Ana içeriğe atla

İzometrik Kağıt Kullanma

İlk iki dersimiz İngilizce idi. Öğretmenimiz olmadığı için ilk derse rehberlik çalışması yaparak başladık. Hafta sonu yapılan çalışmalar hakkında konuştuk. Cumartesi günü ilçemizin Çengeller köyünde düzenlenen hıdırellez etkinliklerine halk oyunu yarışma ekibimizle katıldık. Çengeller köyü sakinlerine, köy derneği üye ve dernek başkanımıza gösterdikleri ilgiden dolayı teşekkür ederiz. Öğrencilerimiz ve bizler için güzel bir gün oldu.
İlk dersimizin kalan zamanında ve ikinci dersimizin bir kısmında Türkçe yaptık. Türkçeden paragraf soruları çözme etkinliğine devam ettik. Bugün çözdüğümüz paragraf sorularıyla toplam 71 soru çözmüş olduk. Bugün çözdüğümüz sorulardan bazıları farklı yapıdaydı. Bu soruları nasıl çözmemiz gerektiğini detaylı olarak çalıştık.

İkinci dersimizin kalan zamanında ve üçüncü dersimizde matematik yaptık. İzometrik kağıtları kullanarak eş küpler oluşturma ve eş küplerden geometrik cisimler oluşturma etkinliği yaptık. Öncelikle izometrik kağıdın nasıl olduğunu inceledik. Morpakampüsün çalışma etkinliklerindeki geometrik cisimleri birim küpleri kullanarak sıramızda oluşturmaya çalıştık. Oluşturduğumuz yapıların üstten görünümünü nasıl çizmemiz gerektiğini kavramaya çalıştık. Üstten görünümü çizmeyi kavrayan öğrencilerimiz yapıdaki eş küp sayısını kolayca bulabilmektedir. Ders defterimize 6 farklı etkinlik yaptık. Öğrencilerimize ev çalışması için izometrik kağıt verdim. Yarın üstten görünümü verilen geometrik yapıları izometrik kağıda çizmeye çalışacağız.

Dördüncü dersimizde ilçemizdeki Şehit Kemal Ay Anadolu Lisesi öğrencilerinin düzenlediği bilim fuarına katıldık. Yapılan çalışmaları ve resim sergisini gezdik.

Öğleden sonraki ilk dersimizde matematikten eş küplerden geometrik cisimler oluşturma etkinliği yaptık.

Son dersimizde görsel etkinlikler yaptık. Geçtiğimiz hafta sulu boya ile manzara resmi çalışmasına başlamıştık. Manzara resminin gerekli çizim aşamalarını geçen hafta öğrencilerimize anlatmıştım. Bu hafta boyama kısmına başladık. Çizim çalışmasını tamamlayan öğrencilerimiz boyama çalışmasına başladılar. Çalışmanın detayını aşağıdaki videodan izleyebilirsiniz. Ayrıca çalışmayı görsel etkinlikler sayfasından bulabilirsiniz.





Okul çıkışı ikinci grup öğrencilerimizden dört işlem ile ilgili eksiği olanlarla çalışmalar yaptık. Okuduğunu anlama çalışmaları yaptık. Yarın birinci grup öğrencilerimizle çalışma yapacağız.
İlk iki dersimiz İngilizce idi. Öğretmenimiz olmadığı için ilk derse rehberlik çalışması yaparak başladık. Hafta sonu yapılan çalışmalar hakkında konuştuk. Cumartesi günü ilçemizin Çengeller köyünde düzenlenen hıdırellez etkinliklerine halk oyunu yarışma ekibimizle katıldık. Çengeller köyü sakinlerine, köy derneği üye ve dernek başkanımıza gösterdikleri ilgiden dolayı teşekkür ederiz. Öğrencilerimiz ve bizler için güzel bir gün oldu.
İlk dersimizin kalan zamanında ve ikinci dersimizin bir kısmında Türkçe yaptık. Türkçeden paragraf soruları çözme etkinliğine devam ettik. Bugün çözdüğümüz paragraf sorularıyla toplam 71 soru çözmüş olduk. Bugün çözdüğümüz sorulardan bazıları farklı yapıdaydı. Bu soruları nasıl çözmemiz gerektiğini detaylı olarak çalıştık.

İkinci dersimizin kalan zamanında ve üçüncü dersimizde matematik yaptık. İzometrik kağıtları kullanarak eş küpler oluşturma ve eş küplerden geometrik cisimler oluşturma etkinliği yaptık. Öncelikle izometrik kağıdın nasıl olduğunu inceledik. Morpakampüsün çalışma etkinliklerindeki geometrik cisimleri birim küpleri kullanarak sıramızda oluşturmaya çalıştık. Oluşturduğumuz yapıların üstten görünümünü nasıl çizmemiz gerektiğini kavramaya çalıştık. Üstten görünümü çizmeyi kavrayan öğrencilerimiz yapıdaki eş küp sayısını kolayca bulabilmektedir. Ders defterimize 6 farklı etkinlik yaptık. Öğrencilerimize ev çalışması için izometrik kağıt verdim. Yarın üstten görünümü verilen geometrik yapıları izometrik kağıda çizmeye çalışacağız.

