Ana içeriğe atla

Yaşadığımız Yerin Özellikleri

İlk dersimize ev çalışmalarının kontrolünü yaparak başladık. Kalan zamanımızda ve sonraki iki dersimizde sosyal bilgiler yaptık. Sosyal bilgilerden siyasi ve fiziki harita ile yaptığımız etkinlik fazla zamanımızı aldı. Dersimize ünite tekrarını yaparak başladık. Daha sonra öğrencilerimize Ilgaz Türküsü'nü dinleterek yeni konuya giriş yaptık. Türküdeki Ilgaz'ın özelliklerini belirledik. Anadolu ile ilgili yazılmış şiirleri okuduk ve şiirde anlatılanları kavramaya çalıştık. Yaşadığımız yerin ne tür özellikleri olduğunu sıraladık. Yeryüzü şekilleri, iklim gibi doğal özelliklerden bahsettik. Siyasi ve fiziki haritalar arasındaki farkların neler olduğunu, bu haritaları hangi durumlarda kullanacağımızı konuştuk. Haritaları ders kitabından inceledik. Daha sonra Şavşat ile ilgili şiiri okuyup şiirde anlatılanları konuştuk. Morpakampüsten konu anlatımını dinledik. Ders defterine konuyla ilgili not tuttuk ve dilsiz haritalar üzerinden öğrendiklerimizi uyguladık. Fiziki haritada kullanılan renkler ve hangi amaçla kullanıldığını kavradık. Ülkemizin fiziki haritasından yükselti konusundan bahsettik. Dilsiz haritayı ülkemizin yükselti durumuna göre boyamaya çalıştık.

Dördüncü dersimizde öğrendiğimiz şarkıların tekrarını yaptık.

Öğleden sonraki ilk dersimzide Türkçe yaptık. Sebep sonuç cümleleri, virgülün kullanımı, sözcük anamı, kendini yazılı olarak ifade etme konularıyla ilgili çalışma kitabındaki etkinlikleri tamamladık. Futbol ile ilgili soru cevaplar yaptık. Konuyla ilgili metni okuyup metin inceleme çalışmalasını yapmıştık. YArın bireysel çalışma saatinde kalan etkinlikleri tamamlayacağız.

Son dersimizde trafikten toplu taşıma araçları ile ilgili konuyu çalıştık. Kitaptaki görseller üzerinden soru cevaplar yaptık. Toplu taşıma araçlarını kullanmanın faydalarını sıraladık. Ders defterine konuyla ilgili kısaca not tuttuk.

İkinci grup öğrencilerimizle çıkarma işleminde verilmeyen çıkanı bulma ve kurallı cümle konusuyla ilgili çalışma kağıtlarından etkinlikler yaptık.
İlk dersimize ev çalışmalarının kontrolünü yaparak başladık. Kalan zamanımızda ve sonraki iki dersimizde sosyal bilgiler yaptık. Sosyal bilgilerden siyasi ve fiziki harita ile yaptığımız etkinlik fazla zamanımızı aldı. Dersimize ünite tekrarını yaparak başladık. Daha sonra öğrencilerimize Ilgaz Türküsü'nü dinleterek yeni konuya giriş yaptık. Türküdeki Ilgaz'ın özelliklerini belirledik. Anadolu ile ilgili yazılmış şiirleri okuduk ve şiirde anlatılanları kavramaya çalıştık. Yaşadığımız yerin ne tür özellikleri olduğunu sıraladık. Yeryüzü şekilleri, iklim gibi doğal özelliklerden bahsettik. Siyasi ve fiziki haritalar arasındaki farkların neler olduğunu, bu haritaları hangi durumlarda kullanacağımızı konuştuk. Haritaları ders kitabından inceledik. Daha sonra Şavşat ile ilgili şiiri okuyup şiirde anlatılanları konuştuk. Morpakampüsten konu anlatımını dinledik. Ders defterine konuyla ilgili not tuttuk ve dilsiz haritalar üzerinden öğrendiklerimizi uyguladık. Fiziki haritada kullanılan renkler ve hangi amaçla kullanıldığını kavradık. Ülkemizin fiziki haritasından yükselti konusundan bahsettik. Dilsiz haritayı ülkemizin yükselti durumuna göre boyamaya çalıştık.

