Ana içeriğe atla

Tekrar Çalışmaları

İlk iki dersimiz din kültürü idi. Üçüncü dersimizde ev çalışmalarının kontrolünü yaptık. Kalan zamanımızda ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Matematikten ders ve çalışma kitabındaki toplama ve çıkarma işlemi problemlerini çözdük. Bu hafta ders ve çalışma kitabındaki problemleri tamamlayacağız. Çarpma işlemi ile ilgili problem çözme çalışmasına giriş yapacağız. Önümüzdeki hafta bölme işlemi ile devam edeceğiz.

Öğleden sonraki ilk dersimizde insan haklarından farklılıklara saygı konusunu çalıştık. Kitaptaki konu anlatımına uygun olarak konuyu soru cevaplar ile çalıştık. Günlük hayattan örnekler ile konuyu destekledik. Ders defterine konuyla ilgili kısaca not tuttuk.

Son dersimizde oyun dersi yaptık. Hava koşulları uygun olduğu için dışarıya çıktık. Temel ısınma hareketlerinden sonra tombik oyunu oynadık.

Okul çıkışı ikinci grup öğrencilerimizle eylem konusu ile ilgili çalışma kağıtlarından etkinlik yaptık. Kurallı ve anlamlı cümle kurma etkinliği yaptık. Çıkarma işleminde verilmeyen eksileni bulma ve verilmeyen rakamı bulma ile ilgili etkinlikler yaptık. Halk oyunu çalışmasında Cumaovası zeybeğine giriş yaptık. Bu gruptaki öğrencilerimizle halk oyunu çalışmasında yavaş ilerliyoruz. Bireysel çalışmaya fazla zaman ayırdığımız için diğer gruptaki öğrencilerimizle arada fark oluyor. Grup olarak çalışmalara da fazla zaman ayırmak zorunda kalıyoruz. Harmandalı ve Yunt Dağları zeybeklerinin tekrarını yaptık.
İlk iki dersimiz din kültürü idi. Üçüncü dersimizde ev çalışmalarının kontrolünü yaptık. Kalan zamanımızda ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Matematikten ders ve çalışma kitabındaki toplama ve çıkarma işlemi problemlerini çözdük. Bu hafta ders ve çalışma kitabındaki problemleri tamamlayacağız. Çarpma işlemi ile ilgili problem çözme çalışmasına giriş yapacağız. Önümüzdeki hafta bölme işlemi ile devam edeceğiz.

Öğleden sonraki ilk dersimizde insan haklarından farklılıklara saygı konusunu çalıştık. Kitaptaki konu anlatımına uygun olarak konuyu soru cevaplar ile çalıştık. Günlük hayattan örnekler ile konuyu destekledik. Ders defterine konuyla ilgili kısaca not tuttuk.

Son dersimizde oyun dersi yaptık. Hava koşulları uygun olduğu için dışarıya çıktık. Temel ısınma hareketlerinden sonra tombik oyunu oynadık.

Okul çıkışı ikinci grup öğrencilerimizle eylem konusu ile ilgili çalışma kağıtlarından etkinlik yaptık. Kurallı ve anlamlı cümle kurma etkinliği yaptık. Çıkarma işleminde verilmeyen eksileni bulma ve verilmeyen rakamı bulma ile ilgili etkinlikler yaptık. Halk oyunu çalışmasında Cumaovası zeybeğine giriş yaptık. Bu gruptaki öğrencilerimizle halk oyunu çalışmasında yavaş ilerliyoruz. Bireysel çalışmaya fazla zaman ayırdığımız için diğer gruptaki öğrencilerimizle arada fark oluyor. Grup olarak çalışmalara da fazla zaman ayırmak zorunda kalıyoruz. Harmandalı ve Yunt Dağları zeybeklerinin tekrarını yaptık.
İlk iki dersimiz din kültürü idi. Üçüncü dersimizde ev çalışmalarının kontrolünü yaptık. Kalan zamanımızda ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Matematikten ders ve çalışma kitabındaki toplama ve çıkarma işlemi problemlerini çözdük. Bu hafta ders ve çalışma kitabındaki problemleri tamamlayacağız. Çarpma işlemi ile ilgili problem çözme çalışmasına giriş yapacağız. Önümüzdeki hafta bölme işlemi ile devam edeceğiz.

Öğleden sonraki ilk dersimizde insan haklarından farklılıklara saygı konusunu çalıştık. Kitaptaki konu anlatımına uygun olarak konuyu soru cevaplar ile çalıştık. Günlük hayattan örnekler ile konuyu destekledik. Ders defterine konuyla ilgili kısaca not tuttuk.

Son dersimizde oyun dersi yaptık. Hava koşulları uygun olduğu için dışarıya çıktık. Temel ısınma hareketlerinden sonra tombik oyunu oynadık.

