İlk dersimize haftanın değerlendirmesini yaparak başladık. Okul ve sınıf davaranışları hakkında rehberlik çalışması yaptık. Ev çalışmalarının kontrolünü yaptık. Öğrencilerimizle teneffüslerde ve uygun zamanlarda rehberlik çalışmaları yapmaya başladık. Bireysel rehberlik çalışmalarımız dönemin sonuna kadar devam edecektir.
İkinci ve üçüncü dersimizde fen bilimleri yaptık. 3.sınıfta çalıştığımız ışık ve ses ünitesinin konu tekrarını yaptık. Görme olayının nasıl olduğunu hatırladık. Göz sağlığımız hakkında konuştuk. Bu sene çalışacağımız üniteyi inceledik. Ünitede hangi konuların olduğunu inceledik. Ders defterimize üniteye girişle ilgili bir planlama yaptık. Daha sonra aydınlatma teknolojisindeki gelişim konusuna başladık. Sosyal bilgilerde teknoloji ile ilgili tüm konuları çalışmıştık. İki ders arasında ilişkilendirme yaparak aydınlatma teknolojisin gelişimine giriş yaptık. Ders kitabındaki görselleri inceleyerek soru cevaplar yaptık. Daha sonra morpakampüsten aydınlatma teknolojisinin zaman içerisindeki gelişimini inceledik. Morpakampüsteki anlatımız ders kitabındaki şemayla karşılaştırdık. Yapay ve doğal ışık kaynakları konusunu tekrar ettik. Aydınlatma teknolojisinin hayatımızdaki önemini örneklerle açıkladık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk.
Dördüncü dersimizde bölme işlemi ile ilgili problemler çözdük. Ev çalışması olarak verdiğim problem etkinliğine ön hazırlıktı sınıftaki çalışmamız. Öğrencilerimiz ev çalışmasını yaparken mutlaka konu tekrarı yapmalıdır.
Beşinci dersimizde zeka oyunları oynadık.
Öğleden sonraki dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık.
Okul çıkışı seçme öğrencvi grubumuzla Gündoğdu zeybeğine çalıştık ve oyunun hareketlerini bitirdik.
Yarın 11.00'da okulumuzda zeka oyunları çalışması yapacağız.
İlk dersimize haftanın değerlendirmesini yaparak başladık. Okul ve sınıf davaranışları hakkında rehberlik çalışması yaptık. Ev çalışmalarının kontrolünü yaptık. Öğrencilerimizle teneffüslerde ve uygun zamanlarda rehberlik çalışmaları yapmaya başladık. Bireysel rehberlik çalışmalarımız dönemin sonuna kadar devam edecektir.İkinci ve üçüncü dersimizde fen bilimleri yaptık. 3.sınıfta çalıştığımız ışık ve ses ünitesinin konu tekrarını yaptık. Görme olayının nasıl olduğunu hatırladık. Göz sağlığımız hakkında konuştuk. Bu sene çalışacağımız üniteyi inceledik. Ünitede hangi konuların olduğunu inceledik. Ders defterimize üniteye girişle ilgili bir planlama yaptık. Daha sonra aydınlatma teknolojisindeki gelişim konusuna başladık. Sosyal bilgilerde teknoloji ile ilgili tüm konuları çalışmıştık. İki ders arasında ilişkilendirme yaparak aydınlatma teknolojisin gelişimine giriş yaptık. Ders kitabındaki görselleri inceleyerek soru cevaplar yaptık. Daha sonra morpakampüsten aydınlatma teknolojisinin zaman içerisindeki gelişimini inceledik. Morpakampüsteki anlatımız ders kitabındaki şemayla karşılaştırdık. Yapay ve doğal ışık kaynakları konusunu tekrar ettik. Aydınlatma teknolojisinin hayatımızdaki önemini örneklerle açıkladık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk.
Dördüncü dersimizde bölme işlemi ile ilgili problemler çözdük. Ev çalışması olarak verdiğim problem etkinliğine ön hazırlıktı sınıftaki çalışmamız. Öğrencilerimiz ev çalışmasını yaparken mutlaka konu tekrarı yapmalıdır.
Beşinci dersimizde zeka oyunları oynadık.
Öğleden sonraki dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık.
Okul çıkışı seçme öğrencvi grubumuzla Gündoğdu zeybeğine çalıştık ve oyunun hareketlerini bitirdik.
Yarın 11.00'da okulumuzda zeka oyunları çalışması yapacağız.
İkinci ve üçüncü dersimizde fen bilimleri yaptık. 3.sınıfta çalıştığımız ışık ve ses ünitesinin konu tekrarını yaptık. Görme olayının nasıl olduğunu hatırladık. Göz sağlığımız hakkında konuştuk. Bu sene çalışacağımız üniteyi inceledik. Ünitede hangi konuların olduğunu inceledik. Ders defterimize üniteye girişle ilgili bir planlama yaptık. Daha sonra aydınlatma teknolojisindeki gelişim konusuna başladık. Sosyal bilgilerde teknoloji ile ilgili tüm konuları çalışmıştık. İki ders arasında ilişkilendirme yaparak aydınlatma teknolojisin gelişimine giriş yaptık. Ders kitabındaki görselleri inceleyerek soru cevaplar yaptık. Daha sonra morpakampüsten aydınlatma teknolojisinin zaman içerisindeki gelişimini inceledik. Morpakampüsteki anlatımız ders kitabındaki şemayla karşılaştırdık. Yapay ve doğal ışık kaynakları konusunu tekrar ettik. Aydınlatma teknolojisinin hayatımızdaki önemini örneklerle açıkladık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk.