Dördüncü dersimizde öğrendiğimiz şarkıların tekrarını yaptık.

Öğleden sonraki ilk dersimzide Türkçe yaptık. Sebep sonuç cümleleri, virgülün kullanımı, sözcük anamı, kendini yazılı olarak ifade etme konularıyla ilgili çalışma kitabındaki etkinlikleri tamamladık. Futbol ile ilgili soru cevaplar yaptık. Konuyla ilgili metni okuyup metin inceleme çalışmalasını yapmıştık. YArın bireysel çalışma saatinde kalan etkinlikleri tamamlayacağız.

Son dersimizde trafikten toplu taşıma araçları ile ilgili konuyu çalıştık. Kitaptaki görseller üzerinden soru cevaplar yaptık. Toplu taşıma araçlarını kullanmanın faydalarını sıraladık. Ders defterine konuyla ilgili kısaca not tuttuk.

İkinci grup öğrencilerimizle çıkarma işleminde verilmeyen çıkanı bulma ve kurallı cümle konusuyla ilgili çalışma kağıtlarından etkinlikler yaptık.
İlk dersimize ev çalışmalarının kontrolünü yaparak başladık. Kalan zamanımızda ve sonraki iki dersimizde sosyal bilgiler yaptık. Sosyal bilgilerden siyasi ve fiziki harita ile yaptığımız etkinlik fazla zamanımızı aldı. Dersimize ünite tekrarını yaparak başladık. Daha sonra öğrencilerimize Ilgaz Türküsü'nü dinleterek yeni konuya giriş yaptık. Türküdeki Ilgaz'ın özelliklerini belirledik. Anadolu ile ilgili yazılmış şiirleri okuduk ve şiirde anlatılanları kavramaya çalıştık. Yaşadığımız yerin ne tür özellikleri olduğunu sıraladık. Yeryüzü şekilleri, iklim gibi doğal özelliklerden bahsettik. Siyasi ve fiziki haritalar arasındaki farkların neler olduğunu, bu haritaları hangi durumlarda kullanacağımızı konuştuk. Haritaları ders kitabından inceledik. Daha sonra Şavşat ile ilgili şiiri okuyup şiirde anlatılanları konuştuk. Morpakampüsten konu anlatımını dinledik. Ders defterine konuyla ilgili not tuttuk ve dilsiz haritalar üzerinden öğrendiklerimizi uyguladık. Fiziki haritada kullanılan renkler ve hangi amaçla kullanıldığını kavradık. Ülkemizin fiziki haritasından yükselti konusundan bahsettik. Dilsiz haritayı ülkemizin yükselti durumuna göre boyamaya çalıştık.

Dördüncü dersimizde öğrendiğimiz şarkıların tekrarını yaptık.

Öğleden sonraki ilk dersimzide Türkçe yaptık. Sebep sonuç cümleleri, virgülün kullanımı, sözcük anamı, kendini yazılı olarak ifade etme konularıyla ilgili çalışma kitabındaki etkinlikleri tamamladık. Futbol ile ilgili soru cevaplar yaptık. Konuyla ilgili metni okuyup metin inceleme çalışmalasını yapmıştık. YArın bireysel çalışma saatinde kalan etkinlikleri tamamlayacağız.

Son dersimizde trafikten toplu taşıma araçları ile ilgili konuyu çalıştık. Kitaptaki görseller üzerinden soru cevaplar yaptık. Toplu taşıma araçlarını kullanmanın faydalarını sıraladık. Ders defterine konuyla ilgili kısaca not tuttuk.

