Ana içeriğe atla

Işık Ve Ses - Problem Çözme - Zeybekler

İlk dersimize haftanın değerlendirmesini yaparak başladık. Okul ve sınıf davaranışları hakkında rehberlik çalışması yaptık. Ev çalışmalarının kontrolünü yaptık. Öğrencilerimizle teneffüslerde ve uygun zamanlarda rehberlik çalışmaları yapmaya başladık. Bireysel rehberlik çalışmalarımız dönemin sonuna kadar devam edecektir.

İkinci ve üçüncü dersimizde fen bilimleri yaptık. 3.sınıfta çalıştığımız ışık ve ses ünitesinin konu tekrarını yaptık. Görme olayının nasıl olduğunu hatırladık. Göz sağlığımız hakkında konuştuk. Bu sene çalışacağımız üniteyi inceledik. Ünitede hangi konuların olduğunu inceledik. Ders defterimize üniteye girişle ilgili bir planlama yaptık. Daha sonra aydınlatma teknolojisindeki gelişim konusuna başladık. Sosyal bilgilerde teknoloji ile ilgili tüm konuları çalışmıştık. İki ders arasında ilişkilendirme yaparak aydınlatma teknolojisin gelişimine giriş yaptık. Ders kitabındaki görselleri inceleyerek soru cevaplar yaptık. Daha sonra morpakampüsten aydınlatma teknolojisinin zaman içerisindeki gelişimini inceledik. Morpakampüsteki anlatımız ders kitabındaki şemayla karşılaştırdık. Yapay ve doğal ışık kaynakları konusunu tekrar ettik. Aydınlatma teknolojisinin hayatımızdaki önemini örneklerle açıkladık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk.

Dördüncü dersimizde bölme işlemi ile ilgili problemler çözdük. Ev çalışması olarak verdiğim problem etkinliğine ön hazırlıktı sınıftaki çalışmamız. Öğrencilerimiz ev çalışmasını yaparken mutlaka konu tekrarı yapmalıdır.

Beşinci dersimizde zeka oyunları oynadık.

Öğleden sonraki dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık.

Okul çıkışı seçme öğrencvi grubumuzla Gündoğdu zeybeğine çalıştık ve oyunun hareketlerini bitirdik.

Yarın 11.00'da okulumuzda zeka oyunları çalışması yapacağız.
İlk dersimize haftanın değerlendirmesini yaparak başladık. Okul ve sınıf davaranışları hakkında rehberlik çalışması yaptık. Ev çalışmalarının kontrolünü yaptık. Öğrencilerimizle teneffüslerde ve uygun zamanlarda rehberlik çalışmaları yapmaya başladık. Bireysel rehberlik çalışmalarımız dönemin sonuna kadar devam edecektir.

İkinci ve üçüncü dersimizde fen bilimleri yaptık. 3.sınıfta çalıştığımız ışık ve ses ünitesinin konu tekrarını yaptık. Görme olayının nasıl olduğunu hatırladık. Göz sağlığımız hakkında konuştuk. Bu sene çalışacağımız üniteyi inceledik. Ünitede hangi konuların olduğunu inceledik. Ders defterimize üniteye girişle ilgili bir planlama yaptık. Daha sonra aydınlatma teknolojisindeki gelişim konusuna başladık. Sosyal bilgilerde teknoloji ile ilgili tüm konuları çalışmıştık. İki ders arasında ilişkilendirme yaparak aydınlatma teknolojisin gelişimine giriş yaptık. Ders kitabındaki görselleri inceleyerek soru cevaplar yaptık. Daha sonra morpakampüsten aydınlatma teknolojisinin zaman içerisindeki gelişimini inceledik. Morpakampüsteki anlatımız ders kitabındaki şemayla karşılaştırdık. Yapay ve doğal ışık kaynakları konusunu tekrar ettik. Aydınlatma teknolojisinin hayatımızdaki önemini örneklerle açıkladık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk.

Dördüncü dersimizde bölme işlemi ile ilgili problemler çözdük. Ev çalışması olarak verdiğim problem etkinliğine ön hazırlıktı sınıftaki çalışmamız. Öğrencilerimiz ev çalışmasını yaparken mutlaka konu tekrarı yapmalıdır.

Beşinci dersimizde zeka oyunları oynadık.

Öğleden sonraki dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık.

Okul çıkışı seçme öğrencvi grubumuzla Gündoğdu zeybeğine çalıştık ve oyunun hareketlerini bitirdik.

Yarın 11.00'da okulumuzda zeka oyunları çalışması yapacağız.
İlk dersimize haftanın değerlendirmesini yaparak başladık. Okul ve sınıf davaranışları hakkında rehberlik çalışması yaptık. Ev çalışmalarının kontrolünü yaptık. Öğrencilerimizle teneffüslerde ve uygun zamanlarda rehberlik çalışmaları yapmaya başladık. Bireysel rehberlik çalışmalarımız dönemin sonuna kadar devam edecektir.

İkinci ve üçüncü dersimizde fen bilimleri yaptık. 3.sınıfta çalıştığımız ışık ve ses ünitesinin konu tekrarını yaptık. Görme olayının nasıl olduğunu hatırladık. Göz sağlığımız hakkında konuştuk. Bu sene çalışacağımız üniteyi inceledik. Ünitede hangi konuların olduğunu inceledik. Ders defterimize üniteye girişle ilgili bir planlama yaptık. Daha sonra aydınlatma teknolojisindeki gelişim konusuna başladık. Sosyal bilgilerde teknoloji ile ilgili tüm konuları çalışmıştık. İki ders arasında ilişkilendirme yaparak aydınlatma teknolojisin gelişimine giriş yaptık. Ders kitabındaki görselleri inceleyerek soru cevaplar yaptık. Daha sonra morpakampüsten aydınlatma teknolojisinin zaman içerisindeki gelişimini inceledik. Morpakampüsteki anlatımız ders kitabındaki şemayla karşılaştırdık. Yapay ve doğal ışık kaynakları konusunu tekrar ettik. Aydınlatma teknolojisinin hayatımızdaki önemini örneklerle açıkladık. Ders defterimize konuyla ilgili not tuttuk.