Okul çıkışı ikinci grup öğrencilerimizle eylem konusu ile ilgili çalışma kağıtlarından etkinlik yaptık. Kurallı ve anlamlı cümle kurma etkinliği yaptık. Çıkarma işleminde verilmeyen eksileni bulma ve verilmeyen rakamı bulma ile ilgili etkinlikler yaptık. Halk oyunu çalışmasında Cumaovası zeybeğine giriş yaptık. Bu gruptaki öğrencilerimizle halk oyunu çalışmasında yavaş ilerliyoruz. Bireysel çalışmaya fazla zaman ayırdığımız için diğer gruptaki öğrencilerimizle arada fark oluyor. Grup olarak çalışmalara da fazla zaman ayırmak zorunda kalıyoruz. Harmandalı ve Yunt Dağları zeybeklerinin tekrarını yaptık.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Metreküp – Kilogram Çevirme – Hesaplama Tablosu

Ağırlık birimleri hesaplama cetvelinden kilogramı metreküpe çevirme ve metreküpü kilograma çevirme örnekleri aşağıda yer almaktadır. METREKÜP KİLOGRAM ÇEVİRME ÖRNEKLERİ Aşağıda kullanılan metreküp – kilo çevirme formülü ayrıntılı değerlendirmeler dikkate alınmadan hesaplanmıştır. Yani halk arasındaki tabir ile düz hesaptır. Dolayısıyla bilimsel çalışmalarda dikkate alınmamalıdır. 1 m3 kaç kilogram eder?    1000 kg eder 2 m3 kaç kilogram eder?    2000 kg eder 3 m3 kaç kilogram eder?    3000 kg eder 4 m3 kaç kilogram eder?    4000 kg eder 5 m3 kaç kilogram eder?    5000 kg eder 6 m3 kaç kilogram eder?    6000 kg eder 7 m3 kaç kilogram eder?    7000 kg eder 8 m3 kaç kilogram eder?    8000 kg eder 9 m3 kaç kilogram eder?    9000 kg eder 10 m3 kaç kilogram eder?    10000 kg eder 11 m3 kaç kilogram eder?    11000 kg eder 12 m3 kaç kilogram eder?    12000 kg eder 13 m3 kaç kilogram eder?    13000 kg eder 14 m3 kaç kilogram eder?    14000 kg eder 15 m3 kaç kilogr

1 Metreküp Kum Kaç El Arabası – Kaç Kürek Yapar

Ağırlık formülleri örnekleri rehberinden 1 metreküp kum – kürek çevirme ve 1 el arabası kum – kürek ölçüleri hesaplama ve birim çevirme ile ilgili bilgiler aşağıdaki satırda bulunmaktadır. 1 METREKÜP KUM – EL ARABASI – 1 METREKÜP KUM ÇEVİRME 1 metreküp kum kaç el arabası yapar? 20 el arabası eder. 1 el arabası kum kaç metreküp yapar? 0,5 m3 eder. 1 METREKÜP KUM – KÜREK – 1 METREKÜP KUM   ÇEVİRME 1 metreküp kum kaç kürek yapar? 400 kürek eder. 1 kürek kum kaç metreküp yapar? 0,005 m3 eder. Hesaplamada yararlanılan terimler: kaç metreküp kumdur, kaç el arabasıdır, kaç kürektir Hesaplamada yararlanılan kısaltmalar: Metreküp’ün kısaltması m3, El arabası’nin kısaltması ea, Kürek’ın kısaltması kürek Burada 1 metreküp kum – kürek hesaplama ve 1 metreküp kum – el arabası hesaplama örnekleri verilmiştir. Bu sayfada alan 1 metreküp kum hesaplama tablosu ve birim çevirici değerleri yaklaşık değerlerdir ve dolayısıyla kesin rakamları ifade etmez. Formüller vasıtasıyla hesaplanmış ol

Ustalık Belgesi Alma Koşulları

 Ustalık Belgesi Alma Koşulları Denklik İşlemleri Yeni Yönetmeliğe Göre Ustalık Belgesi Nasıl Alınır? Kimler Alabilir? Ustalık Belgesi Kapsamındaki Meslekler, Denklik Yoluyla Nasıl Alınır, Kapsamındaki Meslek Dalları Hakkında Sorularının Cevabı İçin Yazımızı Okumaya Devam Edeniz. Ustalık Belgesi Sahipleri Mesleklerinde Bağımsız İşyeri Açabilirler. Yanlarında Çırak Çalıştırmak İsteyen Belge Sahiplerinin Usta Öğreticilik Belgesi Alması Gereklidir. Usta Öğreticilik Belgesi Alma Şartları İçin Buradaki Yazılarımızı Okuyabilirsiniz. Kalfalık Ve Ustalık Sınavları Mesleki Eğitim Merkezleri Yılda 6 Kez, İki Ayda Bir Yapılır. Ustalık Sınavı Tarihleri En Geç 1 Hafta Önceden İlan Edilir. Sınavlarda Başarılı Olanlar Belge Alırken, Başarısız Olanlar Bir Sonraki Eğitim Döneminde Sadece Başarısız Oldukları Derslerden Sınava Girerler. Bir Adayın 4 Yıl 12 Dönem Sınava Girme Hakkı Bulunmaktadır. Bu Süre Zarfında Sınava Girmeyenler Haklarını Kaybederler. Hastane, Hapishane, Askerlik Ve Benzeri Sınava Gire