İkinci grup öğrencilerimizle çıkarma işleminde verilmeyen çıkanı bulma ve kurallı cümle konusuyla ilgili çalışma kağıtlarından etkinlikler yaptık.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Metreküp – Kilogram Çevirme – Hesaplama Tablosu

Ağırlık birimleri hesaplama cetvelinden kilogramı metreküpe çevirme ve metreküpü kilograma çevirme örnekleri aşağıda yer almaktadır. METREKÜP KİLOGRAM ÇEVİRME ÖRNEKLERİ Aşağıda kullanılan metreküp – kilo çevirme formülü ayrıntılı değerlendirmeler dikkate alınmadan hesaplanmıştır. Yani halk arasındaki tabir ile düz hesaptır. Dolayısıyla bilimsel çalışmalarda dikkate alınmamalıdır. 1 m3 kaç kilogram eder?    1000 kg eder 2 m3 kaç kilogram eder?    2000 kg eder 3 m3 kaç kilogram eder?    3000 kg eder 4 m3 kaç kilogram eder?    4000 kg eder 5 m3 kaç kilogram eder?    5000 kg eder 6 m3 kaç kilogram eder?    6000 kg eder 7 m3 kaç kilogram eder?    7000 kg eder 8 m3 kaç kilogram eder?    8000 kg eder 9 m3 kaç kilogram eder?    9000 kg eder 10 m3 kaç kilogram eder?    10000 kg eder 11 m3 kaç kilogram eder?    11000 kg eder 12 m3 kaç kilogram eder?    12000 kg eder 13 m3 kaç kilogram eder?    13000 kg eder 14 m3 kaç kilogram eder?    14000 kg eder 15 m3 kaç kilogr

1 Metreküp Kum Kaç El Arabası – Kaç Kürek Yapar

Ağırlık formülleri örnekleri rehberinden 1 metreküp kum – kürek çevirme ve 1 el arabası kum – kürek ölçüleri hesaplama ve birim çevirme ile ilgili bilgiler aşağıdaki satırda bulunmaktadır. 1 METREKÜP KUM – EL ARABASI – 1 METREKÜP KUM ÇEVİRME 1 metreküp kum kaç el arabası yapar? 20 el arabası eder. 1 el arabası kum kaç metreküp yapar? 0,5 m3 eder. 1 METREKÜP KUM – KÜREK – 1 METREKÜP KUM   ÇEVİRME 1 metreküp kum kaç kürek yapar? 400 kürek eder. 1 kürek kum kaç metreküp yapar? 0,005 m3 eder. Hesaplamada yararlanılan terimler: kaç metreküp kumdur, kaç el arabasıdır, kaç kürektir Hesaplamada yararlanılan kısaltmalar: Metreküp’ün kısaltması m3, El arabası’nin kısaltması ea, Kürek’ın kısaltması kürek Burada 1 metreküp kum – kürek hesaplama ve 1 metreküp kum – el arabası hesaplama örnekleri verilmiştir. Bu sayfada alan 1 metreküp kum hesaplama tablosu ve birim çevirici değerleri yaklaşık değerlerdir ve dolayısıyla kesin rakamları ifade etmez. Formüller vasıtasıyla hesaplanmış ol

Ustalık Belgesi Alma Koşulları

 Ustalık Belgesi Alma Koşulları Denklik İşlemleri Yeni Yönetmeliğe Göre Ustalık Belgesi Nasıl Alınır? Kimler Alabilir? Ustalık Belgesi Kapsamındaki Meslekler, Denklik Yoluyla Nasıl Alınır, Kapsamındaki Meslek Dalları Hakkında Sorularının Cevabı İçin Yazımızı Okumaya Devam Edeniz. Ustalık Belgesi Sahipleri Mesleklerinde Bağımsız İşyeri Açabilirler. Yanlarında Çırak Çalıştırmak İsteyen Belge Sahiplerinin Usta Öğreticilik Belgesi Alması Gereklidir. Usta Öğreticilik Belgesi Alma Şartları İçin Buradaki Yazılarımızı Okuyabilirsiniz. Kalfalık Ve Ustalık Sınavları Mesleki Eğitim Merkezleri Yılda 6 Kez, İki Ayda Bir Yapılır. Ustalık Sınavı Tarihleri En Geç 1 Hafta Önceden İlan Edilir. Sınavlarda Başarılı Olanlar Belge Alırken, Başarısız Olanlar Bir Sonraki Eğitim Döneminde Sadece Başarısız Oldukları Derslerden Sınava Girerler. Bir Adayın 4 Yıl 12 Dönem Sınava Girme Hakkı Bulunmaktadır. Bu Süre Zarfında Sınava Girmeyenler Haklarını Kaybederler. Hastane, Hapishane, Askerlik Ve Benzeri Sınava Gire