Ana içeriğe atla

Tekrar Çalışmaları

İlk dersimize ev çalışmalarının kontrolü ile başladık. Kısa bir rehberlik çalışmasından sonra sosyal bilgiler dersine başladık. Teknoloji ünitesinin son konusunu bugün çalıştık. Teknolojik ürünlerin bilinçsizce kullanılmasının sonucunda ortaya çıkacak olumsuzluklar konusunu günlük hayattan örnekler vererek çalışmaya başladık. Ders kitabındaki görselleri inceledik. Görseller hakkında konuştuk. Kitaptaki örnek olayları okuyup yorumladık.

İkinci dersimizde sosyal bilgiler dersine devam ettik. Konuyla ilgili olarak ders defterimize görsel etkinlikler yaptık. Konu ile ilgili kısaca not tuttuk. Yarın ünite sonu değerlendirme çalışmalarını yapacağız. Ders defterlerinin görsellerini yarın paylaşacağım.

Üçüncü dersimizde matematik yaptık. Ders ve çalışma kitabındaki çarpma işlemi konusunun alıştırmalarına başladık.Öğrencilerimiz çalışmalarını yaparken tahtada sırayla çarpma ve bölme işlemi alıştırmaları yaptık.

Dördüncü dersimizde Türkçe kitabındaki İzcilik metnini okuduk. Çalışma kitabındaki etkinlikleri öğrencilerimiz bireysel olarak çalıştılar.

Öğleden sonraki ilk dersimizde İzcilik metninin çalışmalarına devam ettik.

Son dersimizde trafik yaptık. Geçtiğimiz hafta çalıştığımız trafik kazalarının nedenleri konusunu tekrar ettik. Trafikteki tehlikeler ve alınması gereken önlemler konusunu çalıştık. Ders kitabındaki görselleri inceleyerek konuyu çalıştık. Konuyla ilgili olarak günlük hayattan örnekler verdik. Ders defterimize konuyla ilgili olarak not tuttuk.

Okul çıkışı halk oyunu çalışmalarına devam ettik. Harmandalı ve Yunt Dağları zeybeklerinin gösteri düzenine çalıştık. Cumaovası ve Kostak Ali zeybeklerine çalıştık. Gündoğdu zeybeğinin öğrenilen hareketlerini müzik eşliğinde çalıştık.


İlk dersimize ev çalışmalarının kontrolü ile başladık. Kısa bir rehberlik çalışmasından sonra sosyal bilgiler dersine başladık. Teknoloji ünitesinin son konusunu bugün çalıştık. Teknolojik ürünlerin bilinçsizce kullanılmasının sonucunda ortaya çıkacak olumsuzluklar konusunu günlük hayattan örnekler vererek çalışmaya başladık. Ders kitabındaki görselleri inceledik. Görseller hakkında konuştuk. Kitaptaki örnek olayları okuyup yorumladık.

İkinci dersimizde sosyal bilgiler dersine devam ettik. Konuyla ilgili olarak ders defterimize görsel etkinlikler yaptık. Konu ile ilgili kısaca not tuttuk. Yarın ünite sonu değerlendirme çalışmalarını yapacağız. Ders defterlerinin görsellerini yarın paylaşacağım.

Üçüncü dersimizde matematik yaptık. Ders ve çalışma kitabındaki çarpma işlemi konusunun alıştırmalarına başladık.Öğrencilerimiz çalışmalarını yaparken tahtada sırayla çarpma ve bölme işlemi alıştırmaları yaptık.

Dördüncü dersimizde Türkçe kitabındaki İzcilik metnini okuduk. Çalışma kitabındaki etkinlikleri öğrencilerimiz bireysel olarak çalıştılar.

Öğleden sonraki ilk dersimizde İzcilik metninin çalışmalarına devam ettik.

Son dersimizde trafik yaptık. Geçtiğimiz hafta çalıştığımız trafik kazalarının nedenleri konusunu tekrar ettik. Trafikteki tehlikeler ve alınması gereken önlemler konusunu çalıştık. Ders kitabındaki görselleri inceleyerek konuyu çalıştık. Konuyla ilgili olarak günlük hayattan örnekler verdik. Ders defterimize konuyla ilgili olarak not tuttuk.

Okul çıkışı halk oyunu çalışmalarına devam ettik. Harmandalı ve Yunt Dağları zeybeklerinin gösteri düzenine çalıştık. Cumaovası ve Kostak Ali zeybeklerine çalıştık. Gündoğdu zeybeğinin öğrenilen hareketlerini müzik eşliğinde çalıştık.


İlk dersimize ev çalışmalarının kontrolü ile başladık. Kısa bir rehberlik çalışmasından sonra sosyal bilgiler dersine başladık. Teknoloji ünitesinin son konusunu bugün çalıştık. Teknolojik ürünlerin bilinçsizce kullanılmasının sonucunda ortaya çıkacak olumsuzluklar konusunu günlük hayattan örnekler vererek çalışmaya başladık. Ders kitabındaki görselleri inceledik. Görseller hakkında konuştuk. Kitaptaki örnek olayları okuyup yorumladık.

İkinci dersimizde sosyal bilgiler dersine devam ettik. Konuyla ilgili olarak ders defterimize görsel etkinlikler yaptık. Konu ile ilgili kısaca not tuttuk. Yarın ünite sonu değerlendirme çalışmalarını yapacağız. Ders defterlerinin görsellerini yarın paylaşacağım.

Üçüncü dersimizde matematik yaptık. Ders ve çalışma kitabındaki çarpma işlemi konusunun alıştırmalarına başladık.Öğrencilerimiz çalışmalarını yaparken tahtada sırayla çarpma ve bölme işlemi alıştırmaları yaptık.

