İlk dersimize ev çalışmalarının kontrolü ile başladık. Kalan zamanımızda ve ikinci dersimizde fen bilimleri yaptık. Uygun aydınlatma konusu ile ilgili olarak önceki dersimizde çalıştığımız konuyu ders defterimizden tekrar ettik. Soru cevaplar yaparak konuyu hatırladık. Uygun aydınlatma ile göz sağlığı arasındaki ilişkiyi konuştuk. Bunun için görsel okumalar yaparak konuya giriş yaptık. Soru cevaplar ile günlük hayattan örneklere verdik. Morpakampüsün animasyonlarından konuyu çalıştık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk. Uygun aydınlatma ile ilgili olarak öğrencilerimiz sunum hazırlığı yapacaklar. Bunun için öğrencilerimize çalışma yönergesini verdim. Konuyu ana hatlarıyla sınıfta çalıştık. Detayını öğrencilerimiz bir sonraki derste sunacaklar.
Üçüncü dersimizde sosyal bilgiler yaptık. Dün ihtiyaç ve isteklerimiz konusunu çalışmıştık. Bugün morpakampüsten konuyu tekrar edip çalışma etkinliklerini yaptık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk.
Dördüncü ve beşinci dersimizde ksirler konusuna devam ettik. Kesir çeşitlerini örnekler ile tekrarladık. Kesirleri sayı doğrusunda nasıl göstereceğimizi sunumla tekrar ettik. Önceki derslerimizde sayı doğrusunu sürekli kullandığımız için sınıfımızın büyük bir çoğunluğu konuyu kavradı. Konuyu kavramakta zorlanan öğrencilerimizle bireysel çalışmalar yaptık. Öğrencilerimiz defterlerine farklı çeşitlerde on tane kesir değerini şekiller ve sayı doğrusunda gösterdi. Öğrencilerimzi çalışmalarını yaparken bireysel olarak çalışmalar yaptık. İlri düzeyde olan öğrencilerimiz yönlendirmeler ile bileşik kesir ve tam sayılı kesir arasındaki ilişkiyi kavradılar. İleri düzeyde olan öğrenciler grup çalışmaları ile konuyu çalışıp kavrayabiliyorlar.
Öğleden sonraki ilk dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık. Öğrencilerimizin bir kısmı 12 Mart için pano hazırlama çalışmasına devam ettiler.
Okul çıkışı halk oyunu çalışmasıyla devam ettik. Harmandalı, Yunt Dağları ve Cumaovası zeybeklerinin gösteri düzenlerine çalışmıştık. Bu oyunları kesintisiz şekilde öğrencilerimiz oynayabiliyordu. Bugün Hazeli ve Sigarası Dumanlı zeybeklerinin gösteri düzenine çalıştık. Aynı zamanda Gündoğdu zeybeği ve Kostak Ali zeybeğinin gösteri düzenine çalıştık. Bu oyunların şu anda gösteri düzeni hazırlandı. Artık sürekli tekrar çalışmaları ile bu düzeni oluşturarak oyunları sergileyeceğiz.
Yarın 12'de okulumuzda akıl ve zeka oyunları çalışması yapacağız. İlçe turnuvasına hazırlıklarımız dürüyor.
Halk oyunları müzikleri sayfasına gösteride kullandığımız zeybek türkülerini yükledim. Öğrencilerimiz evde çalışma yaparken bu müzikleri kullanarak çalışmalarını yapacaklar.
İlk dersimize ev çalışmalarının kontrolü ile başladık. Kalan zamanımızda ve ikinci dersimizde fen bilimleri yaptık. Uygun aydınlatma konusu ile ilgili olarak önceki dersimizde çalıştığımız konuyu ders defterimizden tekrar ettik. Soru cevaplar yaparak konuyu hatırladık. Uygun aydınlatma ile göz sağlığı arasındaki ilişkiyi konuştuk. Bunun için görsel okumalar yaparak konuya giriş yaptık. Soru cevaplar ile günlük hayattan örneklere verdik. Morpakampüsün animasyonlarından konuyu çalıştık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk. Uygun aydınlatma ile ilgili olarak öğrencilerimiz sunum hazırlığı yapacaklar. Bunun için öğrencilerimize çalışma yönergesini verdim. Konuyu ana hatlarıyla sınıfta çalıştık. Detayını öğrencilerimiz bir sonraki derste sunacaklar.Üçüncü dersimizde sosyal bilgiler yaptık. Dün ihtiyaç ve isteklerimiz konusunu çalışmıştık. Bugün morpakampüsten konuyu tekrar edip çalışma etkinliklerini yaptık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk.
