Ana içeriğe atla

Kesirleri Karşılaştırma

İlk iki dersimiz din kültürü idi.

Üçüncü dersimize ev çalışmalarının kontrolünü yaparak başladık. Kısa bir rehberlik çalışmasından sonra matematik dersi ile devam ettik. Kesir çeşitlerini, kesirleri sayı doğrusunda gösterme konularını tekrar ettik. Kalan zamanımızda ve dördüncü dersimizde kesirleri karşılaştırma konusuna çalıştık. Öncelikle konuya bir problem durumu ile giriş yaptık. Problemi şekiller üzerinde inceledik. Kesir değerlerini inceleyerek karşılaştırma yaptık. Konuyu somutlaştırma için kesir değerlerini dosya kağıdını kullanarak göstermeye çalıştık. Verilen kesirleri sayı doğrusunda göstererek sayı doğrusu üzerinde karşılaştırma yaptık. Farklı kesir çeşitlerini şekiller ve sayı doğrusu üzerinde göstererek konuyu pekiştirme çalışması yaptık.Kesirleri karşılaştırma ve sıralama konusuna devam edeceğiz.

Öğleden sonraki ilk dersimizde insan hakları yaptık. Uzlaşı konusuna çalışmaya devam ettik. Geçtiğimiz ders uzlaşı gerektiren ve gerektirmeyen durumlar üzerinde durmuştuk. Konuyu tekrar ettik. Ders kitabındaki uzlaşı yolları konusuna çalıştık. Görsel okumalar yaparak kitaptaki etkinlik üzerinde konuştuk. Daha sonra günlük hayattan örnekler vererek konuyu kavramaya çalıştık. Ders kitabındaki etkinlikleri tamamladık. Defterimize kısaca konuyla ilgili olarak not tuttuk.

Son dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık. 12 Mart ile ilgili pano hazırlığına da istekli öğrencilerimizle devam ettik. Bu hafta içi bu çalışmayı tamamlayacağız.

Okul çıkışı halk oyunu gösteri düzenine çalıştık.


İlk iki dersimiz din kültürü idi.

Üçüncü dersimize ev çalışmalarının kontrolünü yaparak başladık. Kısa bir rehberlik çalışmasından sonra matematik dersi ile devam ettik. Kesir çeşitlerini, kesirleri sayı doğrusunda gösterme konularını tekrar ettik. Kalan zamanımızda ve dördüncü dersimizde kesirleri karşılaştırma konusuna çalıştık. Öncelikle konuya bir problem durumu ile giriş yaptık. Problemi şekiller üzerinde inceledik. Kesir değerlerini inceleyerek karşılaştırma yaptık. Konuyu somutlaştırma için kesir değerlerini dosya kağıdını kullanarak göstermeye çalıştık. Verilen kesirleri sayı doğrusunda göstererek sayı doğrusu üzerinde karşılaştırma yaptık. Farklı kesir çeşitlerini şekiller ve sayı doğrusu üzerinde göstererek konuyu pekiştirme çalışması yaptık.Kesirleri karşılaştırma ve sıralama konusuna devam edeceğiz.

Öğleden sonraki ilk dersimizde insan hakları yaptık. Uzlaşı konusuna çalışmaya devam ettik. Geçtiğimiz ders uzlaşı gerektiren ve gerektirmeyen durumlar üzerinde durmuştuk. Konuyu tekrar ettik. Ders kitabındaki uzlaşı yolları konusuna çalıştık. Görsel okumalar yaparak kitaptaki etkinlik üzerinde konuştuk. Daha sonra günlük hayattan örnekler vererek konuyu kavramaya çalıştık. Ders kitabındaki etkinlikleri tamamladık. Defterimize kısaca konuyla ilgili olarak not tuttuk.

Son dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık. 12 Mart ile ilgili pano hazırlığına da istekli öğrencilerimizle devam ettik. Bu hafta içi bu çalışmayı tamamlayacağız.

Okul çıkışı halk oyunu gösteri düzenine çalıştık.


İlk iki dersimiz din kültürü idi.

Üçüncü dersimize ev çalışmalarının kontrolünü yaparak başladık. Kısa bir rehberlik çalışmasından sonra matematik dersi ile devam ettik. Kesir çeşitlerini, kesirleri sayı doğrusunda gösterme konularını tekrar ettik. Kalan zamanımızda ve dördüncü dersimizde kesirleri karşılaştırma konusuna çalıştık. Öncelikle konuya bir problem durumu ile giriş yaptık. Problemi şekiller üzerinde inceledik. Kesir değerlerini inceleyerek karşılaştırma yaptık. Konuyu somutlaştırma için kesir değerlerini dosya kağıdını kullanarak göstermeye çalıştık. Verilen kesirleri sayı doğrusunda göstererek sayı doğrusu üzerinde karşılaştırma yaptık. Farklı kesir çeşitlerini şekiller ve sayı doğrusu üzerinde göstererek konuyu pekiştirme çalışması yaptık.Kesirleri karşılaştırma ve sıralama konusuna devam edeceğiz.

