İlk iki dersimiz İngilizce idi. Üçüncü dersimize rehberlik çalışması yaparak başladık. Sorumluluk konusu ve kitap okuma ile ilgili bazı sıkıntılarımız vardı.:) Öğrencilerimizle bu konular üzerinde konuştuk.Hafta sonu yapılan çalışmalar ve hafta içi yapılacak çalışmalar hakkında konuştuk. Ev çalışmalarının kontrolünü yaptık.
Dördüncü ve öğleden sonraki ilk dersimizde matematik yaptık. Kesirler konusuna başladık. 2. ve 3. sınıfta kesirleri konusunu yüzeysel olarak çalışmıştık. Zaman zaman diğer konularda bu konuya değindiğimiz olmuştu. Bugün kesir kavramı ve birim kesir üzerinde çalışma yaptık. Bunun için 9 tane elma getirdim sınıfa. Öncelikle elmaları saydık ve basit toplama çıkarma işlemleri ile doğal sayıları nasıl kullandığımızı gördük. Elmalardan birini ikiye bölüp paylaştırma yaptığımızda parçalardan herbirini sayılarla nasıl ifade edeceğimizi konuştuk. Kesir konusunu hatırlayan öğrencilerimiz yeni sayı sistemi olması gerektiğini, ileri düzey bilgisi olan öğrencilerimiz ondalık sayılarla ifade edebileceğimizi, semboller kullanacağımız vs. söyleyenler oldu. Amacımız zaten bu konuyu öğrencilerimiz neden öğreniyorlar bu kavratmamız gerekiyor. Yarım, çeyrek gibi ifadeleri sayısal olarak ifade etmek için kesir sayılarını kullanmamız gerektiğini açıkladık. Şekiller ile kesirler oluşturup okunuşlarını çalıştık. Birim kesir kavramına çalıştık. Birim kesir kavramında toplama işlemine değindik. Toplama işleminde detaya girmedik. Sadece birim kesirleri toplayarak istenilen kesir değerine nasıl ulaşacağımızı kavradık. Yarın kesir çeşitlerine çalışmaya başlayacağız. Ev çalışması olarak bugün gördüğümüz konuyla ilgili etkinlikler verdim. Öğrencilerimiz matematik defterine çalıştıktan sonra ev çalışmasını yapmalıdırlar.
Son dersimizde görsel etkinlik yaptık. Geçtiğimiz haftalarda çalıştığımız perspektif çalışmasının çizimini tamamladık. Karakalem ile gölgelendirme kısmı kaldı. Bunun için gerekli açıklamaları öğrencilerimize yaptım. Yapılan çalışma örneğini paylaştım. Öğrencilerimiz gölgelendirmeyi yaparken bu örneğe göre yapacaklar.Çalışmanın detayı sitemizin ilgili sayfasındadır.
Okul çıkışı halk oyunu çalışması yaptık. Harmandalı ve Yunt Dağları oyunlarının gösteri düzenine çalıştık. Yunt Dağları zeybeğinden sonra Cumaovası zeybeğine girişi çalıştık. Harmandalı, Yunt Dağları ve Cumaovası şu anda bir bütün haline geldi. Cumaovası zeybeği sırasında kız öğrencilerimizin alacağı düzen ve Cumaovası zeybeğinden sonra erkek öğrencilerimizin alacağı düzeni çalıştık. Gösteri düzeninin büyük bir kısmı tamamlandı sayılır. Solo çalışmalarının da büyük bir kısmı tamamlandı.
