İlk iki dersimiz din kültürü idi. Üçüncü dersimizde ev çalışmalarının kontrolünü yaptık. Kalan zamanımızda ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Matematikten ders ve çalışma kitabındaki toplama ve çıkarma işlemi problemlerini çözdük. Bu hafta ders ve çalışma kitabındaki problemleri tamamlayacağız. Çarpma işlemi ile ilgili problem çözme çalışmasına giriş yapacağız. Önümüzdeki hafta bölme işlemi ile devam edeceğiz.
Öğleden sonraki ilk dersimizde insan haklarından farklılıklara saygı konusunu çalıştık. Kitaptaki konu anlatımına uygun olarak konuyu soru cevaplar ile çalıştık. Günlük hayattan örnekler ile konuyu destekledik. Ders defterine konuyla ilgili kısaca not tuttuk.
Son dersimizde oyun dersi yaptık. Hava koşulları uygun olduğu için dışarıya çıktık. Temel ısınma hareketlerinden sonra tombik oyunu oynadık.
Okul çıkışı ikinci grup öğrencilerimizle eylem konusu ile ilgili çalışma kağıtlarından etkinlik yaptık. Kurallı ve anlamlı cümle kurma etkinliği yaptık. Çıkarma işleminde verilmeyen eksileni bulma ve verilmeyen rakamı bulma ile ilgili etkinlikler yaptık. Halk oyunu çalışmasında Cumaovası zeybeğine giriş yaptık. Bu gruptaki öğrencilerimizle halk oyunu çalışmasında yavaş ilerliyoruz. Bireysel çalışmaya fazla zaman ayırdığımız için diğer gruptaki öğrencilerimizle arada fark oluyor. Grup olarak çalışmalara da fazla zaman ayırmak zorunda kalıyoruz. Harmandalı ve Yunt Dağları zeybeklerinin tekrarını yaptık.
İlk iki dersimiz din kültürü idi. Üçüncü dersimizde ev çalışmalarının kontrolünü yaptık. Kalan zamanımızda ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Matematikten ders ve çalışma kitabındaki toplama ve çıkarma işlemi problemlerini çözdük. Bu hafta ders ve çalışma kitabındaki problemleri tamamlayacağız. Çarpma işlemi ile ilgili problem çözme çalışmasına giriş yapacağız. Önümüzdeki hafta bölme işlemi ile devam edeceğiz.Öğleden sonraki ilk dersimizde insan haklarından farklılıklara saygı konusunu çalıştık. Kitaptaki konu anlatımına uygun olarak konuyu soru cevaplar ile çalıştık. Günlük hayattan örnekler ile konuyu destekledik. Ders defterine konuyla ilgili kısaca not tuttuk.
Son dersimizde oyun dersi yaptık. Hava koşulları uygun olduğu için dışarıya çıktık. Temel ısınma hareketlerinden sonra tombik oyunu oynadık.
Okul çıkışı ikinci grup öğrencilerimizle eylem konusu ile ilgili çalışma kağıtlarından etkinlik yaptık. Kurallı ve anlamlı cümle kurma etkinliği yaptık. Çıkarma işleminde verilmeyen eksileni bulma ve verilmeyen rakamı bulma ile ilgili etkinlikler yaptık. Halk oyunu çalışmasında Cumaovası zeybeğine giriş yaptık. Bu gruptaki öğrencilerimizle halk oyunu çalışmasında yavaş ilerliyoruz. Bireysel çalışmaya fazla zaman ayırdığımız için diğer gruptaki öğrencilerimizle arada fark oluyor. Grup olarak çalışmalara da fazla zaman ayırmak zorunda kalıyoruz. Harmandalı ve Yunt Dağları zeybeklerinin tekrarını yaptık.
Öğleden sonraki ilk dersimizde insan haklarından farklılıklara saygı konusunu çalıştık. Kitaptaki konu anlatımına uygun olarak konuyu soru cevaplar ile çalıştık. Günlük hayattan örnekler ile konuyu destekledik. Ders defterine konuyla ilgili kısaca not tuttuk.
Son dersimizde oyun dersi yaptık. Hava koşulları uygun olduğu için dışarıya çıktık. Temel ısınma hareketlerinden sonra tombik oyunu oynadık.
