Ana içeriğe atla

Kesir Problemleri

İlk dersimize ev çalışmalarından verdiğim paragrafta anlam etkinliğinin kontrolü ile başladık. Kesirler ile ilgili yapılamayan soruları beraber çözdük. Kalan zamanımızda ve ikinci dersimizde fen bilimleri yaptık. Işık kirliliği konusuna çalıştık. Uygun aydınlatma konusunu tekrar ederek ışık kirliliği konusuna giriş yaptık. Ders kitabındaki hikayeyi okuyarak ışık kirliliğinin ne demek olduğunu ve hangi olumsuz durumlara sebep olacağını kavramaya çalıştık. Morpakampüsten konuyu çalışıp çalışma etkinliklerini yaptık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk. Geçtiğimiz günlerde okuduğunu anlama ve araştırma çalışması vermiştim konuyla ilgili. Bu çalışma ile konuyu pekiştirdik.

Üçüncü ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Bir çokluğun kesir değeri kadarını bulma konusuna ders kitabındaki etkinliği yaarak başladık. Etkinlik üzerinden bir çokluğun kesir değeri kadarının nasıl bulunması gerektiğini kavramaya çalıştık. Örnek problemler ile şekiller çizerek konuyu çalıştık. Ders defterimize konuyla ilgili 10 tane problem etkinliği yapıştırdık. 7 problemi çözdük. Kalan problemleri yarın çözeceğiz. Ev çalışması için verdiğim etkinlik bugün derste çalışılan konuyla ilgilidir.

Öğleden sonraki ilk dersimizde Türkçe yaptık. Ders defterimize paragrafta anlam ile ilgili etkinlik yapıştırıp soru çözmeye devam ettik.

Son dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık.

Okul çıkışı halk oyunu çalışmasında gösteri düzenini tekrar ettik.
İlk dersimize ev çalışmalarından verdiğim paragrafta anlam etkinliğinin kontrolü ile başladık. Kesirler ile ilgili yapılamayan soruları beraber çözdük. Kalan zamanımızda ve ikinci dersimizde fen bilimleri yaptık. Işık kirliliği konusuna çalıştık. Uygun aydınlatma konusunu tekrar ederek ışık kirliliği konusuna giriş yaptık. Ders kitabındaki hikayeyi okuyarak ışık kirliliğinin ne demek olduğunu ve hangi olumsuz durumlara sebep olacağını kavramaya çalıştık. Morpakampüsten konuyu çalışıp çalışma etkinliklerini yaptık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk. Geçtiğimiz günlerde okuduğunu anlama ve araştırma çalışması vermiştim konuyla ilgili. Bu çalışma ile konuyu pekiştirdik.

Üçüncü ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Bir çokluğun kesir değeri kadarını bulma konusuna ders kitabındaki etkinliği yaarak başladık. Etkinlik üzerinden bir çokluğun kesir değeri kadarının nasıl bulunması gerektiğini kavramaya çalıştık. Örnek problemler ile şekiller çizerek konuyu çalıştık. Ders defterimize konuyla ilgili 10 tane problem etkinliği yapıştırdık. 7 problemi çözdük. Kalan problemleri yarın çözeceğiz. Ev çalışması için verdiğim etkinlik bugün derste çalışılan konuyla ilgilidir.

Öğleden sonraki ilk dersimizde Türkçe yaptık. Ders defterimize paragrafta anlam ile ilgili etkinlik yapıştırıp soru çözmeye devam ettik.

Son dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık.

Okul çıkışı halk oyunu çalışmasında gösteri düzenini tekrar ettik.
İlk dersimize ev çalışmalarından verdiğim paragrafta anlam etkinliğinin kontrolü ile başladık. Kesirler ile ilgili yapılamayan soruları beraber çözdük. Kalan zamanımızda ve ikinci dersimizde fen bilimleri yaptık. Işık kirliliği konusuna çalıştık. Uygun aydınlatma konusunu tekrar ederek ışık kirliliği konusuna giriş yaptık. Ders kitabındaki hikayeyi okuyarak ışık kirliliğinin ne demek olduğunu ve hangi olumsuz durumlara sebep olacağını kavramaya çalıştık. Morpakampüsten konuyu çalışıp çalışma etkinliklerini yaptık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk. Geçtiğimiz günlerde okuduğunu anlama ve araştırma çalışması vermiştim konuyla ilgili. Bu çalışma ile konuyu pekiştirdik.

Üçüncü ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Bir çokluğun kesir değeri kadarını bulma konusuna ders kitabındaki etkinliği yaarak başladık. Etkinlik üzerinden bir çokluğun kesir değeri kadarının nasıl bulunması gerektiğini kavramaya çalıştık. Örnek problemler ile şekiller çizerek konuyu çalıştık. Ders defterimize konuyla ilgili 10 tane problem etkinliği yapıştırdık. 7 problemi çözdük. Kalan problemleri yarın çözeceğiz. Ev çalışması için verdiğim etkinlik bugün derste çalışılan konuyla ilgilidir.