İlk iki dersimiz İngilizce idi. Üçüncü dersimize rehberlik çalışması yaparak başladık. Sorumluluk konusu ve kitap okuma ile ilgili bazı sıkıntılarımız vardı.:) Öğrencilerimizle bu konular üzerinde konuştuk.Hafta sonu yapılan çalışmalar ve hafta içi yapılacak çalışmalar hakkında konuştuk. Ev çalışmalarının kontrolünü yaptık.Dördüncü ve öğleden sonraki ilk dersimizde matematik yaptık. Kesirler konusuna başladık. 2. ve 3. sınıfta kesirleri konusunu yüzeysel olarak çalışmıştık. Zaman zaman diğer konularda bu konuya değindiğimiz olmuştu. Bugün kesir kavramı ve birim kesir üzerinde çalışma yaptık. Bunun için 9 tane elma getirdim sınıfa. Öncelikle elmaları saydık ve basit toplama çıkarma işlemleri ile doğal sayıları nasıl kullandığımızı gördük. Elmalardan birini ikiye bölüp paylaştırma yaptığımızda parçalardan herbirini sayılarla nasıl ifade edeceğimizi konuştuk. Kesir konusunu hatırlayan öğrencilerimiz yeni sayı sistemi olması gerektiğini, ileri düzey bilgisi olan öğrencilerimiz ondalık sayılarla ifade edebileceğimizi, semboller kullanacağımız vs. söyleyenler oldu. Amacımız zaten bu konuyu öğrencilerimiz neden öğreniyorlar bu kavratmamız gerekiyor. Yarım, çeyrek gibi ifadeleri sayısal olarak ifade etmek için kesir sayılarını kullanmamız gerektiğini açıkladık. Şekiller ile kesirler oluşturup okunuşlarını çalıştık. Birim kesir kavramına çalıştık. Birim kesir kavramında toplama işlemine değindik. Toplama işleminde detaya girmedik. Sadece birim kesirleri toplayarak istenilen kesir değerine nasıl ulaşacağımızı kavradık. Yarın kesir çeşitlerine çalışmaya başlayacağız. Ev çalışması olarak bugün gördüğümüz konuyla ilgili etkinlikler verdim. Öğrencilerimiz matematik defterine çalıştıktan sonra ev çalışmasını yapmalıdırlar.
Son dersimizde görsel etkinlik yaptık. Geçtiğimiz haftalarda çalıştığımız perspektif çalışmasının çizimini tamamladık. Karakalem ile gölgelendirme kısmı kaldı. Bunun için gerekli açıklamaları öğrencilerimize yaptım. Yapılan çalışma örneğini paylaştım. Öğrencilerimiz gölgelendirmeyi yaparken bu örneğe göre yapacaklar.Çalışmanın detayı sitemizin ilgili sayfasındadır.
Okul çıkışı halk oyunu çalışması yaptık. Harmandalı ve Yunt Dağları oyunlarının gösteri düzenine çalıştık. Yunt Dağları zeybeğinden sonra Cumaovası zeybeğine girişi çalıştık. Harmandalı, Yunt Dağları ve Cumaovası şu anda bir bütün haline geldi. Cumaovası zeybeği sırasında kız öğrencilerimizin alacağı düzen ve Cumaovası zeybeğinden sonra erkek öğrencilerimizin alacağı düzeni çalıştık. Gösteri düzeninin büyük bir kısmı tamamlandı sayılır. Solo çalışmalarının da büyük bir kısmı tamamlandı.
Dördüncü ve öğleden sonraki ilk dersimizde matematik yaptık. Kesirler konusuna başladık. 2. ve 3. sınıfta kesirleri konusunu yüzeysel olarak çalışmıştık. Zaman zaman diğer konularda bu konuya değindiğimiz olmuştu. Bugün kesir kavramı ve birim kesir üzerinde çalışma yaptık. Bunun için 9 tane elma getirdim sınıfa. Öncelikle elmaları saydık ve basit toplama çıkarma işlemleri ile doğal sayıları nasıl kullandığımızı gördük. Elmalardan birini ikiye bölüp paylaştırma yaptığımızda parçalardan herbirini sayılarla nasıl ifade edeceğimizi konuştuk. Kesir konusunu hatırlayan öğrencilerimiz yeni sayı sistemi olması gerektiğini, ileri düzey bilgisi olan öğrencilerimiz ondalık sayılarla ifade edebileceğimizi, semboller kullanacağımız vs. söyleyenler oldu. Amacımız zaten bu konuyu öğrencilerimiz neden öğreniyorlar bu kavratmamız gerekiyor. Yarım, çeyrek gibi ifadeleri sayısal olarak ifade etmek için kesir sayılarını kullanmamız gerektiğini açıkladık. Şekiller ile kesirler oluşturup okunuşlarını çalıştık. Birim kesir kavramına çalıştık. Birim kesir kavramında toplama işlemine değindik. Toplama işleminde detaya girmedik. Sadece birim kesirleri toplayarak istenilen kesir değerine nasıl ulaşacağımızı kavradık. Yarın kesir çeşitlerine çalışmaya başlayacağız. Ev çalışması olarak bugün gördüğümüz konuyla ilgili etkinlikler verdim. Öğrencilerimiz matematik defterine çalıştıktan sonra ev çalışmasını yapmalıdırlar.
