Ana içeriğe atla

Madde Ve Cisim

İlk dersimize rehberlik çalışması yaparak başladık. Hafta sonu yapılan çalışmalar ve hafta içi yapılacak çalışmalar hakkında öğrencilerimizi bilgilendirdim. Sorumluluk konusu ile ilgili rehberlik çalışması yaptık. Zaman zaman davranışlar, kurallar ve sorumluluk üzerine rehberlik çalışması yapmamız gerekiyor. ;)

İkinci dersimize madde konusunu tekrar ederek başladık. Madde ve cisim arasındaki farkı görsel okumalar yaparak kavramaya çalıştık. Ders kitabımızdaki örnekleri inceledik. Morpakampüsün anlatımını izledik. Soru cevaplar yaparak konuyu çalıştık. Alet, eşya, malzeme kavramları üzerinde durduk. Kavraması zor bir konu değildi. Bu hafta karışımlar konusunu çalışıp önümüzdeki hafta kütle ve hacim konusuna başlayacağız. Ders defterine konuyla ilgili kısaca not tuttuk.

Üçüncü dersimizde toplama işlemi problemleri çözdük.

Dördüncü ve öğleden sonraki ilk dersimizde Türkçe yaptık. Yeni temaya başladık. Oyun ve spor ile ilgili soru cevaplar yaptık. Çalışma kitabındaki temaya hazırlık etkinliklerini tamamladık. Oyunlar ve spor dalları hakkında konuştuk. Ders kitabımızda buz pateni ile ilgili bilgilendirici bir metin verilmiş. Bu tür metinlerin ülke geneli düşünülerek hazırlanması gerekmektedir. Öğrenci düzeyine uygun olmadığını düşünüyorum. Metni okuduk ve dil bilgisi ile ilgili etkinlikleri tamamladık. Metni öğrencilerimizin aklında kalacak şekilde özetlemeye çalıştım.

Son dersimizde görsel sanatlardan yeni bir etkinliğe başladık. Sulu boya çalışmalarımıza devam ediyoruz. Yeni görselimiz "Uçan Balon". Görseli sinifimegitim de ilgili bölümde paylaştım. Bu hafta bu çalışma ile devam edeceğiz.

Okul çıkışı birinci grup öğrencilerimizle matematikten verilmeyen eksileni bulma ve kurallı cümle konusu ile ilgili çalışma kağıtlarından etkinlikler yaptık. Halk oyunu çalışmalarımızda Cumaovası Yörük Ali zeybeğinin içeri adım alma figürünü çalıştık. Oyun şekil almaya başladı. Son iki figür kaldı.
İlk dersimize rehberlik çalışması yaparak başladık. Hafta sonu yapılan çalışmalar ve hafta içi yapılacak çalışmalar hakkında öğrencilerimizi bilgilendirdim. Sorumluluk konusu ile ilgili rehberlik çalışması yaptık. Zaman zaman davranışlar, kurallar ve sorumluluk üzerine rehberlik çalışması yapmamız gerekiyor. ;)

İkinci dersimize madde konusunu tekrar ederek başladık. Madde ve cisim arasındaki farkı görsel okumalar yaparak kavramaya çalıştık. Ders kitabımızdaki örnekleri inceledik. Morpakampüsün anlatımını izledik. Soru cevaplar yaparak konuyu çalıştık. Alet, eşya, malzeme kavramları üzerinde durduk. Kavraması zor bir konu değildi. Bu hafta karışımlar konusunu çalışıp önümüzdeki hafta kütle ve hacim konusuna başlayacağız. Ders defterine konuyla ilgili kısaca not tuttuk.

Üçüncü dersimizde toplama işlemi problemleri çözdük.

Dördüncü ve öğleden sonraki ilk dersimizde Türkçe yaptık. Yeni temaya başladık. Oyun ve spor ile ilgili soru cevaplar yaptık. Çalışma kitabındaki temaya hazırlık etkinliklerini tamamladık. Oyunlar ve spor dalları hakkında konuştuk. Ders kitabımızda buz pateni ile ilgili bilgilendirici bir metin verilmiş. Bu tür metinlerin ülke geneli düşünülerek hazırlanması gerekmektedir. Öğrenci düzeyine uygun olmadığını düşünüyorum. Metni okuduk ve dil bilgisi ile ilgili etkinlikleri tamamladık. Metni öğrencilerimizin aklında kalacak şekilde özetlemeye çalıştım.

