği

İlk dersimize rehberlik çalışması yaparak başladık. Ev çalışmalarının kontrolünü yaptık. Kalan zamanımızda fen bilimlerinden yüksek şiddetli sesin insan sağlığı açısından olumsuz etkilerini soru cevap yöntemi ile tekrar ettik. Önceki dersimizde konuyu detaylı olarak çalışmıştık. Ders kitabından ses kirliliği konusuna giriş yaptık. Görsel okumalar ile ses kirliliğinin ne demek olduğunu, ses kirliliğine nelerin sebep olacağını kavramaya çalıştık.

İkinci dersimizde kısa animasyon filmler ile ses kirliliği konusunu ve buna karşı alınacak önlemleri kavramaya çalıştık. Morpakampüsten konuyu tekrar ettik. Ses kirliliği ve ses kirliliğini azaltmaya yönelik yapılacak çalışmalar hakkında öğrencilerimiz bir sonraki derse aaştırma ve edindikleri bilgileri sunma çalışması yapacaklardır. Bu konuda gerekli açıklamayı öğrencilerimize yaptım.

Üçüncü dersimizde matematikten çarpma ve bölme işlemi problemleri çözdük. Önümüzdeki hafta kesirlerde toplama ve çıkarma işlemlerine başlayacağız.

Dördüncü dersimizde Türkçe yaptık. Paragrafta konu ve ana düşünce etkinliği yaptık. Ders defterimize farklı soru tarzlarını içeren etkinlik yapıştırarak konuyu işlemeye devam ediyoruz. Paragraf sorularını çözerken paragrafların içerikleri hakkında konuşarak genel kültür edinmeye çalışıyoruz. Çalışma sitemizin ilgili sayfasındadır.

Beşinci dersimizde müzik yaptık. Müzik dersinden değerlendirme çalışmamız bugün bitti. Öğrencilerimiz öğrendiğimiz şarkılardan istediğini söyledi. İstiklal Marşı'nı okuma çalışması yapıldı.

Öğleden sonraki dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık.

Okul çıkışı halk oyunu gösteri çalışmasına devam ettik. Yarışma grubundaki öğrencilerimizin bir kısmı olmadığı için yarışma ekibi ile çalışamadık. Önümüzdeki hafta çalışmalarımız daha yoğun olacaktır.

Yarın tekvando çalışması 11'de yapılacaktır.

Akıl ve zeka oyunları Türkiye şampiyonasının il elemesine sınıfımız öğrencilerinden Dilara, Ceylin ve Göktuğ katılacaktır. Öğrencilerimize yarın katılacakları turnuvada başarılar :)
İlk dersimize rehberlik çalışması yaparak başladık. Ev çalışmalarının kontrolünü yaptık. Kalan zamanımızda fen bilimlerinden yüksek şiddetli sesin insan sağlığı açısından olumsuz etkilerini soru cevap yöntemi ile tekrar ettik. Önceki dersimizde konuyu detaylı olarak çalışmıştık. Ders kitabından ses kirliliği konusuna giriş yaptık. Görsel okumalar ile ses kirliliğinin ne demek olduğunu, ses kirliliğine nelerin sebep olacağını kavramaya çalıştık.

İkinci dersimizde kısa animasyon filmler ile ses kirliliği konusunu ve buna karşı alınacak önlemleri kavramaya çalıştık. Morpakampüsten konuyu tekrar ettik. Ses kirliliği ve ses kirliliğini azaltmaya yönelik yapılacak çalışmalar hakkında öğrencilerimiz bir sonraki derse aaştırma ve edindikleri bilgileri sunma çalışması yapacaklardır. Bu konuda gerekli açıklamayı öğrencilerimize yaptım.

Üçüncü dersimizde matematikten çarpma ve bölme işlemi problemleri çözdük. Önümüzdeki hafta kesirlerde toplama ve çıkarma işlemlerine başlayacağız.

Dördüncü dersimizde Türkçe yaptık. Paragrafta konu ve ana düşünce etkinliği yaptık. Ders defterimize farklı soru tarzlarını içeren etkinlik yapıştırarak konuyu işlemeye devam ediyoruz. Paragraf sorularını çözerken paragrafların içerikleri hakkında konuşarak genel kültür edinmeye çalışıyoruz. Çalışma sitemizin ilgili sayfasındadır.