Dördüncü dersimizde bölme işlemi ile ilgili problemler çözdük. Ev çalışması olarak verdiğim problem etkinliğine ön hazırlıktı sınıftaki çalışmamız. Öğrencilerimiz ev çalışmasını yaparken mutlaka konu tekrarı yapmalıdır.

Beşinci dersimizde zeka oyunları oynadık.

Öğleden sonraki dersimizde serbest oyun etkinliği yaptık.

Okul çıkışı seçme öğrencvi grubumuzla Gündoğdu zeybeğine çalıştık ve oyunun hareketlerini bitirdik.

Yarın 11.00'da okulumuzda zeka oyunları çalışması yapacağız.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Metreküp – Kilogram Çevirme – Hesaplama Tablosu

Ağırlık birimleri hesaplama cetvelinden kilogramı metreküpe çevirme ve metreküpü kilograma çevirme örnekleri aşağıda yer almaktadır. METREKÜP KİLOGRAM ÇEVİRME ÖRNEKLERİ Aşağıda kullanılan metreküp – kilo çevirme formülü ayrıntılı değerlendirmeler dikkate alınmadan hesaplanmıştır. Yani halk arasındaki tabir ile düz hesaptır. Dolayısıyla bilimsel çalışmalarda dikkate alınmamalıdır. 1 m3 kaç kilogram eder?    1000 kg eder 2 m3 kaç kilogram eder?    2000 kg eder 3 m3 kaç kilogram eder?    3000 kg eder 4 m3 kaç kilogram eder?    4000 kg eder 5 m3 kaç kilogram eder?    5000 kg eder 6 m3 kaç kilogram eder?    6000 kg eder 7 m3 kaç kilogram eder?    7000 kg eder 8 m3 kaç kilogram eder?    8000 kg eder 9 m3 kaç kilogram eder?    9000 kg eder 10 m3 kaç kilogram eder?    10000 kg eder 11 m3 kaç kilogram eder?    11000 kg eder 12 m3 kaç kilogram eder?    12000 kg eder 13 m3 kaç kilogram eder?    13000 kg eder 14 m3 kaç kilogram eder?    14000 kg eder 15 m3 kaç kilogr

1 Metreküp Kum Kaç El Arabası – Kaç Kürek Yapar

Ağırlık formülleri örnekleri rehberinden 1 metreküp kum – kürek çevirme ve 1 el arabası kum – kürek ölçüleri hesaplama ve birim çevirme ile ilgili bilgiler aşağıdaki satırda bulunmaktadır. 1 METREKÜP KUM – EL ARABASI – 1 METREKÜP KUM ÇEVİRME 1 metreküp kum kaç el arabası yapar? 20 el arabası eder. 1 el arabası kum kaç metreküp yapar? 0,5 m3 eder. 1 METREKÜP KUM – KÜREK – 1 METREKÜP KUM   ÇEVİRME 1 metreküp kum kaç kürek yapar? 400 kürek eder. 1 kürek kum kaç metreküp yapar? 0,005 m3 eder. Hesaplamada yararlanılan terimler: kaç metreküp kumdur, kaç el arabasıdır, kaç kürektir Hesaplamada yararlanılan kısaltmalar: Metreküp’ün kısaltması m3, El arabası’nin kısaltması ea, Kürek’ın kısaltması kürek Burada 1 metreküp kum – kürek hesaplama ve 1 metreküp kum – el arabası hesaplama örnekleri verilmiştir. Bu sayfada alan 1 metreküp kum hesaplama tablosu ve birim çevirici değerleri yaklaşık değerlerdir ve dolayısıyla kesin rakamları ifade etmez. Formüller vasıtasıyla hesaplanmış ol

Ustalık Belgesi Alma Koşulları

 Ustalık Belgesi Alma Koşulları Denklik İşlemleri Yeni Yönetmeliğe Göre Ustalık Belgesi Nasıl Alınır? Kimler Alabilir? Ustalık Belgesi Kapsamındaki Meslekler, Denklik Yoluyla Nasıl Alınır, Kapsamındaki Meslek Dalları Hakkında Sorularının Cevabı İçin Yazımızı Okumaya Devam Edeniz. Ustalık Belgesi Sahipleri Mesleklerinde Bağımsız İşyeri Açabilirler. Yanlarında Çırak Çalıştırmak İsteyen Belge Sahiplerinin Usta Öğreticilik Belgesi Alması Gereklidir. Usta Öğreticilik Belgesi Alma Şartları İçin Buradaki Yazılarımızı Okuyabilirsiniz. Kalfalık Ve Ustalık Sınavları Mesleki Eğitim Merkezleri Yılda 6 Kez, İki Ayda Bir Yapılır. Ustalık Sınavı Tarihleri En Geç 1 Hafta Önceden İlan Edilir. Sınavlarda Başarılı Olanlar Belge Alırken, Başarısız Olanlar Bir Sonraki Eğitim Döneminde Sadece Başarısız Oldukları Derslerden Sınava Girerler. Bir Adayın 4 Yıl 12 Dönem Sınava Girme Hakkı Bulunmaktadır. Bu Süre Zarfında Sınava Girmeyenler Haklarını Kaybederler. Hastane, Hapishane, Askerlik Ve Benzeri Sınava Gire