Dördüncü dersimizde Türkçe kitabındaki İzcilik metnini okuduk. Çalışma kitabındaki etkinlikleri öğrencilerimiz bireysel olarak çalıştılar.

Öğleden sonraki ilk dersimizde İzcilik metninin çalışmalarına devam ettik.

Son dersimizde trafik yaptık. Geçtiğimiz hafta çalıştığımız trafik kazalarının nedenleri konusunu tekrar ettik. Trafikteki tehlikeler ve alınması gereken önlemler konusunu çalıştık. Ders kitabındaki görselleri inceleyerek konuyu çalıştık. Konuyla ilgili olarak günlük hayattan örnekler verdik. Ders defterimize konuyla ilgili olarak not tuttuk.

Okul çıkışı halk oyunu çalışmalarına devam ettik. Harmandalı ve Yunt Dağları zeybeklerinin gösteri düzenine çalıştık. Cumaovası ve Kostak Ali zeybeklerine çalıştık. Gündoğdu zeybeğinin öğrenilen hareketlerini müzik eşliğinde çalıştık.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Metreküp – Kilogram Çevirme – Hesaplama Tablosu

Ağırlık birimleri hesaplama cetvelinden kilogramı metreküpe çevirme ve metreküpü kilograma çevirme örnekleri aşağıda yer almaktadır. METREKÜP KİLOGRAM ÇEVİRME ÖRNEKLERİ Aşağıda kullanılan metreküp – kilo çevirme formülü ayrıntılı değerlendirmeler dikkate alınmadan hesaplanmıştır. Yani halk arasındaki tabir ile düz hesaptır. Dolayısıyla bilimsel çalışmalarda dikkate alınmamalıdır. 1 m3 kaç kilogram eder?    1000 kg eder 2 m3 kaç kilogram eder?    2000 kg eder 3 m3 kaç kilogram eder?    3000 kg eder 4 m3 kaç kilogram eder?    4000 kg eder 5 m3 kaç kilogram eder?    5000 kg eder 6 m3 kaç kilogram eder?    6000 kg eder 7 m3 kaç kilogram eder?    7000 kg eder 8 m3 kaç kilogram eder?    8000 kg eder 9 m3 kaç kilogram eder?    9000 kg eder 10 m3 kaç kilogram eder?    10000 kg eder 11 m3 kaç kilogram eder?    11000 kg eder 12 m3 kaç kilogram eder?    12000 kg eder 13 m3 kaç kilogram eder?    13000 kg eder 14 m3 kaç kilogram eder?    14000 kg eder 15 m3 kaç kilogr

1 Metreküp Kum Kaç El Arabası – Kaç Kürek Yapar

Ağırlık formülleri örnekleri rehberinden 1 metreküp kum – kürek çevirme ve 1 el arabası kum – kürek ölçüleri hesaplama ve birim çevirme ile ilgili bilgiler aşağıdaki satırda bulunmaktadır. 1 METREKÜP KUM – EL ARABASI – 1 METREKÜP KUM ÇEVİRME 1 metreküp kum kaç el arabası yapar? 20 el arabası eder. 1 el arabası kum kaç metreküp yapar? 0,5 m3 eder. 1 METREKÜP KUM – KÜREK – 1 METREKÜP KUM   ÇEVİRME 1 metreküp kum kaç kürek yapar? 400 kürek eder. 1 kürek kum kaç metreküp yapar? 0,005 m3 eder. Hesaplamada yararlanılan terimler: kaç metreküp kumdur, kaç el arabasıdır, kaç kürektir Hesaplamada yararlanılan kısaltmalar: Metreküp’ün kısaltması m3, El arabası’nin kısaltması ea, Kürek’ın kısaltması kürek Burada 1 metreküp kum – kürek hesaplama ve 1 metreküp kum – el arabası hesaplama örnekleri verilmiştir. Bu sayfada alan 1 metreküp kum hesaplama tablosu ve birim çevirici değerleri yaklaşık değerlerdir ve dolayısıyla kesin rakamları ifade etmez. Formüller vasıtasıyla hesaplanmış ol

1 Yemek Kaşığı Kaç CC – Kaç CL Yapar

Ağırlık formülleri örnekleri rehberinden santilitre– yemek kaşığı ve yemek kaşığı – cc ölçüleri hesaplama ve birim çevirme ile ilgili bilgiler aşağıdaki satırda bulunmaktadır. YEMEK KAŞIĞI – CC – YEMEK KAŞIĞI ÇEVİRME 1 yemek kaşığı kaç cc yapar? ? cc eder. 1 cc kaç yemek kaşığı yapar? ? yemek kaşığı eder. YEMEK KAŞIĞI – SANTİLİTRE – YEMEK KAŞIĞI    ÇEVİRME 1 yemek kaşığı kaç santilitre yapar? 1 cl eder. 1 santilitre kaç yemek kaşığı yapar? 1 yemek kaşığı eder. Hesaplamada yararlanılan terimler: kaç yemek kaşığıdır, kaç ccdır, kaç santilitredir Hesaplamada yararlanılan kısaltmalar: CC’nın kısaltması cc, Yemek kaşığı’nın kısaltması yk, Santilitre’nin kısaltması cl Burada yemek kaşığı – santilitre hesaplama ve yemek kaşığı – cc hesaplama örnekleri verilmiştir. Bu sayfada alan yemek kaşığı hesaplama tablosu ve birim çevirici değerleri yaklaşık değerlerdir ve dolayısıyla kesin rakamları ifade etmez. Formüller vasıtasıyla hesaplanmış olup bilimsel ve akademik çalışmalar için y