İlk dersimize ev çalışmalarından verdiğim paragrafta anlam etkinliğinin kontrolü ile başladık. Kesirler ile ilgili yapılamayan soruları beraber çözdük. Kalan zamanımızda ve ikinci dersimizde fen bilimleri yaptık. Işık kirliliği konusuna çalıştık. Uygun aydınlatma konusunu tekrar ederek ışık kirliliği konusuna giriş yaptık. Ders kitabındaki hikayeyi okuyarak ışık kirliliğinin ne demek olduğunu ve hangi olumsuz durumlara sebep olacağını kavramaya çalıştık. Morpakampüsten konuyu çalışıp çalışma etkinliklerini yaptık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk. Geçtiğimiz günlerde okuduğunu anlama ve araştırma çalışması vermiştim konuyla ilgili. Bu çalışma ile konuyu pekiştirdik.
Üçüncü ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Bir çokluğun kesir değeri kadarını bulma konusuna ders kitabındaki etkinliği yaarak başladık. Etkinlik üzerinden bir çokluğun kesir değeri kadarının nasıl bulunması gerektiğini kavramaya çalıştık. Örnek problemler ile şekiller çizerek konuyu çalıştık. Ders defterimize konuyla ilgili 10 tane problem etkinliği yapıştırdık. 7 problemi çözdük. Kalan problemleri yarın çözeceğiz. Ev çalışması için verdiğim etkinlik bugün derste çalışılan konuyla ilgilidir.
Öğleden sonraki ilk dersimizde Türkçe yaptık. Ders defterimize paragrafta anlam ile ilgili etkinlik yapıştırıp soru çözmeye devam ettik.
Son dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık.
Okul çıkışı halk oyunu çalışmasında gösteri düzenini tekrar ettik.
İlk dersimize ev çalışmalarından verdiğim paragrafta anlam etkinliğinin kontrolü ile başladık. Kesirler ile ilgili yapılamayan soruları beraber çözdük. Kalan zamanımızda ve ikinci dersimizde fen bilimleri yaptık. Işık kirliliği konusuna çalıştık. Uygun aydınlatma konusunu tekrar ederek ışık kirliliği konusuna giriş yaptık. Ders kitabındaki hikayeyi okuyarak ışık kirliliğinin ne demek olduğunu ve hangi olumsuz durumlara sebep olacağını kavramaya çalıştık. Morpakampüsten konuyu çalışıp çalışma etkinliklerini yaptık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk. Geçtiğimiz günlerde okuduğunu anlama ve araştırma çalışması vermiştim konuyla ilgili. Bu çalışma ile konuyu pekiştirdik.Üçüncü ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Bir çokluğun kesir değeri kadarını bulma konusuna ders kitabındaki etkinliği yaarak başladık. Etkinlik üzerinden bir çokluğun kesir değeri kadarının nasıl bulunması gerektiğini kavramaya çalıştık. Örnek problemler ile şekiller çizerek konuyu çalıştık. Ders defterimize konuyla ilgili 10 tane problem etkinliği yapıştırdık. 7 problemi çözdük. Kalan problemleri yarın çözeceğiz. Ev çalışması için verdiğim etkinlik bugün derste çalışılan konuyla ilgilidir.
Öğleden sonraki ilk dersimizde Türkçe yaptık. Ders defterimize paragrafta anlam ile ilgili etkinlik yapıştırıp soru çözmeye devam ettik.
Son dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık.
Okul çıkışı halk oyunu çalışmasında gösteri düzenini tekrar ettik.
Üçüncü ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Bir çokluğun kesir değeri kadarını bulma konusuna ders kitabındaki etkinliği yaarak başladık. Etkinlik üzerinden bir çokluğun kesir değeri kadarının nasıl bulunması gerektiğini kavramaya çalıştık. Örnek problemler ile şekiller çizerek konuyu çalıştık. Ders defterimize konuyla ilgili 10 tane problem etkinliği yapıştırdık. 7 problemi çözdük. Kalan problemleri yarın çözeceğiz. Ev çalışması için verdiğim etkinlik bugün derste çalışılan konuyla ilgilidir.
Öğleden sonraki ilk dersimizde Türkçe yaptık. Ders defterimize paragrafta anlam ile ilgili etkinlik yapıştırıp soru çözmeye devam ettik.
Son dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık.
Okul çıkışı halk oyunu çalışmasında gösteri düzenini tekrar ettik.
İlk dersimize ev çalışmalarından verdiğim paragrafta anlam etkinliğinin kontrolü ile başladık. Kesirler ile ilgili yapılamayan soruları beraber çözdük. Kalan zamanımızda ve ikinci dersimizde fen bilimleri yaptık. Işık kirliliği konusuna çalıştık. Uygun aydınlatma konusunu tekrar ederek ışık kirliliği konusuna giriş yaptık. Ders kitabındaki hikayeyi okuyarak ışık kirliliğinin ne demek olduğunu ve hangi olumsuz durumlara sebep olacağını kavramaya çalıştık. Morpakampüsten konuyu çalışıp çalışma etkinliklerini yaptık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk. Geçtiğimiz günlerde okuduğunu anlama ve araştırma çalışması vermiştim konuyla ilgili. Bu çalışma ile konuyu pekiştirdik.
Üçüncü ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Bir çokluğun kesir değeri kadarını bulma konusuna ders kitabındaki etkinliği yaarak başladık. Etkinlik üzerinden bir çokluğun kesir değeri kadarının nasıl bulunması gerektiğini kavramaya çalıştık. Örnek problemler ile şekiller çizerek konuyu çalıştık. Ders defterimize konuyla ilgili 10 tane problem etkinliği yapıştırdık. 7 problemi çözdük. Kalan problemleri yarın çözeceğiz. Ev çalışması için verdiğim etkinlik bugün derste çalışılan konuyla ilgilidir.
Öğleden sonraki ilk dersimizde Türkçe yaptık. Ders defterimize paragrafta anlam ile ilgili etkinlik yapıştırıp soru çözmeye devam ettik.
Son dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık.
Okul çıkışı halk oyunu çalışmasında gösteri düzenini tekrar ettik.
Üçüncü ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Bir çokluğun kesir değeri kadarını bulma konusuna ders kitabındaki etkinliği yaarak başladık. Etkinlik üzerinden bir çokluğun kesir değeri kadarının nasıl bulunması gerektiğini kavramaya çalıştık. Örnek problemler ile şekiller çizerek konuyu çalıştık. Ders defterimize konuyla ilgili 10 tane problem etkinliği yapıştırdık. 7 problemi çözdük. Kalan problemleri yarın çözeceğiz. Ev çalışması için verdiğim etkinlik bugün derste çalışılan konuyla ilgilidir.
Öğleden sonraki ilk dersimizde Türkçe yaptık. Ders defterimize paragrafta anlam ile ilgili etkinlik yapıştırıp soru çözmeye devam ettik.
Son dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık.
Okul çıkışı halk oyunu çalışmasında gösteri düzenini tekrar ettik.
Yorumlar
Yorum Gönder