Son dersimizde görsel etkinlik yaptık. Geçtiğimiz haftalarda çalıştığımız perspektif çalışmasının çizimini tamamladık. Karakalem ile gölgelendirme kısmı kaldı. Bunun için gerekli açıklamaları öğrencilerimize yaptım. Yapılan çalışma örneğini paylaştım. Öğrencilerimiz gölgelendirmeyi yaparken bu örneğe göre yapacaklar.Çalışmanın detayı sitemizin ilgili sayfasındadır.
Okul çıkışı halk oyunu çalışması yaptık. Harmandalı ve Yunt Dağları oyunlarının gösteri düzenine çalıştık. Yunt Dağları zeybeğinden sonra Cumaovası zeybeğine girişi çalıştık. Harmandalı, Yunt Dağları ve Cumaovası şu anda bir bütün haline geldi. Cumaovası zeybeği sırasında kız öğrencilerimizin alacağı düzen ve Cumaovası zeybeğinden sonra erkek öğrencilerimizin alacağı düzeni çalıştık. Gösteri düzeninin büyük bir kısmı tamamlandı sayılır. Solo çalışmalarının da büyük bir kısmı tamamlandı.
İlk iki dersimiz İngilizce idi. Üçüncü dersimize rehberlik çalışması yaparak başladık. Sorumluluk konusu ve kitap okuma ile ilgili bazı sıkıntılarımız vardı.:) Öğrencilerimizle bu konular üzerinde konuştuk.Hafta sonu yapılan çalışmalar ve hafta içi yapılacak çalışmalar hakkında konuştuk. Ev çalışmalarının kontrolünü yaptık.
Dördüncü ve öğleden sonraki ilk dersimizde matematik yaptık. Kesirler konusuna başladık. 2. ve 3. sınıfta kesirleri konusunu yüzeysel olarak çalışmıştık. Zaman zaman diğer konularda bu konuya değindiğimiz olmuştu. Bugün kesir kavramı ve birim kesir üzerinde çalışma yaptık. Bunun için 9 tane elma getirdim sınıfa. Öncelikle elmaları saydık ve basit toplama çıkarma işlemleri ile doğal sayıları nasıl kullandığımızı gördük. Elmalardan birini ikiye bölüp paylaştırma yaptığımızda parçalardan herbirini sayılarla nasıl ifade edeceğimizi konuştuk. Kesir konusunu hatırlayan öğrencilerimiz yeni sayı sistemi olması gerektiğini, ileri düzey bilgisi olan öğrencilerimiz ondalık sayılarla ifade edebileceğimizi, semboller kullanacağımız vs. söyleyenler oldu. Amacımız zaten bu konuyu öğrencilerimiz neden öğreniyorlar bu kavratmamız gerekiyor. Yarım, çeyrek gibi ifadeleri sayısal olarak ifade etmek için kesir sayılarını kullanmamız gerektiğini açıkladık. Şekiller ile kesirler oluşturup okunuşlarını çalıştık. Birim kesir kavramına çalıştık. Birim kesir kavramında toplama işlemine değindik. Toplama işleminde detaya girmedik. Sadece birim kesirleri toplayarak istenilen kesir değerine nasıl ulaşacağımızı kavradık. Yarın kesir çeşitlerine çalışmaya başlayacağız. Ev çalışması olarak bugün gördüğümüz konuyla ilgili etkinlikler verdim. Öğrencilerimiz matematik defterine çalıştıktan sonra ev çalışmasını yapmalıdırlar.