Beşinci dersimizde müzik yaptık. Müzik dersinden değerlendirme çalışmamız bugün bitti. Öğrencilerimiz öğrendiğimiz şarkılardan istediğini söyledi. İstiklal Marşı'nı okuma çalışması yapıldı.

Öğleden sonraki dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık.

Okul çıkışı halk oyunu gösteri çalışmasına devam ettik. Yarışma grubundaki öğrencilerimizin bir kısmı olmadığı için yarışma ekibi ile çalışamadık. Önümüzdeki hafta çalışmalarımız daha yoğun olacaktır.

Yarın tekvando çalışması 11'de yapılacaktır.

Akıl ve zeka oyunları Türkiye şampiyonasının il elemesine sınıfımız öğrencilerinden Dilara, Ceylin ve Göktuğ katılacaktır. Öğrencilerimize yarın katılacakları turnuvada başarılar :)
İlk dersimize rehberlik çalışması yaparak başladık. Ev çalışmalarının kontrolünü yaptık. Kalan zamanımızda fen bilimlerinden yüksek şiddetli sesin insan sağlığı açısından olumsuz etkilerini soru cevap yöntemi ile tekrar ettik. Önceki dersimizde konuyu detaylı olarak çalışmıştık. Ders kitabından ses kirliliği konusuna giriş yaptık. Görsel okumalar ile ses kirliliğinin ne demek olduğunu, ses kirliliğine nelerin sebep olacağını kavramaya çalıştık.

İkinci dersimizde kısa animasyon filmler ile ses kirliliği konusunu ve buna karşı alınacak önlemleri kavramaya çalıştık. Morpakampüsten konuyu tekrar ettik. Ses kirliliği ve ses kirliliğini azaltmaya yönelik yapılacak çalışmalar hakkında öğrencilerimiz bir sonraki derse aaştırma ve edindikleri bilgileri sunma çalışması yapacaklardır. Bu konuda gerekli açıklamayı öğrencilerimize yaptım.

Üçüncü dersimizde matematikten çarpma ve bölme işlemi problemleri çözdük. Önümüzdeki hafta kesirlerde toplama ve çıkarma işlemlerine başlayacağız.

Dördüncü dersimizde Türkçe yaptık. Paragrafta konu ve ana düşünce etkinliği yaptık. Ders defterimize farklı soru tarzlarını içeren etkinlik yapıştırarak konuyu işlemeye devam ediyoruz. Paragraf sorularını çözerken paragrafların içerikleri hakkında konuşarak genel kültür edinmeye çalışıyoruz. Çalışma sitemizin ilgili sayfasındadır.

Beşinci dersimizde müzik yaptık. Müzik dersinden değerlendirme çalışmamız bugün bitti. Öğrencilerimiz öğrendiğimiz şarkılardan istediğini söyledi. İstiklal Marşı'nı okuma çalışması yapıldı.

Öğleden sonraki dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık.

Okul çıkışı halk oyunu gösteri çalışmasına devam ettik. Yarışma grubundaki öğrencilerimizin bir kısmı olmadığı için yarışma ekibi ile çalışamadık. Önümüzdeki hafta çalışmalarımız daha yoğun olacaktır.

Yarın tekvando çalışması 11'de yapılacaktır.

Akıl ve zeka oyunları Türkiye şampiyonasının il elemesine sınıfımız öğrencilerinden Dilara, Ceylin ve Göktuğ katılacaktır. Öğrencilerimize yarın katılacakları turnuvada başarılar :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Metreküp – Kilogram Çevirme – Hesaplama Tablosu