Dördüncü dersimizde bölme işlemi ile ilgili problemler çözdük. Ev çalışması olarak verdiğim problem etkinliğine ön hazırlıktı sınıftaki çalışmamız. Öğrencilerimiz ev çalışmasını yaparken mutlaka konu tekrarı yapmalıdır.
Beşinci dersimizde zeka oyunları oynadık.
Öğleden sonraki dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık.
Okul çıkışı seçme öğrencvi grubumuzla Gündoğdu zeybeğine çalıştık ve oyunun hareketlerini bitirdik.
Yarın 11.00'da okulumuzda zeka oyunları çalışması yapacağız.
İlk dersimize haftanın değerlendirmesini yaparak başladık. Okul ve sınıf davaranışları hakkında rehberlik çalışması yaptık. Ev çalışmalarının kontrolünü yaptık. Öğrencilerimizle teneffüslerde ve uygun zamanlarda rehberlik çalışmaları yapmaya başladık. Bireysel rehberlik çalışmalarımız dönemin sonuna kadar devam edecektir.
İkinci ve üçüncü dersimizde fen bilimleri yaptık. 3.sınıfta çalıştığımız ışık ve ses ünitesinin konu tekrarını yaptık. Görme olayının nasıl olduğunu hatırladık. Göz sağlığımız hakkında konuştuk. Bu sene çalışacağımız üniteyi inceledik. Ünitede hangi konuların olduğunu inceledik. Ders defterimize üniteye girişle ilgili bir planlama yaptık. Daha sonra aydınlatma teknolojisindeki gelişim konusuna başladık. Sosyal bilgilerde teknoloji ile ilgili tüm konuları çalışmıştık. İki ders arasında ilişkilendirme yaparak aydınlatma teknolojisin gelişimine giriş yaptık. Ders kitabındaki görselleri inceleyerek soru cevaplar yaptık. Daha sonra morpakampüsten aydınlatma teknolojisinin zaman içerisindeki gelişimini inceledik. Morpakampüsteki anlatımız ders kitabındaki şemayla karşılaştırdık. Yapay ve doğal ışık kaynakları konusunu tekrar ettik. Aydınlatma teknolojisinin hayatımızdaki önemini örneklerle açıkladık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk.
Dördüncü dersimizde bölme işlemi ile ilgili problemler çözdük. Ev çalışması olarak verdiğim problem etkinliğine ön hazırlıktı sınıftaki çalışmamız. Öğrencilerimiz ev çalışmasını yaparken mutlaka konu tekrarı yapmalıdır.
Beşinci dersimizde zeka oyunları oynadık.
Öğleden sonraki dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık.
Okul çıkışı seçme öğrencvi grubumuzla Gündoğdu zeybeğine çalıştık ve oyunun hareketlerini bitirdik.
Yarın 11.00'da okulumuzda zeka oyunları çalışması yapacağız.
İkinci ve üçüncü dersimizde fen bilimleri yaptık. 3.sınıfta çalıştığımız ışık ve ses ünitesinin konu tekrarını yaptık. Görme olayının nasıl olduğunu hatırladık. Göz sağlığımız hakkında konuştuk. Bu sene çalışacağımız üniteyi inceledik. Ünitede hangi konuların olduğunu inceledik. Ders defterimize üniteye girişle ilgili bir planlama yaptık. Daha sonra aydınlatma teknolojisindeki gelişim konusuna başladık. Sosyal bilgilerde teknoloji ile ilgili tüm konuları çalışmıştık. İki ders arasında ilişkilendirme yaparak aydınlatma teknolojisin gelişimine giriş yaptık. Ders kitabındaki görselleri inceleyerek soru cevaplar yaptık. Daha sonra morpakampüsten aydınlatma teknolojisinin zaman içerisindeki gelişimini inceledik. Morpakampüsteki anlatımız ders kitabındaki şemayla karşılaştırdık. Yapay ve doğal ışık kaynakları konusunu tekrar ettik. Aydınlatma teknolojisinin hayatımızdaki önemini örneklerle açıkladık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk.
Dördüncü dersimizde bölme işlemi ile ilgili problemler çözdük. Ev çalışması olarak verdiğim problem etkinliğine ön hazırlıktı sınıftaki çalışmamız. Öğrencilerimiz ev çalışmasını yaparken mutlaka konu tekrarı yapmalıdır.
Beşinci dersimizde zeka oyunları oynadık.
Öğleden sonraki dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık.
Okul çıkışı seçme öğrencvi grubumuzla Gündoğdu zeybeğine çalıştık ve oyunun hareketlerini bitirdik.
Yarın 11.00'da okulumuzda zeka oyunları çalışması yapacağız.
Yorumlar
Yorum Gönder