Son dersimizde görsel etkinlik yaptık. Geçtiğimiz haftalarda çalıştığımız perspektif çalışmasının çizimini tamamladık. Karakalem ile gölgelendirme kısmı kaldı. Bunun için gerekli açıklamaları öğrencilerimize yaptım. Yapılan çalışma örneğini paylaştım. Öğrencilerimiz gölgelendirmeyi yaparken bu örneğe göre yapacaklar.Çalışmanın detayı sitemizin ilgili sayfasındadır.
Okul çıkışı halk oyunu çalışması yaptık. Harmandalı ve Yunt Dağları oyunlarının gösteri düzenine çalıştık. Yunt Dağları zeybeğinden sonra Cumaovası zeybeğine girişi çalıştık. Harmandalı, Yunt Dağları ve Cumaovası şu anda bir bütün haline geldi. Cumaovası zeybeği sırasında kız öğrencilerimizin alacağı düzen ve Cumaovası zeybeğinden sonra erkek öğrencilerimizin alacağı düzeni çalıştık. Gösteri düzeninin büyük bir kısmı tamamlandı sayılır. Solo çalışmalarının da büyük bir kısmı tamamlandı.
Dördüncü ve öğleden sonraki ilk dersimizde matematik yaptık. Kesirler konusuna başladık. 2. ve 3. sınıfta kesirleri konusunu yüzeysel olarak çalışmıştık. Zaman zaman diğer konularda bu konuya değindiğimiz olmuştu. Bugün kesir kavramı ve birim kesir üzerinde çalışma yaptık. Bunun için 9 tane elma getirdim sınıfa. Öncelikle elmaları saydık ve basit toplama çıkarma işlemleri ile doğal sayıları nasıl kullandığımızı gördük. Elmalardan birini ikiye bölüp paylaştırma yaptığımızda parçalardan herbirini sayılarla nasıl ifade edeceğimizi konuştuk. Kesir konusunu hatırlayan öğrencilerimiz yeni sayı sistemi olması gerektiğini, ileri düzey bilgisi olan öğrencilerimiz ondalık sayılarla ifade edebileceğimizi, semboller kullanacağımız vs. söyleyenler oldu. Amacımız zaten bu konuyu öğrencilerimiz neden öğreniyorlar bu kavratmamız gerekiyor. Yarım, çeyrek gibi ifadeleri sayısal olarak ifade etmek için kesir sayılarını kullanmamız gerektiğini açıkladık. Şekiller ile kesirler oluşturup okunuşlarını çalıştık. Birim kesir kavramına çalıştık. Birim kesir kavramında toplama işlemine değindik. Toplama işleminde detaya girmedik. Sadece birim kesirleri toplayarak istenilen kesir değerine nasıl ulaşacağımızı kavradık. Yarın kesir çeşitlerine çalışmaya başlayacağız. Ev çalışması olarak bugün gördüğümüz konuyla ilgili etkinlikler verdim. Öğrencilerimiz matematik defterine çalıştıktan sonra ev çalışmasını yapmalıdırlar.
Son dersimizde görsel etkinlik yaptık. Geçtiğimiz haftalarda çalıştığımız perspektif çalışmasının çizimini tamamladık. Karakalem ile gölgelendirme kısmı kaldı. Bunun için gerekli açıklamaları öğrencilerimize yaptım. Yapılan çalışma örneğini paylaştım. Öğrencilerimiz gölgelendirmeyi yaparken bu örneğe göre yapacaklar.Çalışmanın detayı sitemizin ilgili sayfasındadır.
Okul çıkışı halk oyunu çalışması yaptık. Harmandalı ve Yunt Dağları oyunlarının gösteri düzenine çalıştık. Yunt Dağları zeybeğinden sonra Cumaovası zeybeğine girişi çalıştık. Harmandalı, Yunt Dağları ve Cumaovası şu anda bir bütün haline geldi. Cumaovası zeybeği sırasında kız öğrencilerimizin alacağı düzen ve Cumaovası zeybeğinden sonra erkek öğrencilerimizin alacağı düzeni çalıştık. Gösteri düzeninin büyük bir kısmı tamamlandı sayılır. Solo çalışmalarının da büyük bir kısmı tamamlandı.
Yorumlar
Yorum Gönder