Öğleden sonraki ilk dersimizde Türkçe yaptık. Ders defterimize paragrafta anlam ile ilgili etkinlik yapıştırıp soru çözmeye devam ettik.

Son dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık.

Okul çıkışı halk oyunu çalışmasında gösteri düzenini tekrar ettik.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Metreküp – Kilogram Çevirme – Hesaplama Tablosu

Ağırlık birimleri hesaplama cetvelinden kilogramı metreküpe çevirme ve metreküpü kilograma çevirme örnekleri aşağıda yer almaktadır. METREKÜP KİLOGRAM ÇEVİRME ÖRNEKLERİ Aşağıda kullanılan metreküp – kilo çevirme formülü ayrıntılı değerlendirmeler dikkate alınmadan hesaplanmıştır. Yani halk arasındaki tabir ile düz hesaptır. Dolayısıyla bilimsel çalışmalarda dikkate alınmamalıdır. 1 m3 kaç kilogram eder?    1000 kg eder 2 m3 kaç kilogram eder?    2000 kg eder 3 m3 kaç kilogram eder?    3000 kg eder 4 m3 kaç kilogram eder?    4000 kg eder 5 m3 kaç kilogram eder?    5000 kg eder 6 m3 kaç kilogram eder?    6000 kg eder 7 m3 kaç kilogram eder?    7000 kg eder 8 m3 kaç kilogram eder?    8000 kg eder 9 m3 kaç kilogram eder?    9000 kg eder 10 m3 kaç kilogram eder?    10000 kg eder 11 m3 kaç kilogram eder?    11000 kg eder 12 m3 kaç kilogram eder?    12000 kg eder 13 m3 kaç kilogram eder?    13000 kg eder 14 m3 kaç kilogram eder?    14000 kg eder 15 m3 kaç kilogr

1 Metreküp Kum Kaç El Arabası – Kaç Kürek Yapar

Ağırlık formülleri örnekleri rehberinden 1 metreküp kum – kürek çevirme ve 1 el arabası kum – kürek ölçüleri hesaplama ve birim çevirme ile ilgili bilgiler aşağıdaki satırda bulunmaktadır. 1 METREKÜP KUM – EL ARABASI – 1 METREKÜP KUM ÇEVİRME 1 metreküp kum kaç el arabası yapar? 20 el arabası eder. 1 el arabası kum kaç metreküp yapar? 0,5 m3 eder. 1 METREKÜP KUM – KÜREK – 1 METREKÜP KUM   ÇEVİRME 1 metreküp kum kaç kürek yapar? 400 kürek eder. 1 kürek kum kaç metreküp yapar? 0,005 m3 eder. Hesaplamada yararlanılan terimler: kaç metreküp kumdur, kaç el arabasıdır, kaç kürektir Hesaplamada yararlanılan kısaltmalar: Metreküp’ün kısaltması m3, El arabası’nin kısaltması ea, Kürek’ın kısaltması kürek Burada 1 metreküp kum – kürek hesaplama ve 1 metreküp kum – el arabası hesaplama örnekleri verilmiştir. Bu sayfada alan 1 metreküp kum hesaplama tablosu ve birim çevirici değerleri yaklaşık değerlerdir ve dolayısıyla kesin rakamları ifade etmez. Formüller vasıtasıyla hesaplanmış ol

Ustalık Belgesi Alma Koşulları

 Ustalık Belgesi Alma Koşulları Denklik İşlemleri Yeni Yönetmeliğe Göre Ustalık Belgesi Nasıl Alınır? Kimler Alabilir? Ustalık Belgesi Kapsamındaki Meslekler, Denklik Yoluyla Nasıl Alınır, Kapsamındaki Meslek Dalları Hakkında Sorularının Cevabı İçin Yazımızı Okumaya Devam Edeniz. Ustalık Belgesi Sahipleri Mesleklerinde Bağımsız İşyeri Açabilirler. Yanlarında Çırak Çalıştırmak İsteyen Belge Sahiplerinin Usta Öğreticilik Belgesi Alması Gereklidir. Usta Öğreticilik Belgesi Alma Şartları İçin Buradaki Yazılarımızı Okuyabilirsiniz. Kalfalık Ve Ustalık Sınavları Mesleki Eğitim Merkezleri Yılda 6 Kez, İki Ayda Bir Yapılır. Ustalık Sınavı Tarihleri En Geç 1 Hafta Önceden İlan Edilir. Sınavlarda Başarılı Olanlar Belge Alırken, Başarısız Olanlar Bir Sonraki Eğitim Döneminde Sadece Başarısız Oldukları Derslerden Sınava Girerler. Bir Adayın 4 Yıl 12 Dönem Sınava Girme Hakkı Bulunmaktadır. Bu Süre Zarfında Sınava Girmeyenler Haklarını Kaybederler. Hastane, Hapishane, Askerlik Ve Benzeri Sınava Gire