Son dersimizde görsel sanatlardan yeni bir etkinliğe başladık. Sulu boya çalışmalarımıza devam ediyoruz. Yeni görselimiz "Uçan Balon". Görseli sinifimegitim de ilgili bölümde paylaştım. Bu hafta bu çalışma ile devam edeceğiz.

Okul çıkışı birinci grup öğrencilerimizle matematikten verilmeyen eksileni bulma ve kurallı cümle konusu ile ilgili çalışma kağıtlarından etkinlikler yaptık. Halk oyunu çalışmalarımızda Cumaovası Yörük Ali zeybeğinin içeri adım alma figürünü çalıştık. Oyun şekil almaya başladı. Son iki figür kaldı.
İlk dersimize rehberlik çalışması yaparak başladık. Hafta sonu yapılan çalışmalar ve hafta içi yapılacak çalışmalar hakkında öğrencilerimizi bilgilendirdim. Sorumluluk konusu ile ilgili rehberlik çalışması yaptık. Zaman zaman davranışlar, kurallar ve sorumluluk üzerine rehberlik çalışması yapmamız gerekiyor. ;)

İkinci dersimize madde konusunu tekrar ederek başladık. Madde ve cisim arasındaki farkı görsel okumalar yaparak kavramaya çalıştık. Ders kitabımızdaki örnekleri inceledik. Morpakampüsün anlatımını izledik. Soru cevaplar yaparak konuyu çalıştık. Alet, eşya, malzeme kavramları üzerinde durduk. Kavraması zor bir konu değildi. Bu hafta karışımlar konusunu çalışıp önümüzdeki hafta kütle ve hacim konusuna başlayacağız. Ders defterine konuyla ilgili kısaca not tuttuk.

Üçüncü dersimizde toplama işlemi problemleri çözdük.

Dördüncü ve öğleden sonraki ilk dersimizde Türkçe yaptık. Yeni temaya başladık. Oyun ve spor ile ilgili soru cevaplar yaptık. Çalışma kitabındaki temaya hazırlık etkinliklerini tamamladık. Oyunlar ve spor dalları hakkında konuştuk. Ders kitabımızda buz pateni ile ilgili bilgilendirici bir metin verilmiş. Bu tür metinlerin ülke geneli düşünülerek hazırlanması gerekmektedir. Öğrenci düzeyine uygun olmadığını düşünüyorum. Metni okuduk ve dil bilgisi ile ilgili etkinlikleri tamamladık. Metni öğrencilerimizin aklında kalacak şekilde özetlemeye çalıştım.

Son dersimizde görsel sanatlardan yeni bir etkinliğe başladık. Sulu boya çalışmalarımıza devam ediyoruz. Yeni görselimiz "Uçan Balon". Görseli sinifimegitim de ilgili bölümde paylaştım. Bu hafta bu çalışma ile devam edeceğiz.

Okul çıkışı birinci grup öğrencilerimizle matematikten verilmeyen eksileni bulma ve kurallı cümle konusu ile ilgili çalışma kağıtlarından etkinlikler yaptık. Halk oyunu çalışmalarımızda Cumaovası Yörük Ali zeybeğinin içeri adım alma figürünü çalıştık. Oyun şekil almaya başladı. Son iki figür kaldı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Metreküp – Kilogram Çevirme – Hesaplama Tablosu

