Ana içeriğe atla

Kesirleri Sayı Doğrusunda Gösterme

İlk dersimize ev çalışmalarının kontrolü ile başladık. Kalan zamanımızda ve ikinci dersimizde fen bilimleri yaptık. Uygun aydınlatma konusu ile ilgili olarak önceki dersimizde çalıştığımız konuyu ders defterimizden tekrar ettik. Soru cevaplar yaparak konuyu hatırladık. Uygun aydınlatma ile göz sağlığı arasındaki ilişkiyi konuştuk. Bunun için görsel okumalar yaparak konuya giriş yaptık. Soru cevaplar ile günlük hayattan örneklere verdik. Morpakampüsün animasyonlarından konuyu çalıştık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk. Uygun aydınlatma ile ilgili olarak öğrencilerimiz sunum hazırlığı yapacaklar. Bunun için öğrencilerimize çalışma yönergesini verdim. Konuyu ana hatlarıyla sınıfta çalıştık. Detayını öğrencilerimiz bir sonraki derste sunacaklar.

Üçüncü dersimizde sosyal bilgiler yaptık. Dün ihtiyaç ve isteklerimiz konusunu çalışmıştık. Bugün morpakampüsten konuyu tekrar edip çalışma etkinliklerini yaptık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk.

Dördüncü ve beşinci dersimizde ksirler konusuna devam ettik. Kesir çeşitlerini örnekler ile tekrarladık. Kesirleri sayı doğrusunda nasıl göstereceğimizi sunumla tekrar ettik. Önceki derslerimizde sayı doğrusunu sürekli kullandığımız için sınıfımızın büyük bir çoğunluğu konuyu kavradı. Konuyu kavramakta zorlanan öğrencilerimizle bireysel çalışmalar yaptık. Öğrencilerimiz defterlerine farklı çeşitlerde on tane kesir değerini şekiller ve sayı doğrusunda gösterdi. Öğrencilerimzi çalışmalarını yaparken bireysel olarak çalışmalar yaptık. İlri düzeyde olan öğrencilerimiz yönlendirmeler ile bileşik kesir ve tam sayılı kesir arasındaki ilişkiyi kavradılar. İleri düzeyde olan öğrenciler grup çalışmaları ile konuyu çalışıp kavrayabiliyorlar.

Öğleden sonraki ilk dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık. Öğrencilerimizin bir kısmı 12 Mart için pano hazırlama çalışmasına devam ettiler.

Okul çıkışı halk oyunu çalışmasıyla devam ettik. Harmandalı, Yunt Dağları ve Cumaovası zeybeklerinin gösteri düzenlerine çalışmıştık. Bu oyunları kesintisiz şekilde öğrencilerimiz oynayabiliyordu. Bugün Hazeli ve Sigarası Dumanlı zeybeklerinin gösteri düzenine çalıştık. Aynı zamanda Gündoğdu zeybeği ve Kostak Ali zeybeğinin gösteri düzenine çalıştık. Bu oyunların şu anda gösteri düzeni hazırlandı. Artık sürekli tekrar çalışmaları ile bu düzeni oluşturarak oyunları sergileyeceğiz.

Yarın 12'de okulumuzda akıl ve zeka oyunları çalışması yapacağız. İlçe turnuvasına hazırlıklarımız dürüyor.

Halk oyunları müzikleri sayfasına gösteride kullandığımız zeybek türkülerini yükledim. Öğrencilerimiz evde çalışma yaparken bu müzikleri kullanarak çalışmalarını yapacaklar.
İlk dersimize ev çalışmalarının kontrolü ile başladık. Kalan zamanımızda ve ikinci dersimizde fen bilimleri yaptık. Uygun aydınlatma konusu ile ilgili olarak önceki dersimizde çalıştığımız konuyu ders defterimizden tekrar ettik. Soru cevaplar yaparak konuyu hatırladık. Uygun aydınlatma ile göz sağlığı arasındaki ilişkiyi konuştuk. Bunun için görsel okumalar yaparak konuya giriş yaptık. Soru cevaplar ile günlük hayattan örneklere verdik. Morpakampüsün animasyonlarından konuyu çalıştık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk. Uygun aydınlatma ile ilgili olarak öğrencilerimiz sunum hazırlığı yapacaklar. Bunun için öğrencilerimize çalışma yönergesini verdim. Konuyu ana hatlarıyla sınıfta çalıştık. Detayını öğrencilerimiz bir sonraki derste sunacaklar.

Üçüncü dersimizde sosyal bilgiler yaptık. Dün ihtiyaç ve isteklerimiz konusunu çalışmıştık. Bugün morpakampüsten konuyu tekrar edip çalışma etkinliklerini yaptık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk.