Ağırlık birimleri hesaplama cetvelinden kilogramı metreküpe çevirme ve metreküpü kilograma çevirme örnekleri aşağıda yer almaktadır. METREKÜP KİLOGRAM ÇEVİRME ÖRNEKLERİ Aşağıda kullanılan metreküp – kilo çevirme formülü ayrıntılı değerlendirmeler dikkate alınmadan hesaplanmıştır. Yani halk arasındaki tabir ile düz hesaptır. Dolayısıyla bilimsel çalışmalarda dikkate alınmamalıdır. 1 m3 kaç kilogram eder?    1000 kg eder 2 m3 kaç kilogram eder?    2000 kg eder 3 m3 kaç kilogram eder?    3000 kg eder 4 m3 kaç kilogram eder?    4000 kg eder 5 m3 kaç kilogram eder?    5000 kg eder 6 m3 kaç kilogram eder?    6000 kg eder 7 m3 kaç kilogram eder?    7000 kg eder 8 m3 kaç kilogram eder?    8000 kg eder 9 m3 kaç kilogram eder?    9000 kg eder 10 m3 kaç kilogram eder?    10000 kg eder 11 m3 kaç kilogram eder?    11000 kg eder 12 m3 kaç kilogram eder?    12000 kg eder 13 m3 kaç kilogram eder?    13000 kg eder 14 m3 kaç kilogram eder?    14000 kg eder 15 m3 kaç kilogr

1 Metreküp Kum Kaç El Arabası – Kaç Kürek Yapar

Ağırlık formülleri örnekleri rehberinden 1 metreküp kum – kürek çevirme ve 1 el arabası kum – kürek ölçüleri hesaplama ve birim çevirme ile ilgili bilgiler aşağıdaki satırda bulunmaktadır. 1 METREKÜP KUM – EL ARABASI – 1 METREKÜP KUM ÇEVİRME 1 metreküp kum kaç el arabası yapar? 20 el arabası eder. 1 el arabası kum kaç metreküp yapar? 0,5 m3 eder. 1 METREKÜP KUM – KÜREK – 1 METREKÜP KUM   ÇEVİRME 1 metreküp kum kaç kürek yapar? 400 kürek eder. 1 kürek kum kaç metreküp yapar? 0,005 m3 eder. Hesaplamada yararlanılan terimler: kaç metreküp kumdur, kaç el arabasıdır, kaç kürektir Hesaplamada yararlanılan kısaltmalar: Metreküp’ün kısaltması m3, El arabası’nin kısaltması ea, Kürek’ın kısaltması kürek Burada 1 metreküp kum – kürek hesaplama ve 1 metreküp kum – el arabası hesaplama örnekleri verilmiştir. Bu sayfada alan 1 metreküp kum hesaplama tablosu ve birim çevirici değerleri yaklaşık değerlerdir ve dolayısıyla kesin rakamları ifade etmez. Formüller vasıtasıyla hesaplanmış ol

Ustalık Belgesi Alma Koşulları

 Ustalık Belgesi Alma Koşulları Denklik İşlemleri Yeni Yönetmeliğe Göre Ustalık Belgesi Nasıl Alınır? Kimler Alabilir? Ustalık Belgesi Kapsamındaki Meslekler, Denklik Yoluyla Nasıl Alınır, Kapsamındaki Meslek Dalları Hakkında Sorularının Cevabı İçin Yazımızı Okumaya Devam Edeniz. Ustalık Belgesi Sahipleri Mesleklerinde Bağımsız İşyeri Açabilirler. Yanlarında Çırak Çalıştırmak İsteyen Belge Sahiplerinin Usta Öğreticilik Belgesi Alması Gereklidir. Usta Öğreticilik Belgesi Alma Şartları İçin Buradaki Yazılarımızı Okuyabilirsiniz. Kalfalık Ve Ustalık Sınavları Mesleki Eğitim Merkezleri Yılda 6 Kez, İki Ayda Bir Yapılır. Ustalık Sınavı Tarihleri En Geç 1 Hafta Önceden İlan Edilir. Sınavlarda Başarılı Olanlar Belge Alırken, Başarısız Olanlar Bir Sonraki Eğitim Döneminde Sadece Başarısız Oldukları Derslerden Sınava Girerler. Bir Adayın 4 Yıl 12 Dönem Sınava Girme Hakkı Bulunmaktadır. Bu Süre Zarfında Sınava Girmeyenler Haklarını Kaybederler. Hastane, Hapishane, Askerlik Ve Benzeri Sınava Gire