Dördüncü ve beşinci dersimizde ksirler konusuna devam ettik. Kesir çeşitlerini örnekler ile tekrarladık. Kesirleri sayı doğrusunda nasıl göstereceğimizi sunumla tekrar ettik. Önceki derslerimizde sayı doğrusunu sürekli kullandığımız için sınıfımızın büyük bir çoğunluğu konuyu kavradı. Konuyu kavramakta zorlanan öğrencilerimizle bireysel çalışmalar yaptık. Öğrencilerimiz defterlerine farklı çeşitlerde on tane kesir değerini şekiller ve sayı doğrusunda gösterdi. Öğrencilerimzi çalışmalarını yaparken bireysel olarak çalışmalar yaptık. İlri düzeyde olan öğrencilerimiz yönlendirmeler ile bileşik kesir ve tam sayılı kesir arasındaki ilişkiyi kavradılar. İleri düzeyde olan öğrenciler grup çalışmaları ile konuyu çalışıp kavrayabiliyorlar.
Öğleden sonraki ilk dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık. Öğrencilerimizin bir kısmı 12 Mart için pano hazırlama çalışmasına devam ettiler.
Okul çıkışı halk oyunu çalışmasıyla devam ettik. Harmandalı, Yunt Dağları ve Cumaovası zeybeklerinin gösteri düzenlerine çalışmıştık. Bu oyunları kesintisiz şekilde öğrencilerimiz oynayabiliyordu. Bugün Hazeli ve Sigarası Dumanlı zeybeklerinin gösteri düzenine çalıştık. Aynı zamanda Gündoğdu zeybeği ve Kostak Ali zeybeğinin gösteri düzenine çalıştık. Bu oyunların şu anda gösteri düzeni hazırlandı. Artık sürekli tekrar çalışmaları ile bu düzeni oluşturarak oyunları sergileyeceğiz.
Yarın 12'de okulumuzda akıl ve zeka oyunları çalışması yapacağız. İlçe turnuvasına hazırlıklarımız dürüyor.
Halk oyunları müzikleri sayfasına gösteride kullandığımız zeybek türkülerini yükledim. Öğrencilerimiz evde çalışma yaparken bu müzikleri kullanarak çalışmalarını yapacaklar.
Üçüncü dersimizde sosyal bilgiler yaptık. Dün ihtiyaç ve isteklerimiz konusunu çalışmıştık. Bugün morpakampüsten konuyu tekrar edip çalışma etkinliklerini yaptık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk.
Dördüncü ve beşinci dersimizde ksirler konusuna devam ettik. Kesir çeşitlerini örnekler ile tekrarladık. Kesirleri sayı doğrusunda nasıl göstereceğimizi sunumla tekrar ettik. Önceki derslerimizde sayı doğrusunu sürekli kullandığımız için sınıfımızın büyük bir çoğunluğu konuyu kavradı. Konuyu kavramakta zorlanan öğrencilerimizle bireysel çalışmalar yaptık. Öğrencilerimiz defterlerine farklı çeşitlerde on tane kesir değerini şekiller ve sayı doğrusunda gösterdi. Öğrencilerimzi çalışmalarını yaparken bireysel olarak çalışmalar yaptık. İlri düzeyde olan öğrencilerimiz yönlendirmeler ile bileşik kesir ve tam sayılı kesir arasındaki ilişkiyi kavradılar. İleri düzeyde olan öğrenciler grup çalışmaları ile konuyu çalışıp kavrayabiliyorlar.
Öğleden sonraki ilk dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık. Öğrencilerimizin bir kısmı 12 Mart için pano hazırlama çalışmasına devam ettiler.
Okul çıkışı halk oyunu çalışmasıyla devam ettik. Harmandalı, Yunt Dağları ve Cumaovası zeybeklerinin gösteri düzenlerine çalışmıştık. Bu oyunları kesintisiz şekilde öğrencilerimiz oynayabiliyordu. Bugün Hazeli ve Sigarası Dumanlı zeybeklerinin gösteri düzenine çalıştık. Aynı zamanda Gündoğdu zeybeği ve Kostak Ali zeybeğinin gösteri düzenine çalıştık. Bu oyunların şu anda gösteri düzeni hazırlandı. Artık sürekli tekrar çalışmaları ile bu düzeni oluşturarak oyunları sergileyeceğiz.
Yarın 12'de okulumuzda akıl ve zeka oyunları çalışması yapacağız. İlçe turnuvasına hazırlıklarımız dürüyor.
Halk oyunları müzikleri sayfasına gösteride kullandığımız zeybek türkülerini yükledim. Öğrencilerimiz evde çalışma yaparken bu müzikleri kullanarak çalışmalarını yapacaklar.
İlk dersimize ev çalışmalarının kontrolü ile başladık. Kalan zamanımızda ve ikinci dersimizde fen bilimleri yaptık. Uygun aydınlatma konusu ile ilgili olarak önceki dersimizde çalıştığımız konuyu ders defterimizden tekrar ettik. Soru cevaplar yaparak konuyu hatırladık. Uygun aydınlatma ile göz sağlığı arasındaki ilişkiyi konuştuk. Bunun için görsel okumalar yaparak konuya giriş yaptık. Soru cevaplar ile günlük hayattan örneklere verdik. Morpakampüsün animasyonlarından konuyu çalıştık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk. Uygun aydınlatma ile ilgili olarak öğrencilerimiz sunum hazırlığı yapacaklar. Bunun için öğrencilerimize çalışma yönergesini verdim. Konuyu ana hatlarıyla sınıfta çalıştık. Detayını öğrencilerimiz bir sonraki derste sunacaklar.
