Ana içeriğe atla

Saf Madde - Karışımlar

İlk dersimize reberlik çalışması yaparak başladık. Haftanın değerlendirmesini, sorumluluk, davranışlar ve kurallar ile ilgili konuştuk. Ev çalışmalarının kontrolünü yaptık.

İkinci ve üçüncü dersimizde fen bilimleri yaptık. Fen bilimlerinden önceki öğrenilen konuların tekrarı amacıyla soru cevaplar yaptık. Madde konusunda işlediğimiz konuları kısaca gözden geçirdik. Ders kitabımındaki saf madde ve karışımlar konusu ile ilgili görsel okuma yaparak konuya giriş yaptık. Saf madde ve karışımlar arasındaki farkı kavramaya çalıştık. Günlük hayattan örnekler verdik. Morpakampüsten konuyu çalışıp ders defterimize not tutma çalışmasını yaptık. Karışımları ayırma ve karışımların ekonomik değeri konusunu bitirince bu konuyla ilgili uygulama çalışması yapacağız. Önceki öğrenilen konuları da tekrar edeceğimiz uygulama çalışmasıyla madde ünitesinin bir kısmını tamamlamış olacağız. Kütle ve hacim konusuna daha sonra başlayacağız.

Dördüncü dersimizde matematikten ünite sonu değerlendirme çalışmalarını yaptık.

Beşinci dersimizde Türkçe ve matematikten bireysel çalışma etkinliği ve kitap okuma çalışması yaptık. Eksik çalışmasını tamamlayan öğrencilerimiz kitap okuma çalışması yaptı.

Öğleden sonraki dersimizde tombik oynamaya devam ettik. Serbest oyun etkinliği yapıyorum fakat öğrencilerimiz kendi istekleriyle bu oyunu oynuyorlar. Oyun oynamayan öğrencilerimiz görsel etkinliklerden Uçan Balon çalışmasına devam ettiler.

Yarın senenin son etkinliğini yapacağız. :) 10.30 kahvaltı yapacağız. Daha sonra film izleyeceğiz. 14.00 da tekvando çalışması yapılacaktır.
İlk dersimize reberlik çalışması yaparak başladık. Haftanın değerlendirmesini, sorumluluk, davranışlar ve kurallar ile ilgili konuştuk. Ev çalışmalarının kontrolünü yaptık.

İkinci ve üçüncü dersimizde fen bilimleri yaptık. Fen bilimlerinden önceki öğrenilen konuların tekrarı amacıyla soru cevaplar yaptık. Madde konusunda işlediğimiz konuları kısaca gözden geçirdik. Ders kitabımındaki saf madde ve karışımlar konusu ile ilgili görsel okuma yaparak konuya giriş yaptık. Saf madde ve karışımlar arasındaki farkı kavramaya çalıştık. Günlük hayattan örnekler verdik. Morpakampüsten konuyu çalışıp ders defterimize not tutma çalışmasını yaptık. Karışımları ayırma ve karışımların ekonomik değeri konusunu bitirince bu konuyla ilgili uygulama çalışması yapacağız. Önceki öğrenilen konuları da tekrar edeceğimiz uygulama çalışmasıyla madde ünitesinin bir kısmını tamamlamış olacağız. Kütle ve hacim konusuna daha sonra başlayacağız.

Dördüncü dersimizde matematikten ünite sonu değerlendirme çalışmalarını yaptık.

Beşinci dersimizde Türkçe ve matematikten bireysel çalışma etkinliği ve kitap okuma çalışması yaptık. Eksik çalışmasını tamamlayan öğrencilerimiz kitap okuma çalışması yaptı.

Öğleden sonraki dersimizde tombik oynamaya devam ettik. Serbest oyun etkinliği yapıyorum fakat öğrencilerimiz kendi istekleriyle bu oyunu oynuyorlar. Oyun oynamayan öğrencilerimiz görsel etkinliklerden Uçan Balon çalışmasına devam ettiler.

Yarın senenin son etkinliğini yapacağız. :) 10.30 kahvaltı yapacağız. Daha sonra film izleyeceğiz. 14.00 da tekvando çalışması yapılacaktır.
İlk dersimize reberlik çalışması yaparak başladık. Haftanın değerlendirmesini, sorumluluk, davranışlar ve kurallar ile ilgili konuştuk. Ev çalışmalarının kontrolünü yaptık.

İkinci ve üçüncü dersimizde fen bilimleri yaptık. Fen bilimlerinden önceki öğrenilen konuların tekrarı amacıyla soru cevaplar yaptık. Madde konusunda işlediğimiz konuları kısaca gözden geçirdik. Ders kitabımındaki saf madde ve karışımlar konusu ile ilgili görsel okuma yaparak konuya giriş yaptık. Saf madde ve karışımlar arasındaki farkı kavramaya çalıştık. Günlük hayattan örnekler verdik. Morpakampüsten konuyu çalışıp ders defterimize not tutma çalışmasını yaptık. Karışımları ayırma ve karışımların ekonomik değeri konusunu bitirince bu konuyla ilgili uygulama çalışması yapacağız. Önceki öğrenilen konuları da tekrar edeceğimiz uygulama çalışmasıyla madde ünitesinin bir kısmını tamamlamış olacağız. Kütle ve hacim konusuna daha sonra başlayacağız.

Dördüncü dersimizde matematikten ünite sonu değerlendirme çalışmalarını yaptık.

