Bir önceki yazımda nesne-nesne eşleme becerisinden kısaca bahsetmiştim. Şimdi de sırada resimleri ve nesneleri eşleme becerisi var.
Burada amacımız şu: Üç boyutu algılayıp, nesneleri fark eden öğrencilerimiz artık o nesnelerin bir de resimleri olduğu yani iki boyut algısını edinmelidirler. Resimlerle, görsellerle yapacağımız çalışmalardan verim almak için bu becerinin edinimi mühimdir. Nesne ayırt etme, nesne resmi ayırt etme çalışılmadan önce mutlaka bu beceri çalışılmalıdır.
Yönergeler konusunda daha önceki yazılarımda bilgi verdiğim için burada açmıyorum.
Bu beceriyi şu basamaklarla çalışabiliriz:
Bir önceki yazımda nesne-nesne eşleme becerisinden kısaca bahsetmiştim. Şimdi de sırada resimleri ve nesneleri eşleme becerisi var.Burada amacımız şu: Üç boyutu algılayıp, nesneleri fark eden öğrencilerimiz artık o nesnelerin bir de resimleri olduğu yani iki boyut algısını edinmelidirler. Resimlerle, görsellerle yapacağımız çalışmalardan verim almak için bu becerinin edinimi mühimdir. Nesne ayırt etme, nesne resmi ayırt etme çalışılmadan önce mutlaka bu beceri çalışılmalıdır.
Yönergeler konusunda daha önceki yazılarımda bilgi verdiğim için burada açmıyorum.
Bu beceriyi şu basamaklarla çalışabiliriz:
- İki nesne ya da resim seçenekleri arasından aynı olan nesne ya da resmi eşler.
- Üç nesne ya da resim seçenekleri arasından aynı olan nesne ya da resmi eşler.
- Dörtnesne ya da resim seçenekleri arasından aynı olan nesne ya da resmi eşler.
Bu becerinin basamakları için materyal hazırlamak isterseniz sınıfınızda var olan nesnelerin fotoğraflarını çekip fotoğrafçıdan normal fotoğraf boyutunda çıktılar alıp mukavvaya yapıştırabilirsiniz. Nesneleri ve fotoğrafları belirlediğiniz bir kutuya yerleştirip nesne-resim eşleme çalışabilirsiniz.
Beceri basamaklarımız ve materyal örneklerimizin fotoğraflarını en kısa sürede eklerim.
Umarım faydası olan bir yazı olmuştur hepimiz için.
Umarım faydası olan bir yazı olmuştur hepimiz için.
İyi çalışmalar.
Sevgiler.
Burada amacımız şu: Üç boyutu algılayıp, nesneleri fark eden öğrencilerimiz artık o nesnelerin bir de resimleri olduğu yani iki boyut algısını edinmelidirler. Resimlerle, görsellerle yapacağımız çalışmalardan verim almak için bu becerinin edinimi mühimdir. Nesne ayırt etme, nesne resmi ayırt etme çalışılmadan önce mutlaka bu beceri çalışılmalıdır.
Yönergeler konusunda daha önceki yazılarımda bilgi verdiğim için burada açmıyorum.
Bu beceriyi şu basamaklarla çalışabiliriz:
- İki nesne ya da resim seçenekleri arasından aynı olan nesne ya da resmi eşler.
- Üç nesne ya da resim seçenekleri arasından aynı olan nesne ya da resmi eşler.
- Dörtnesne ya da resim seçenekleri arasından aynı olan nesne ya da resmi eşler.
Bu becerinin basamakları için materyal hazırlamak isterseniz sınıfınızda var olan nesnelerin fotoğraflarını çekip fotoğrafçıdan normal fotoğraf boyutunda çıktılar alıp mukavvaya yapıştırabilirsiniz. Nesneleri ve fotoğrafları belirlediğiniz bir kutuya yerleştirip nesne-resim eşleme çalışabilirsiniz.
Beceri basamaklarımız ve materyal örneklerimizin fotoğraflarını en kısa sürede eklerim.
Umarım faydası olan bir yazı olmuştur hepimiz için.
Umarım faydası olan bir yazı olmuştur hepimiz için.
İyi çalışmalar.
Sevgiler.
Bir önceki yazımda nesne-nesne eşleme becerisinden kısaca bahsetmiştim. Şimdi de sırada resimleri ve nesneleri eşleme becerisi var.
Burada amacımız şu: Üç boyutu algılayıp, nesneleri fark eden öğrencilerimiz artık o nesnelerin bir de resimleri olduğu yani iki boyut algısını edinmelidirler. Resimlerle, görsellerle yapacağımız çalışmalardan verim almak için bu becerinin edinimi mühimdir. Nesne ayırt etme, nesne resmi ayırt etme çalışılmadan önce mutlaka bu beceri çalışılmalıdır.
Yönergeler konusunda daha önceki yazılarımda bilgi verdiğim için burada açmıyorum.
Bu beceriyi şu basamaklarla çalışabiliriz:
Burada amacımız şu: Üç boyutu algılayıp, nesneleri fark eden öğrencilerimiz artık o nesnelerin bir de resimleri olduğu yani iki boyut algısını edinmelidirler. Resimlerle, görsellerle yapacağımız çalışmalardan verim almak için bu becerinin edinimi mühimdir. Nesne ayırt etme, nesne resmi ayırt etme çalışılmadan önce mutlaka bu beceri çalışılmalıdır.
Yönergeler konusunda daha önceki yazılarımda bilgi verdiğim için burada açmıyorum.
Bu beceriyi şu basamaklarla çalışabiliriz:
- İki nesne ya da resim seçenekleri arasından aynı olan nesne ya da resmi eşler.
- Üç nesne ya da resim seçenekleri arasından aynı olan nesne ya da resmi eşler.
- Dörtnesne ya da resim seçenekleri arasından aynı olan nesne ya da resmi eşler.
Bu becerinin basamakları için materyal hazırlamak isterseniz sınıfınızda var olan nesnelerin fotoğraflarını çekip fotoğrafçıdan normal fotoğraf boyutunda çıktılar alıp mukavvaya yapıştırabilirsiniz. Nesneleri ve fotoğrafları belirlediğiniz bir kutuya yerleştirip nesne-resim eşleme çalışabilirsiniz.
Beceri basamaklarımız ve materyal örneklerimizin fotoğraflarını en kısa sürede eklerim.
Umarım faydası olan bir yazı olmuştur hepimiz için.
Umarım faydası olan bir yazı olmuştur hepimiz için.
İyi çalışmalar.
Sevgiler.
Yorumlar
Yorum Gönder