İlk iki dersimiz din kültürü idi.
Üçüncü dersimize ev çalışmalarının kontrolünü yaparak başladık. Kısa bir rehberlik çalışmasından sonra matematik dersi ile devam ettik. Kesir çeşitlerini, kesirleri sayı doğrusunda gösterme konularını tekrar ettik. Kalan zamanımızda ve dördüncü dersimizde kesirleri karşılaştırma konusuna çalıştık. Öncelikle konuya bir problem durumu ile giriş yaptık. Problemi şekiller üzerinde inceledik. Kesir değerlerini inceleyerek karşılaştırma yaptık. Konuyu somutlaştırma için kesir değerlerini dosya kağıdını kullanarak göstermeye çalıştık. Verilen kesirleri sayı doğrusunda göstererek sayı doğrusu üzerinde karşılaştırma yaptık. Farklı kesir çeşitlerini şekiller ve sayı doğrusu üzerinde göstererek konuyu pekiştirme çalışması yaptık.Kesirleri karşılaştırma ve sıralama konusuna devam edeceğiz.
Öğleden sonraki ilk dersimizde insan hakları yaptık. Uzlaşı konusuna çalışmaya devam ettik. Geçtiğimiz ders uzlaşı gerektiren ve gerektirmeyen durumlar üzerinde durmuştuk. Konuyu tekrar ettik. Ders kitabındaki uzlaşı yolları konusuna çalıştık. Görsel okumalar yaparak kitaptaki etkinlik üzerinde konuştuk. Daha sonra günlük hayattan örnekler vererek konuyu kavramaya çalıştık. Ders kitabındaki etkinlikleri tamamladık. Defterimize kısaca konuyla ilgili olarak not tuttuk.
Son dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık. 12 Mart ile ilgili pano hazırlığına da istekli öğrencilerimizle devam ettik. Bu hafta içi bu çalışmayı tamamlayacağız.
Okul çıkışı halk oyunu gösteri düzenine çalıştık.
İlk iki dersimiz din kültürü idi.Üçüncü dersimize ev çalışmalarının kontrolünü yaparak başladık. Kısa bir rehberlik çalışmasından sonra matematik dersi ile devam ettik. Kesir çeşitlerini, kesirleri sayı doğrusunda gösterme konularını tekrar ettik. Kalan zamanımızda ve dördüncü dersimizde kesirleri karşılaştırma konusuna çalıştık. Öncelikle konuya bir problem durumu ile giriş yaptık. Problemi şekiller üzerinde inceledik. Kesir değerlerini inceleyerek karşılaştırma yaptık. Konuyu somutlaştırma için kesir değerlerini dosya kağıdını kullanarak göstermeye çalıştık. Verilen kesirleri sayı doğrusunda göstererek sayı doğrusu üzerinde karşılaştırma yaptık. Farklı kesir çeşitlerini şekiller ve sayı doğrusu üzerinde göstererek konuyu pekiştirme çalışması yaptık.Kesirleri karşılaştırma ve sıralama konusuna devam edeceğiz.
Öğleden sonraki ilk dersimizde insan hakları yaptık. Uzlaşı konusuna çalışmaya devam ettik. Geçtiğimiz ders uzlaşı gerektiren ve gerektirmeyen durumlar üzerinde durmuştuk. Konuyu tekrar ettik. Ders kitabındaki uzlaşı yolları konusuna çalıştık. Görsel okumalar yaparak kitaptaki etkinlik üzerinde konuştuk. Daha sonra günlük hayattan örnekler vererek konuyu kavramaya çalıştık. Ders kitabındaki etkinlikleri tamamladık. Defterimize kısaca konuyla ilgili olarak not tuttuk.
Son dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık. 12 Mart ile ilgili pano hazırlığına da istekli öğrencilerimizle devam ettik. Bu hafta içi bu çalışmayı tamamlayacağız.
Okul çıkışı halk oyunu gösteri düzenine çalıştık.
Üçüncü dersimize ev çalışmalarının kontrolünü yaparak başladık. Kısa bir rehberlik çalışmasından sonra matematik dersi ile devam ettik. Kesir çeşitlerini, kesirleri sayı doğrusunda gösterme konularını tekrar ettik. Kalan zamanımızda ve dördüncü dersimizde kesirleri karşılaştırma konusuna çalıştık. Öncelikle konuya bir problem durumu ile giriş yaptık. Problemi şekiller üzerinde inceledik. Kesir değerlerini inceleyerek karşılaştırma yaptık. Konuyu somutlaştırma için kesir değerlerini dosya kağıdını kullanarak göstermeye çalıştık. Verilen kesirleri sayı doğrusunda göstererek sayı doğrusu üzerinde karşılaştırma yaptık. Farklı kesir çeşitlerini şekiller ve sayı doğrusu üzerinde göstererek konuyu pekiştirme çalışması yaptık.Kesirleri karşılaştırma ve sıralama konusuna devam edeceğiz.