Ağırlık birimleri hesaplama cetvelinden kilogramı metreküpe çevirme ve metreküpü kilograma çevirme örnekleri aşağıda yer almaktadır. METREKÜP KİLOGRAM ÇEVİRME ÖRNEKLERİ Aşağıda kullanılan metreküp – kilo çevirme formülü ayrıntılı değerlendirmeler dikkate alınmadan hesaplanmıştır. Yani halk arasındaki tabir ile düz hesaptır. Dolayısıyla bilimsel çalışmalarda dikkate alınmamalıdır. 1 m3 kaç kilogram eder?    1000 kg eder 2 m3 kaç kilogram eder?    2000 kg eder 3 m3 kaç kilogram eder?    3000 kg eder 4 m3 kaç kilogram eder?    4000 kg eder 5 m3 kaç kilogram eder?    5000 kg eder 6 m3 kaç kilogram eder?    6000 kg eder 7 m3 kaç kilogram eder?    7000 kg eder 8 m3 kaç kilogram eder?    8000 kg eder 9 m3 kaç kilogram eder?    9000 kg eder 10 m3 kaç kilogram eder?    10000 kg eder 11 m3 kaç kilogram eder?    11000 kg eder 12 m3 kaç kilogram eder?    12000 kg eder 13 m3 kaç kilogram eder?    13000 kg eder 14 m3 kaç kilogram eder?    14000 kg eder 15 m3 kaç kilogr

1 Metreküp Kum Kaç El Arabası – Kaç Kürek Yapar

Ağırlık formülleri örnekleri rehberinden 1 metreküp kum – kürek çevirme ve 1 el arabası kum – kürek ölçüleri hesaplama ve birim çevirme ile ilgili bilgiler aşağıdaki satırda bulunmaktadır. 1 METREKÜP KUM – EL ARABASI – 1 METREKÜP KUM ÇEVİRME 1 metreküp kum kaç el arabası yapar? 20 el arabası eder. 1 el arabası kum kaç metreküp yapar? 0,5 m3 eder. 1 METREKÜP KUM – KÜREK – 1 METREKÜP KUM   ÇEVİRME 1 metreküp kum kaç kürek yapar? 400 kürek eder. 1 kürek kum kaç metreküp yapar? 0,005 m3 eder. Hesaplamada yararlanılan terimler: kaç metreküp kumdur, kaç el arabasıdır, kaç kürektir Hesaplamada yararlanılan kısaltmalar: Metreküp’ün kısaltması m3, El arabası’nin kısaltması ea, Kürek’ın kısaltması kürek Burada 1 metreküp kum – kürek hesaplama ve 1 metreküp kum – el arabası hesaplama örnekleri verilmiştir. Bu sayfada alan 1 metreküp kum hesaplama tablosu ve birim çevirici değerleri yaklaşık değerlerdir ve dolayısıyla kesin rakamları ifade etmez. Formüller vasıtasıyla hesaplanmış ol

Ustalık Belgesi Alma Koşulları

 Ustalık Belgesi Alma Koşulları Denklik İşlemleri Yeni Yönetmeliğe Göre Ustalık Belgesi Nasıl Alınır? Kimler Alabilir? Ustalık Belgesi Kapsamındaki Meslekler, Denklik Yoluyla Nasıl Alınır, Kapsamındaki Meslek Dalları Hakkında Sorularının Cevabı İçin Yazımızı Okumaya Devam Edeniz. Ustalık Belgesi Sahipleri Mesleklerinde Bağımsız İşyeri Açabilirler. Yanlarında Çırak Çalıştırmak İsteyen Belge Sahiplerinin Usta Öğreticilik Belgesi Alması Gereklidir. Usta Öğreticilik Belgesi Alma Şartları İçin Buradaki Yazılarımızı Okuyabilirsiniz. Kalfalık Ve Ustalık Sınavları Mesleki Eğitim Merkezleri Yılda 6 Kez, İki Ayda Bir Yapılır. Ustalık Sınavı Tarihleri En Geç 1 Hafta Önceden İlan Edilir. Sınavlarda Başarılı Olanlar Belge Alırken, Başarısız Olanlar Bir Sonraki Eğitim Döneminde Sadece Başarısız Oldukları Derslerden Sınava Girerler. Bir Adayın 4 Yıl 12 Dönem Sınava Girme Hakkı Bulunmaktadır. Bu Süre Zarfında Sınava Girmeyenler Haklarını Kaybederler. Hastane, Hapishane, Askerlik Ve Benzeri Sınava Gire