İlk iki dersimiz din kültürü idi.
Üçüncü ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Dün çalışmaya başladığımız kesirler konusunu verdiğim ev çalışmasından etkinlikleri tahtada çözerek tekrar ettik. Birim kesir kavramına değindik. Daha sonra kesir çeşitleri konusuna başladık. Öncelikle tahtaya üç tane kesir yazdım. Bu kesirlerin basit kesir olduğunu öğrencilerimize söylemeden. Bu kesirleri şekillerle ve sayı doğrusunda gösterdik. Daha sonra bu kesirlerin bir bütünden azı mı çoğu mu ifade ettiğini soru cevaplarla kavramaya çalıştık. Elma ve dosya kağtları ile somutlaştırdık. Bu kesirlerde pay ve payda arasındaki ilişkiyi kavradık. Bu kesirlere basit kesir denildiğini öğrendik. Bileşik kesirler içinde aynı çalışma basamaklarını uyguladık. Tam sayılı kesirleri yarın çalışacağız. Kesir çeşitlerinde öğrencilerimizin kavraması gereken pay ve payda arasındaki ilşkiden daha çok kesir değerinin bütünden az mı çok mu veya bütüne eşit mi olduğudur. Öğrenciler bu durumu kavrayabilirse kesirlerle ilgili diğer konuları da çabucak kavrayacaklardır.
Öğleden sonraki ilk dersimizde insan hakları yaptık. Uzlaşı konusuna giriş yaptık. Beyin fırtınası yaparak uzlaşı kelimesinin ne demek olduğunu kavramaya çalıştık. Daha sonra günlük hayattan örnekler verdik. Ders kitabındaki etkinlikleri yaparak konuyu çalıştık. Ders defterimize konuyla ilgili olarak not tuttuk.
Son dersimizde oyun ve fiziki etkinlikler yaptık. Temel ısınma hareketlerinden sonra tombik oyunu oynadık.
Okul çıkışı halk oyunu çalışması yaptık.
Akıl ve zeka oyunları turnuvası için tarihler belirlendi. 24 Mart'ta ilçe elemesi yapılacaktır. Bunun için ilçemizdeki turnuvaya istekli olan bütün öğrencilerimiz katılabilecektir. Her oyundan sadece 1 öğrencimiz ildeki elemelere katılacaktır. Bu konuda öğrencilerimize gerekli açıklamaları yaptım. İlçe elemelerine kadar bu işle ilgilenen bütün öğrencilerimizi zaman zaman çalıştırmaya devam edeceğim. İleri düzeydeki öğrencilerimiz için çalışma programımız biraz daha yoğun geçecektir.
İlk iki dersimiz din kültürü idi.Üçüncü ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Dün çalışmaya başladığımız kesirler konusunu verdiğim ev çalışmasından etkinlikleri tahtada çözerek tekrar ettik. Birim kesir kavramına değindik. Daha sonra kesir çeşitleri konusuna başladık. Öncelikle tahtaya üç tane kesir yazdım. Bu kesirlerin basit kesir olduğunu öğrencilerimize söylemeden. Bu kesirleri şekillerle ve sayı doğrusunda gösterdik. Daha sonra bu kesirlerin bir bütünden azı mı çoğu mu ifade ettiğini soru cevaplarla kavramaya çalıştık. Elma ve dosya kağtları ile somutlaştırdık. Bu kesirlerde pay ve payda arasındaki ilişkiyi kavradık. Bu kesirlere basit kesir denildiğini öğrendik. Bileşik kesirler içinde aynı çalışma basamaklarını uyguladık. Tam sayılı kesirleri yarın çalışacağız. Kesir çeşitlerinde öğrencilerimizin kavraması gereken pay ve payda arasındaki ilşkiden daha çok kesir değerinin bütünden az mı çok mu veya bütüne eşit mi olduğudur. Öğrenciler bu durumu kavrayabilirse kesirlerle ilgili diğer konuları da çabucak kavrayacaklardır.
Öğleden sonraki ilk dersimizde insan hakları yaptık. Uzlaşı konusuna giriş yaptık. Beyin fırtınası yaparak uzlaşı kelimesinin ne demek olduğunu kavramaya çalıştık. Daha sonra günlük hayattan örnekler verdik. Ders kitabındaki etkinlikleri yaparak konuyu çalıştık. Ders defterimize konuyla ilgili olarak not tuttuk.