Dördüncü ve beşinci dersimizde ksirler konusuna devam ettik. Kesir çeşitlerini örnekler ile tekrarladık. Kesirleri sayı doğrusunda nasıl göstereceğimizi sunumla tekrar ettik. Önceki derslerimizde sayı doğrusunu sürekli kullandığımız için sınıfımızın büyük bir çoğunluğu konuyu kavradı. Konuyu kavramakta zorlanan öğrencilerimizle bireysel çalışmalar yaptık. Öğrencilerimiz defterlerine farklı çeşitlerde on tane kesir değerini şekiller ve sayı doğrusunda gösterdi. Öğrencilerimzi çalışmalarını yaparken bireysel olarak çalışmalar yaptık. İlri düzeyde olan öğrencilerimiz yönlendirmeler ile bileşik kesir ve tam sayılı kesir arasındaki ilişkiyi kavradılar. İleri düzeyde olan öğrenciler grup çalışmaları ile konuyu çalışıp kavrayabiliyorlar.

Öğleden sonraki ilk dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık. Öğrencilerimizin bir kısmı 12 Mart için pano hazırlama çalışmasına devam ettiler.

Okul çıkışı halk oyunu çalışmasıyla devam ettik. Harmandalı, Yunt Dağları ve Cumaovası zeybeklerinin gösteri düzenlerine çalışmıştık. Bu oyunları kesintisiz şekilde öğrencilerimiz oynayabiliyordu. Bugün Hazeli ve Sigarası Dumanlı zeybeklerinin gösteri düzenine çalıştık. Aynı zamanda Gündoğdu zeybeği ve Kostak Ali zeybeğinin gösteri düzenine çalıştık. Bu oyunların şu anda gösteri düzeni hazırlandı. Artık sürekli tekrar çalışmaları ile bu düzeni oluşturarak oyunları sergileyeceğiz.

Yarın 12'de okulumuzda akıl ve zeka oyunları çalışması yapacağız. İlçe turnuvasına hazırlıklarımız dürüyor.

Halk oyunları müzikleri sayfasına gösteride kullandığımız zeybek türkülerini yükledim. Öğrencilerimiz evde çalışma yaparken bu müzikleri kullanarak çalışmalarını yapacaklar.
İlk dersimize ev çalışmalarının kontrolü ile başladık. Kalan zamanımızda ve ikinci dersimizde fen bilimleri yaptık. Uygun aydınlatma konusu ile ilgili olarak önceki dersimizde çalıştığımız konuyu ders defterimizden tekrar ettik. Soru cevaplar yaparak konuyu hatırladık. Uygun aydınlatma ile göz sağlığı arasındaki ilişkiyi konuştuk. Bunun için görsel okumalar yaparak konuya giriş yaptık. Soru cevaplar ile günlük hayattan örneklere verdik. Morpakampüsün animasyonlarından konuyu çalıştık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk. Uygun aydınlatma ile ilgili olarak öğrencilerimiz sunum hazırlığı yapacaklar. Bunun için öğrencilerimize çalışma yönergesini verdim. Konuyu ana hatlarıyla sınıfta çalıştık. Detayını öğrencilerimiz bir sonraki derste sunacaklar.

Üçüncü dersimizde sosyal bilgiler yaptık. Dün ihtiyaç ve isteklerimiz konusunu çalışmıştık. Bugün morpakampüsten konuyu tekrar edip çalışma etkinliklerini yaptık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk.

Dördüncü ve beşinci dersimizde ksirler konusuna devam ettik. Kesir çeşitlerini örnekler ile tekrarladık. Kesirleri sayı doğrusunda nasıl göstereceğimizi sunumla tekrar ettik. Önceki derslerimizde sayı doğrusunu sürekli kullandığımız için sınıfımızın büyük bir çoğunluğu konuyu kavradı. Konuyu kavramakta zorlanan öğrencilerimizle bireysel çalışmalar yaptık. Öğrencilerimiz defterlerine farklı çeşitlerde on tane kesir değerini şekiller ve sayı doğrusunda gösterdi. Öğrencilerimzi çalışmalarını yaparken bireysel olarak çalışmalar yaptık. İlri düzeyde olan öğrencilerimiz yönlendirmeler ile bileşik kesir ve tam sayılı kesir arasındaki ilişkiyi kavradılar. İleri düzeyde olan öğrenciler grup çalışmaları ile konuyu çalışıp kavrayabiliyorlar.

Öğleden sonraki ilk dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık. Öğrencilerimizin bir kısmı 12 Mart için pano hazırlama çalışmasına devam ettiler.

Okul çıkışı halk oyunu çalışmasıyla devam ettik. Harmandalı, Yunt Dağları ve Cumaovası zeybeklerinin gösteri düzenlerine çalışmıştık. Bu oyunları kesintisiz şekilde öğrencilerimiz oynayabiliyordu. Bugün Hazeli ve Sigarası Dumanlı zeybeklerinin gösteri düzenine çalıştık. Aynı zamanda Gündoğdu zeybeği ve Kostak Ali zeybeğinin gösteri düzenine çalıştık. Bu oyunların şu anda gösteri düzeni hazırlandı. Artık sürekli tekrar çalışmaları ile bu düzeni oluşturarak oyunları sergileyeceğiz.