Beşinci dersimizde Türkçe ve matematikten bireysel çalışma etkinliği ve kitap okuma çalışması yaptık. Eksik çalışmasını tamamlayan öğrencilerimiz kitap okuma çalışması yaptı.

Öğleden sonraki dersimizde tombik oynamaya devam ettik. Serbest oyun etkinliği yapıyorum fakat öğrencilerimiz kendi istekleriyle bu oyunu oynuyorlar. Oyun oynamayan öğrencilerimiz görsel etkinliklerden Uçan Balon çalışmasına devam ettiler.

Yarın senenin son etkinliğini yapacağız. :) 10.30 kahvaltı yapacağız. Daha sonra film izleyeceğiz. 14.00 da tekvando çalışması yapılacaktır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Metreküp – Kilogram Çevirme – Hesaplama Tablosu

Ağırlık birimleri hesaplama cetvelinden kilogramı metreküpe çevirme ve metreküpü kilograma çevirme örnekleri aşağıda yer almaktadır. METREKÜP KİLOGRAM ÇEVİRME ÖRNEKLERİ Aşağıda kullanılan metreküp – kilo çevirme formülü ayrıntılı değerlendirmeler dikkate alınmadan hesaplanmıştır. Yani halk arasındaki tabir ile düz hesaptır. Dolayısıyla bilimsel çalışmalarda dikkate alınmamalıdır. 1 m3 kaç kilogram eder?    1000 kg eder 2 m3 kaç kilogram eder?    2000 kg eder 3 m3 kaç kilogram eder?    3000 kg eder 4 m3 kaç kilogram eder?    4000 kg eder 5 m3 kaç kilogram eder?    5000 kg eder 6 m3 kaç kilogram eder?    6000 kg eder 7 m3 kaç kilogram eder?    7000 kg eder 8 m3 kaç kilogram eder?    8000 kg eder 9 m3 kaç kilogram eder?    9000 kg eder 10 m3 kaç kilogram eder?    10000 kg eder 11 m3 kaç kilogram eder?    11000 kg eder 12 m3 kaç kilogram eder?    12000 kg eder 13 m3 kaç kilogram eder?    13000 kg eder 14 m3 kaç kilogram eder?    14000 kg eder 15 m3 kaç kilogr

1 Metreküp Kum Kaç El Arabası – Kaç Kürek Yapar

Ağırlık formülleri örnekleri rehberinden 1 metreküp kum – kürek çevirme ve 1 el arabası kum – kürek ölçüleri hesaplama ve birim çevirme ile ilgili bilgiler aşağıdaki satırda bulunmaktadır. 1 METREKÜP KUM – EL ARABASI – 1 METREKÜP KUM ÇEVİRME 1 metreküp kum kaç el arabası yapar? 20 el arabası eder. 1 el arabası kum kaç metreküp yapar? 0,5 m3 eder. 1 METREKÜP KUM – KÜREK – 1 METREKÜP KUM   ÇEVİRME 1 metreküp kum kaç kürek yapar? 400 kürek eder. 1 kürek kum kaç metreküp yapar? 0,005 m3 eder. Hesaplamada yararlanılan terimler: kaç metreküp kumdur, kaç el arabasıdır, kaç kürektir Hesaplamada yararlanılan kısaltmalar: Metreküp’ün kısaltması m3, El arabası’nin kısaltması ea, Kürek’ın kısaltması kürek Burada 1 metreküp kum – kürek hesaplama ve 1 metreküp kum – el arabası hesaplama örnekleri verilmiştir. Bu sayfada alan 1 metreküp kum hesaplama tablosu ve birim çevirici değerleri yaklaşık değerlerdir ve dolayısıyla kesin rakamları ifade etmez. Formüller vasıtasıyla hesaplanmış ol

Ustalık Belgesi Alma Koşulları

 Ustalık Belgesi Alma Koşulları Denklik İşlemleri Yeni Yönetmeliğe Göre Ustalık Belgesi Nasıl Alınır? Kimler Alabilir? Ustalık Belgesi Kapsamındaki Meslekler, Denklik Yoluyla Nasıl Alınır, Kapsamındaki Meslek Dalları Hakkında Sorularının Cevabı İçin Yazımızı Okumaya Devam Edeniz. Ustalık Belgesi Sahipleri Mesleklerinde Bağımsız İşyeri Açabilirler. Yanlarında Çırak Çalıştırmak İsteyen Belge Sahiplerinin Usta Öğreticilik Belgesi Alması Gereklidir. Usta Öğreticilik Belgesi Alma Şartları İçin Buradaki Yazılarımızı Okuyabilirsiniz. Kalfalık Ve Ustalık Sınavları Mesleki Eğitim Merkezleri Yılda 6 Kez, İki Ayda Bir Yapılır. Ustalık Sınavı Tarihleri En Geç 1 Hafta Önceden İlan Edilir. Sınavlarda Başarılı Olanlar Belge Alırken, Başarısız Olanlar Bir Sonraki Eğitim Döneminde Sadece Başarısız Oldukları Derslerden Sınava Girerler. Bir Adayın 4 Yıl 12 Dönem Sınava Girme Hakkı Bulunmaktadır. Bu Süre Zarfında Sınava Girmeyenler Haklarını Kaybederler. Hastane, Hapishane, Askerlik Ve Benzeri Sınava Gire