Son dersimizde oyun ve fiziki etkinlikler yaptık. Temel ısınma hareketlerinden sonra tombik oyunu oynadık.
Okul çıkışı halk oyunu çalışması yaptık.
Akıl ve zeka oyunları turnuvası için tarihler belirlendi. 24 Mart'ta ilçe elemesi yapılacaktır. Bunun için ilçemizdeki turnuvaya istekli olan bütün öğrencilerimiz katılabilecektir. Her oyundan sadece 1 öğrencimiz ildeki elemelere katılacaktır. Bu konuda öğrencilerimize gerekli açıklamaları yaptım. İlçe elemelerine kadar bu işle ilgilenen bütün öğrencilerimizi zaman zaman çalıştırmaya devam edeceğim. İleri düzeydeki öğrencilerimiz için çalışma programımız biraz daha yoğun geçecektir.
Üçüncü ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Dün çalışmaya başladığımız kesirler konusunu verdiğim ev çalışmasından etkinlikleri tahtada çözerek tekrar ettik. Birim kesir kavramına değindik. Daha sonra kesir çeşitleri konusuna başladık. Öncelikle tahtaya üç tane kesir yazdım. Bu kesirlerin basit kesir olduğunu öğrencilerimize söylemeden. Bu kesirleri şekillerle ve sayı doğrusunda gösterdik. Daha sonra bu kesirlerin bir bütünden azı mı çoğu mu ifade ettiğini soru cevaplarla kavramaya çalıştık. Elma ve dosya kağtları ile somutlaştırdık. Bu kesirlerde pay ve payda arasındaki ilişkiyi kavradık. Bu kesirlere basit kesir denildiğini öğrendik. Bileşik kesirler içinde aynı çalışma basamaklarını uyguladık. Tam sayılı kesirleri yarın çalışacağız. Kesir çeşitlerinde öğrencilerimizin kavraması gereken pay ve payda arasındaki ilşkiden daha çok kesir değerinin bütünden az mı çok mu veya bütüne eşit mi olduğudur. Öğrenciler bu durumu kavrayabilirse kesirlerle ilgili diğer konuları da çabucak kavrayacaklardır.
Öğleden sonraki ilk dersimizde insan hakları yaptık. Uzlaşı konusuna giriş yaptık. Beyin fırtınası yaparak uzlaşı kelimesinin ne demek olduğunu kavramaya çalıştık. Daha sonra günlük hayattan örnekler verdik. Ders kitabındaki etkinlikleri yaparak konuyu çalıştık. Ders defterimize konuyla ilgili olarak not tuttuk.
Son dersimizde oyun ve fiziki etkinlikler yaptık. Temel ısınma hareketlerinden sonra tombik oyunu oynadık.
Okul çıkışı halk oyunu çalışması yaptık.
Akıl ve zeka oyunları turnuvası için tarihler belirlendi. 24 Mart'ta ilçe elemesi yapılacaktır. Bunun için ilçemizdeki turnuvaya istekli olan bütün öğrencilerimiz katılabilecektir. Her oyundan sadece 1 öğrencimiz ildeki elemelere katılacaktır. Bu konuda öğrencilerimize gerekli açıklamaları yaptım. İlçe elemelerine kadar bu işle ilgilenen bütün öğrencilerimizi zaman zaman çalıştırmaya devam edeceğim. İleri düzeydeki öğrencilerimiz için çalışma programımız biraz daha yoğun geçecektir.
İlk iki dersimiz din kültürü idi.
Üçüncü ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Dün çalışmaya başladığımız kesirler konusunu verdiğim ev çalışmasından etkinlikleri tahtada çözerek tekrar ettik. Birim kesir kavramına değindik. Daha sonra kesir çeşitleri konusuna başladık. Öncelikle tahtaya üç tane kesir yazdım. Bu kesirlerin basit kesir olduğunu öğrencilerimize söylemeden. Bu kesirleri şekillerle ve sayı doğrusunda gösterdik. Daha sonra bu kesirlerin bir bütünden azı mı çoğu mu ifade ettiğini soru cevaplarla kavramaya çalıştık. Elma ve dosya kağtları ile somutlaştırdık. Bu kesirlerde pay ve payda arasındaki ilişkiyi kavradık. Bu kesirlere basit kesir denildiğini öğrendik. Bileşik kesirler içinde aynı çalışma basamaklarını uyguladık. Tam sayılı kesirleri yarın çalışacağız. Kesir çeşitlerinde öğrencilerimizin kavraması gereken pay ve payda arasındaki ilşkiden daha çok kesir değerinin bütünden az mı çok mu veya bütüne eşit mi olduğudur. Öğrenciler bu durumu kavrayabilirse kesirlerle ilgili diğer konuları da çabucak kavrayacaklardır.