Üçüncü dersimizde sosyal bilgiler yaptık. Dün ihtiyaç ve isteklerimiz konusunu çalışmıştık. Bugün morpakampüsten konuyu tekrar edip çalışma etkinliklerini yaptık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk.
Dördüncü ve beşinci dersimizde ksirler konusuna devam ettik. Kesir çeşitlerini örnekler ile tekrarladık. Kesirleri sayı doğrusunda nasıl göstereceğimizi sunumla tekrar ettik. Önceki derslerimizde sayı doğrusunu sürekli kullandığımız için sınıfımızın büyük bir çoğunluğu konuyu kavradı. Konuyu kavramakta zorlanan öğrencilerimizle bireysel çalışmalar yaptık. Öğrencilerimiz defterlerine farklı çeşitlerde on tane kesir değerini şekiller ve sayı doğrusunda gösterdi. Öğrencilerimzi çalışmalarını yaparken bireysel olarak çalışmalar yaptık. İlri düzeyde olan öğrencilerimiz yönlendirmeler ile bileşik kesir ve tam sayılı kesir arasındaki ilişkiyi kavradılar. İleri düzeyde olan öğrenciler grup çalışmaları ile konuyu çalışıp kavrayabiliyorlar.
Öğleden sonraki ilk dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık. Öğrencilerimizin bir kısmı 12 Mart için pano hazırlama çalışmasına devam ettiler.
Okul çıkışı halk oyunu çalışmasıyla devam ettik. Harmandalı, Yunt Dağları ve Cumaovası zeybeklerinin gösteri düzenlerine çalışmıştık. Bu oyunları kesintisiz şekilde öğrencilerimiz oynayabiliyordu. Bugün Hazeli ve Sigarası Dumanlı zeybeklerinin gösteri düzenine çalıştık. Aynı zamanda Gündoğdu zeybeği ve Kostak Ali zeybeğinin gösteri düzenine çalıştık. Bu oyunların şu anda gösteri düzeni hazırlandı. Artık sürekli tekrar çalışmaları ile bu düzeni oluşturarak oyunları sergileyeceğiz.
Yarın 12'de okulumuzda akıl ve zeka oyunları çalışması yapacağız. İlçe turnuvasına hazırlıklarımız dürüyor.
Halk oyunları müzikleri sayfasına gösteride kullandığımız zeybek türkülerini yükledim. Öğrencilerimiz evde çalışma yaparken bu müzikleri kullanarak çalışmalarını yapacaklar.
Üçüncü dersimizde sosyal bilgiler yaptık. Dün ihtiyaç ve isteklerimiz konusunu çalışmıştık. Bugün morpakampüsten konuyu tekrar edip çalışma etkinliklerini yaptık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk.
Dördüncü ve beşinci dersimizde ksirler konusuna devam ettik. Kesir çeşitlerini örnekler ile tekrarladık. Kesirleri sayı doğrusunda nasıl göstereceğimizi sunumla tekrar ettik. Önceki derslerimizde sayı doğrusunu sürekli kullandığımız için sınıfımızın büyük bir çoğunluğu konuyu kavradı. Konuyu kavramakta zorlanan öğrencilerimizle bireysel çalışmalar yaptık. Öğrencilerimiz defterlerine farklı çeşitlerde on tane kesir değerini şekiller ve sayı doğrusunda gösterdi. Öğrencilerimzi çalışmalarını yaparken bireysel olarak çalışmalar yaptık. İlri düzeyde olan öğrencilerimiz yönlendirmeler ile bileşik kesir ve tam sayılı kesir arasındaki ilişkiyi kavradılar. İleri düzeyde olan öğrenciler grup çalışmaları ile konuyu çalışıp kavrayabiliyorlar.
Öğleden sonraki ilk dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık. Öğrencilerimizin bir kısmı 12 Mart için pano hazırlama çalışmasına devam ettiler.
Okul çıkışı halk oyunu çalışmasıyla devam ettik. Harmandalı, Yunt Dağları ve Cumaovası zeybeklerinin gösteri düzenlerine çalışmıştık. Bu oyunları kesintisiz şekilde öğrencilerimiz oynayabiliyordu. Bugün Hazeli ve Sigarası Dumanlı zeybeklerinin gösteri düzenine çalıştık. Aynı zamanda Gündoğdu zeybeği ve Kostak Ali zeybeğinin gösteri düzenine çalıştık. Bu oyunların şu anda gösteri düzeni hazırlandı. Artık sürekli tekrar çalışmaları ile bu düzeni oluşturarak oyunları sergileyeceğiz.
Yarın 12'de okulumuzda akıl ve zeka oyunları çalışması yapacağız. İlçe turnuvasına hazırlıklarımız dürüyor.
Halk oyunları müzikleri sayfasına gösteride kullandığımız zeybek türkülerini yükledim. Öğrencilerimiz evde çalışma yaparken bu müzikleri kullanarak çalışmalarını yapacaklar.
Yorumlar
Yorum Gönder