Yarın 12'de okulumuzda akıl ve zeka oyunları çalışması yapacağız. İlçe turnuvasına hazırlıklarımız dürüyor.

Halk oyunları müzikleri sayfasına gösteride kullandığımız zeybek türkülerini yükledim. Öğrencilerimiz evde çalışma yaparken bu müzikleri kullanarak çalışmalarını yapacaklar.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Metreküp – Kilogram Çevirme – Hesaplama Tablosu

Ağırlık birimleri hesaplama cetvelinden kilogramı metreküpe çevirme ve metreküpü kilograma çevirme örnekleri aşağıda yer almaktadır. METREKÜP KİLOGRAM ÇEVİRME ÖRNEKLERİ Aşağıda kullanılan metreküp – kilo çevirme formülü ayrıntılı değerlendirmeler dikkate alınmadan hesaplanmıştır. Yani halk arasındaki tabir ile düz hesaptır. Dolayısıyla bilimsel çalışmalarda dikkate alınmamalıdır. 1 m3 kaç kilogram eder?    1000 kg eder 2 m3 kaç kilogram eder?    2000 kg eder 3 m3 kaç kilogram eder?    3000 kg eder 4 m3 kaç kilogram eder?    4000 kg eder 5 m3 kaç kilogram eder?    5000 kg eder 6 m3 kaç kilogram eder?    6000 kg eder 7 m3 kaç kilogram eder?    7000 kg eder 8 m3 kaç kilogram eder?    8000 kg eder 9 m3 kaç kilogram eder?    9000 kg eder 10 m3 kaç kilogram eder?    10000 kg eder 11 m3 kaç kilogram eder?    11000 kg eder 12 m3 kaç kilogram eder?    12000 kg eder 13 m3 kaç kilogram eder?    13000 kg eder 14 m3 kaç kilogram eder?    14000 kg eder 15 m3 kaç kilogr

1 Metreküp Kum Kaç El Arabası – Kaç Kürek Yapar

Ağırlık formülleri örnekleri rehberinden 1 metreküp kum – kürek çevirme ve 1 el arabası kum – kürek ölçüleri hesaplama ve birim çevirme ile ilgili bilgiler aşağıdaki satırda bulunmaktadır. 1 METREKÜP KUM – EL ARABASI – 1 METREKÜP KUM ÇEVİRME 1 metreküp kum kaç el arabası yapar? 20 el arabası eder. 1 el arabası kum kaç metreküp yapar? 0,5 m3 eder. 1 METREKÜP KUM – KÜREK – 1 METREKÜP KUM   ÇEVİRME 1 metreküp kum kaç kürek yapar? 400 kürek eder. 1 kürek kum kaç metreküp yapar? 0,005 m3 eder. Hesaplamada yararlanılan terimler: kaç metreküp kumdur, kaç el arabasıdır, kaç kürektir Hesaplamada yararlanılan kısaltmalar: Metreküp’ün kısaltması m3, El arabası’nin kısaltması ea, Kürek’ın kısaltması kürek Burada 1 metreküp kum – kürek hesaplama ve 1 metreküp kum – el arabası hesaplama örnekleri verilmiştir. Bu sayfada alan 1 metreküp kum hesaplama tablosu ve birim çevirici değerleri yaklaşık değerlerdir ve dolayısıyla kesin rakamları ifade etmez. Formüller vasıtasıyla hesaplanmış ol

1 Yemek Kaşığı Kaç CC – Kaç CL Yapar

Ağırlık formülleri örnekleri rehberinden santilitre– yemek kaşığı ve yemek kaşığı – cc ölçüleri hesaplama ve birim çevirme ile ilgili bilgiler aşağıdaki satırda bulunmaktadır. YEMEK KAŞIĞI – CC – YEMEK KAŞIĞI ÇEVİRME 1 yemek kaşığı kaç cc yapar? ? cc eder. 1 cc kaç yemek kaşığı yapar? ? yemek kaşığı eder. YEMEK KAŞIĞI – SANTİLİTRE – YEMEK KAŞIĞI    ÇEVİRME 1 yemek kaşığı kaç santilitre yapar? 1 cl eder. 1 santilitre kaç yemek kaşığı yapar? 1 yemek kaşığı eder. Hesaplamada yararlanılan terimler: kaç yemek kaşığıdır, kaç ccdır, kaç santilitredir Hesaplamada yararlanılan kısaltmalar: CC’nın kısaltması cc, Yemek kaşığı’nın kısaltması yk, Santilitre’nin kısaltması cl Burada yemek kaşığı – santilitre hesaplama ve yemek kaşığı – cc hesaplama örnekleri verilmiştir. Bu sayfada alan yemek kaşığı hesaplama tablosu ve birim çevirici değerleri yaklaşık değerlerdir ve dolayısıyla kesin rakamları ifade etmez. Formüller vasıtasıyla hesaplanmış olup bilimsel ve akademik çalışmalar için y