Öğleden sonraki ilk dersimizde insan hakları yaptık. Uzlaşı konusuna çalışmaya devam ettik. Geçtiğimiz ders uzlaşı gerektiren ve gerektirmeyen durumlar üzerinde durmuştuk. Konuyu tekrar ettik. Ders kitabındaki uzlaşı yolları konusuna çalıştık. Görsel okumalar yaparak kitaptaki etkinlik üzerinde konuştuk. Daha sonra günlük hayattan örnekler vererek konuyu kavramaya çalıştık. Ders kitabındaki etkinlikleri tamamladık. Defterimize kısaca konuyla ilgili olarak not tuttuk.

Son dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık. 12 Mart ile ilgili pano hazırlığına da istekli öğrencilerimizle devam ettik. Bu hafta içi bu çalışmayı tamamlayacağız.

Okul çıkışı halk oyunu gösteri düzenine çalıştık.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Metreküp – Kilogram Çevirme – Hesaplama Tablosu

Ağırlık birimleri hesaplama cetvelinden kilogramı metreküpe çevirme ve metreküpü kilograma çevirme örnekleri aşağıda yer almaktadır. METREKÜP KİLOGRAM ÇEVİRME ÖRNEKLERİ Aşağıda kullanılan metreküp – kilo çevirme formülü ayrıntılı değerlendirmeler dikkate alınmadan hesaplanmıştır. Yani halk arasındaki tabir ile düz hesaptır. Dolayısıyla bilimsel çalışmalarda dikkate alınmamalıdır. 1 m3 kaç kilogram eder?    1000 kg eder 2 m3 kaç kilogram eder?    2000 kg eder 3 m3 kaç kilogram eder?    3000 kg eder 4 m3 kaç kilogram eder?    4000 kg eder 5 m3 kaç kilogram eder?    5000 kg eder 6 m3 kaç kilogram eder?    6000 kg eder 7 m3 kaç kilogram eder?    7000 kg eder 8 m3 kaç kilogram eder?    8000 kg eder 9 m3 kaç kilogram eder?    9000 kg eder 10 m3 kaç kilogram eder?    10000 kg eder 11 m3 kaç kilogram eder?    11000 kg eder 12 m3 kaç kilogram eder?    12000 kg eder 13 m3 kaç kilogram eder?    13000 kg eder 14 m3 kaç kilogram eder?    14000 kg eder 15 m3 kaç kilogr

1 Metreküp Kum Kaç El Arabası – Kaç Kürek Yapar

Ağırlık formülleri örnekleri rehberinden 1 metreküp kum – kürek çevirme ve 1 el arabası kum – kürek ölçüleri hesaplama ve birim çevirme ile ilgili bilgiler aşağıdaki satırda bulunmaktadır. 1 METREKÜP KUM – EL ARABASI – 1 METREKÜP KUM ÇEVİRME 1 metreküp kum kaç el arabası yapar? 20 el arabası eder. 1 el arabası kum kaç metreküp yapar? 0,5 m3 eder. 1 METREKÜP KUM – KÜREK – 1 METREKÜP KUM   ÇEVİRME 1 metreküp kum kaç kürek yapar? 400 kürek eder. 1 kürek kum kaç metreküp yapar? 0,005 m3 eder. Hesaplamada yararlanılan terimler: kaç metreküp kumdur, kaç el arabasıdır, kaç kürektir Hesaplamada yararlanılan kısaltmalar: Metreküp’ün kısaltması m3, El arabası’nin kısaltması ea, Kürek’ın kısaltması kürek Burada 1 metreküp kum – kürek hesaplama ve 1 metreküp kum – el arabası hesaplama örnekleri verilmiştir. Bu sayfada alan 1 metreküp kum hesaplama tablosu ve birim çevirici değerleri yaklaşık değerlerdir ve dolayısıyla kesin rakamları ifade etmez. Formüller vasıtasıyla hesaplanmış ol

Ustalık Belgesi Alma Koşulları

 Ustalık Belgesi Alma Koşulları Denklik İşlemleri Yeni Yönetmeliğe Göre Ustalık Belgesi Nasıl Alınır? Kimler Alabilir? Ustalık Belgesi Kapsamındaki Meslekler, Denklik Yoluyla Nasıl Alınır, Kapsamındaki Meslek Dalları Hakkında Sorularının Cevabı İçin Yazımızı Okumaya Devam Edeniz. Ustalık Belgesi Sahipleri Mesleklerinde Bağımsız İşyeri Açabilirler. Yanlarında Çırak Çalıştırmak İsteyen Belge Sahiplerinin Usta Öğreticilik Belgesi Alması Gereklidir. Usta Öğreticilik Belgesi Alma Şartları İçin Buradaki Yazılarımızı Okuyabilirsiniz. Kalfalık Ve Ustalık Sınavları Mesleki Eğitim Merkezleri Yılda 6 Kez, İki Ayda Bir Yapılır. Ustalık Sınavı Tarihleri En Geç 1 Hafta Önceden İlan Edilir. Sınavlarda Başarılı Olanlar Belge Alırken, Başarısız Olanlar Bir Sonraki Eğitim Döneminde Sadece Başarısız Oldukları Derslerden Sınava Girerler. Bir Adayın 4 Yıl 12 Dönem Sınava Girme Hakkı Bulunmaktadır. Bu Süre Zarfında Sınava Girmeyenler Haklarını Kaybederler. Hastane, Hapishane, Askerlik Ve Benzeri Sınava Gire