Öğleden sonraki ilk dersimizde insan hakları yaptık. Uzlaşı konusuna giriş yaptık. Beyin fırtınası yaparak uzlaşı kelimesinin ne demek olduğunu kavramaya çalıştık. Daha sonra günlük hayattan örnekler verdik. Ders kitabındaki etkinlikleri yaparak konuyu çalıştık. Ders defterimize konuyla ilgili olarak not tuttuk.
Son dersimizde oyun ve fiziki etkinlikler yaptık. Temel ısınma hareketlerinden sonra tombik oyunu oynadık.
Okul çıkışı halk oyunu çalışması yaptık.
Akıl ve zeka oyunları turnuvası için tarihler belirlendi. 24 Mart'ta ilçe elemesi yapılacaktır. Bunun için ilçemizdeki turnuvaya istekli olan bütün öğrencilerimiz katılabilecektir. Her oyundan sadece 1 öğrencimiz ildeki elemelere katılacaktır. Bu konuda öğrencilerimize gerekli açıklamaları yaptım. İlçe elemelerine kadar bu işle ilgilenen bütün öğrencilerimizi zaman zaman çalıştırmaya devam edeceğim. İleri düzeydeki öğrencilerimiz için çalışma programımız biraz daha yoğun geçecektir.
Üçüncü ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Dün çalışmaya başladığımız kesirler konusunu verdiğim ev çalışmasından etkinlikleri tahtada çözerek tekrar ettik. Birim kesir kavramına değindik. Daha sonra kesir çeşitleri konusuna başladık. Öncelikle tahtaya üç tane kesir yazdım. Bu kesirlerin basit kesir olduğunu öğrencilerimize söylemeden. Bu kesirleri şekillerle ve sayı doğrusunda gösterdik. Daha sonra bu kesirlerin bir bütünden azı mı çoğu mu ifade ettiğini soru cevaplarla kavramaya çalıştık. Elma ve dosya kağtları ile somutlaştırdık. Bu kesirlerde pay ve payda arasındaki ilişkiyi kavradık. Bu kesirlere basit kesir denildiğini öğrendik. Bileşik kesirler içinde aynı çalışma basamaklarını uyguladık. Tam sayılı kesirleri yarın çalışacağız. Kesir çeşitlerinde öğrencilerimizin kavraması gereken pay ve payda arasındaki ilşkiden daha çok kesir değerinin bütünden az mı çok mu veya bütüne eşit mi olduğudur. Öğrenciler bu durumu kavrayabilirse kesirlerle ilgili diğer konuları da çabucak kavrayacaklardır.
Öğleden sonraki ilk dersimizde insan hakları yaptık. Uzlaşı konusuna giriş yaptık. Beyin fırtınası yaparak uzlaşı kelimesinin ne demek olduğunu kavramaya çalıştık. Daha sonra günlük hayattan örnekler verdik. Ders kitabındaki etkinlikleri yaparak konuyu çalıştık. Ders defterimize konuyla ilgili olarak not tuttuk.
Son dersimizde oyun ve fiziki etkinlikler yaptık. Temel ısınma hareketlerinden sonra tombik oyunu oynadık.
Okul çıkışı halk oyunu çalışması yaptık.
Akıl ve zeka oyunları turnuvası için tarihler belirlendi. 24 Mart'ta ilçe elemesi yapılacaktır. Bunun için ilçemizdeki turnuvaya istekli olan bütün öğrencilerimiz katılabilecektir. Her oyundan sadece 1 öğrencimiz ildeki elemelere katılacaktır. Bu konuda öğrencilerimize gerekli açıklamaları yaptım. İlçe elemelerine kadar bu işle ilgilenen bütün öğrencilerimizi zaman zaman çalıştırmaya devam edeceğim. İleri düzeydeki öğrencilerimiz için çalışma programımız biraz daha yoğun geçecektir.
Yorumlar
Yorum Gönder