Öğleden sonraki ilk dersimizde insan hakları yaptık. Uzlaşı konusuna çalışmaya devam ettik. Geçtiğimiz ders uzlaşı gerektiren ve gerektirmeyen durumlar üzerinde durmuştuk. Konuyu tekrar ettik. Ders kitabındaki uzlaşı yolları konusuna çalıştık. Görsel okumalar yaparak kitaptaki etkinlik üzerinde konuştuk. Daha sonra günlük hayattan örnekler vererek konuyu kavramaya çalıştık. Ders kitabındaki etkinlikleri tamamladık. Defterimize kısaca konuyla ilgili olarak not tuttuk.
Son dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık. 12 Mart ile ilgili pano hazırlığına da istekli öğrencilerimizle devam ettik. Bu hafta içi bu çalışmayı tamamlayacağız.
Okul çıkışı halk oyunu gösteri düzenine çalıştık.
İlk iki dersimiz din kültürü idi.
Üçüncü dersimize ev çalışmalarının kontrolünü yaparak başladık. Kısa bir rehberlik çalışmasından sonra matematik dersi ile devam ettik. Kesir çeşitlerini, kesirleri sayı doğrusunda gösterme konularını tekrar ettik. Kalan zamanımızda ve dördüncü dersimizde kesirleri karşılaştırma konusuna çalıştık. Öncelikle konuya bir problem durumu ile giriş yaptık. Problemi şekiller üzerinde inceledik. Kesir değerlerini inceleyerek karşılaştırma yaptık. Konuyu somutlaştırma için kesir değerlerini dosya kağıdını kullanarak göstermeye çalıştık. Verilen kesirleri sayı doğrusunda göstererek sayı doğrusu üzerinde karşılaştırma yaptık. Farklı kesir çeşitlerini şekiller ve sayı doğrusu üzerinde göstererek konuyu pekiştirme çalışması yaptık.Kesirleri karşılaştırma ve sıralama konusuna devam edeceğiz.
Öğleden sonraki ilk dersimizde insan hakları yaptık. Uzlaşı konusuna çalışmaya devam ettik. Geçtiğimiz ders uzlaşı gerektiren ve gerektirmeyen durumlar üzerinde durmuştuk. Konuyu tekrar ettik. Ders kitabındaki uzlaşı yolları konusuna çalıştık. Görsel okumalar yaparak kitaptaki etkinlik üzerinde konuştuk. Daha sonra günlük hayattan örnekler vererek konuyu kavramaya çalıştık. Ders kitabındaki etkinlikleri tamamladık. Defterimize kısaca konuyla ilgili olarak not tuttuk.
Son dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık. 12 Mart ile ilgili pano hazırlığına da istekli öğrencilerimizle devam ettik. Bu hafta içi bu çalışmayı tamamlayacağız.
Okul çıkışı halk oyunu gösteri düzenine çalıştık.
Üçüncü dersimize ev çalışmalarının kontrolünü yaparak başladık. Kısa bir rehberlik çalışmasından sonra matematik dersi ile devam ettik. Kesir çeşitlerini, kesirleri sayı doğrusunda gösterme konularını tekrar ettik. Kalan zamanımızda ve dördüncü dersimizde kesirleri karşılaştırma konusuna çalıştık. Öncelikle konuya bir problem durumu ile giriş yaptık. Problemi şekiller üzerinde inceledik. Kesir değerlerini inceleyerek karşılaştırma yaptık. Konuyu somutlaştırma için kesir değerlerini dosya kağıdını kullanarak göstermeye çalıştık. Verilen kesirleri sayı doğrusunda göstererek sayı doğrusu üzerinde karşılaştırma yaptık. Farklı kesir çeşitlerini şekiller ve sayı doğrusu üzerinde göstererek konuyu pekiştirme çalışması yaptık.Kesirleri karşılaştırma ve sıralama konusuna devam edeceğiz.
Öğleden sonraki ilk dersimizde insan hakları yaptık. Uzlaşı konusuna çalışmaya devam ettik. Geçtiğimiz ders uzlaşı gerektiren ve gerektirmeyen durumlar üzerinde durmuştuk. Konuyu tekrar ettik. Ders kitabındaki uzlaşı yolları konusuna çalıştık. Görsel okumalar yaparak kitaptaki etkinlik üzerinde konuştuk. Daha sonra günlük hayattan örnekler vererek konuyu kavramaya çalıştık. Ders kitabındaki etkinlikleri tamamladık. Defterimize kısaca konuyla ilgili olarak not tuttuk.
Son dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık. 12 Mart ile ilgili pano hazırlığına da istekli öğrencilerimizle devam ettik. Bu hafta içi bu çalışmayı tamamlayacağız.
Okul çıkışı halk oyunu gösteri düzenine çalıştık.
Yorumlar
Yorum Gönder