Okul çıkışı ikinci grup öğrencilerimizle eylem konusu ile ilgili çalışma kağıtlarından etkinlik yaptık. Kurallı ve anlamlı cümle kurma etkinliği yaptık. Çıkarma işleminde verilmeyen eksileni bulma ve verilmeyen rakamı bulma ile ilgili etkinlikler yaptık. Halk oyunu çalışmasında Cumaovası zeybeğine giriş yaptık. Bu gruptaki öğrencilerimizle halk oyunu çalışmasında yavaş ilerliyoruz. Bireysel çalışmaya fazla zaman ayırdığımız için diğer gruptaki öğrencilerimizle arada fark oluyor. Grup olarak çalışmalara da fazla zaman ayırmak zorunda kalıyoruz. Harmandalı ve Yunt Dağları zeybeklerinin tekrarını yaptık.
İlk iki dersimiz din kültürü idi. Üçüncü dersimizde ev çalışmalarının kontrolünü yaptık. Kalan zamanımızda ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Matematikten ders ve çalışma kitabındaki toplama ve çıkarma işlemi problemlerini çözdük. Bu hafta ders ve çalışma kitabındaki problemleri tamamlayacağız. Çarpma işlemi ile ilgili problem çözme çalışmasına giriş yapacağız. Önümüzdeki hafta bölme işlemi ile devam edeceğiz.
Öğleden sonraki ilk dersimizde insan haklarından farklılıklara saygı konusunu çalıştık. Kitaptaki konu anlatımına uygun olarak konuyu soru cevaplar ile çalıştık. Günlük hayattan örnekler ile konuyu destekledik. Ders defterine konuyla ilgili kısaca not tuttuk.
Son dersimizde oyun dersi yaptık. Hava koşulları uygun olduğu için dışarıya çıktık. Temel ısınma hareketlerinden sonra tombik oyunu oynadık.
Okul çıkışı ikinci grup öğrencilerimizle eylem konusu ile ilgili çalışma kağıtlarından etkinlik yaptık. Kurallı ve anlamlı cümle kurma etkinliği yaptık. Çıkarma işleminde verilmeyen eksileni bulma ve verilmeyen rakamı bulma ile ilgili etkinlikler yaptık. Halk oyunu çalışmasında Cumaovası zeybeğine giriş yaptık. Bu gruptaki öğrencilerimizle halk oyunu çalışmasında yavaş ilerliyoruz. Bireysel çalışmaya fazla zaman ayırdığımız için diğer gruptaki öğrencilerimizle arada fark oluyor. Grup olarak çalışmalara da fazla zaman ayırmak zorunda kalıyoruz. Harmandalı ve Yunt Dağları zeybeklerinin tekrarını yaptık.
Öğleden sonraki ilk dersimizde insan haklarından farklılıklara saygı konusunu çalıştık. Kitaptaki konu anlatımına uygun olarak konuyu soru cevaplar ile çalıştık. Günlük hayattan örnekler ile konuyu destekledik. Ders defterine konuyla ilgili kısaca not tuttuk.
Son dersimizde oyun dersi yaptık. Hava koşulları uygun olduğu için dışarıya çıktık. Temel ısınma hareketlerinden sonra tombik oyunu oynadık.
Okul çıkışı ikinci grup öğrencilerimizle eylem konusu ile ilgili çalışma kağıtlarından etkinlik yaptık. Kurallı ve anlamlı cümle kurma etkinliği yaptık. Çıkarma işleminde verilmeyen eksileni bulma ve verilmeyen rakamı bulma ile ilgili etkinlikler yaptık. Halk oyunu çalışmasında Cumaovası zeybeğine giriş yaptık. Bu gruptaki öğrencilerimizle halk oyunu çalışmasında yavaş ilerliyoruz. Bireysel çalışmaya fazla zaman ayırdığımız için diğer gruptaki öğrencilerimizle arada fark oluyor. Grup olarak çalışmalara da fazla zaman ayırmak zorunda kalıyoruz. Harmandalı ve Yunt Dağları zeybeklerinin tekrarını yaptık.
Yorumlar
Yorum Gönder