Dördüncü dersimizde ilçemizdeki Şehit Kemal Ay Anadolu Lisesi öğrencilerinin düzenlediği bilim fuarına katıldık. Yapılan çalışmaları ve resim sergisini gezdik.

Öğleden sonraki ilk dersimizde matematikten eş küplerden geometrik cisimler oluşturma etkinliği yaptık.

Son dersimizde görsel etkinlikler yaptık. Geçtiğimiz hafta sulu boya ile manzara resmi çalışmasına başlamıştık. Manzara resminin gerekli çizim aşamalarını geçen hafta öğrencilerimize anlatmıştım. Bu hafta boyama kısmına başladık. Çizim çalışmasını tamamlayan öğrencilerimiz boyama çalışmasına başladılar. Çalışmanın detayını aşağıdaki videodan izleyebilirsiniz. Ayrıca çalışmayı görsel etkinlikler sayfasından bulabilirsiniz.





Okul çıkışı ikinci grup öğrencilerimizden dört işlem ile ilgili eksiği olanlarla çalışmalar yaptık. Okuduğunu anlama çalışmaları yaptık. Yarın birinci grup öğrencilerimizle çalışma yapacağız.
İlk iki dersimiz İngilizce idi. Öğretmenimiz olmadığı için ilk derse rehberlik çalışması yaparak başladık. Hafta sonu yapılan çalışmalar hakkında konuştuk. Cumartesi günü ilçemizin Çengeller köyünde düzenlenen hıdırellez etkinliklerine halk oyunu yarışma ekibimizle katıldık. Çengeller köyü sakinlerine, köy derneği üye ve dernek başkanımıza gösterdikleri ilgiden dolayı teşekkür ederiz. Öğrencilerimiz ve bizler için güzel bir gün oldu.
İlk dersimizin kalan zamanında ve ikinci dersimizin bir kısmında Türkçe yaptık. Türkçeden paragraf soruları çözme etkinliğine devam ettik. Bugün çözdüğümüz paragraf sorularıyla toplam 71 soru çözmüş olduk. Bugün çözdüğümüz sorulardan bazıları farklı yapıdaydı. Bu soruları nasıl çözmemiz gerektiğini detaylı olarak çalıştık.

İkinci dersimizin kalan zamanında ve üçüncü dersimizde matematik yaptık. İzometrik kağıtları kullanarak eş küpler oluşturma ve eş küplerden geometrik cisimler oluşturma etkinliği yaptık. Öncelikle izometrik kağıdın nasıl olduğunu inceledik. Morpakampüsün çalışma etkinliklerindeki geometrik cisimleri birim küpleri kullanarak sıramızda oluşturmaya çalıştık. Oluşturduğumuz yapıların üstten görünümünü nasıl çizmemiz gerektiğini kavramaya çalıştık. Üstten görünümü çizmeyi kavrayan öğrencilerimiz yapıdaki eş küp sayısını kolayca bulabilmektedir. Ders defterimize 6 farklı etkinlik yaptık. Öğrencilerimize ev çalışması için izometrik kağıt verdim. Yarın üstten görünümü verilen geometrik yapıları izometrik kağıda çizmeye çalışacağız.

Dördüncü dersimizde ilçemizdeki Şehit Kemal Ay Anadolu Lisesi öğrencilerinin düzenlediği bilim fuarına katıldık. Yapılan çalışmaları ve resim sergisini gezdik.

Öğleden sonraki ilk dersimizde matematikten eş küplerden geometrik cisimler oluşturma etkinliği yaptık.

Son dersimizde görsel etkinlikler yaptık. Geçtiğimiz hafta sulu boya ile manzara resmi çalışmasına başlamıştık. Manzara resminin gerekli çizim aşamalarını geçen hafta öğrencilerimize anlatmıştım. Bu hafta boyama kısmına başladık. Çizim çalışmasını tamamlayan öğrencilerimiz boyama çalışmasına başladılar. Çalışmanın detayını aşağıdaki videodan izleyebilirsiniz. Ayrıca çalışmayı görsel etkinlikler sayfasından bulabilirsiniz.





Okul çıkışı ikinci grup öğrencilerimizden dört işlem ile ilgili eksiği olanlarla çalışmalar yaptık. Okuduğunu anlama çalışmaları yaptık. Yarın birinci grup öğrencilerimizle çalışma yapacağız.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Metreküp – Kilogram Çevirme – Hesaplama Tablosu

Ağırlık birimleri hesaplama cetvelinden kilogramı metreküpe çevirme ve metreküpü kilograma çevirme örnekleri aşağıda yer almaktadır. METREKÜP KİLOGRAM ÇEVİRME ÖRNEKLERİ Aşağıda kullanılan metreküp – kilo çevirme formülü ayrıntılı değerlendirmeler dikkate alınmadan hesaplanmıştır. Yani halk arasındaki tabir ile düz hesaptır. Dolayısıyla bilimsel çalışmalarda dikkate alınmamalıdır. 1 m3 kaç kilogram eder?    1000 kg eder 2 m3 kaç kilogram eder?    2000 kg eder 3 m3 kaç kilogram eder?    3000 kg eder 4 m3 kaç kilogram eder?    4000 kg eder 5 m3 kaç kilogram eder?    5000 kg eder 6 m3 kaç kilogram eder?    6000 kg eder 7 m3 kaç kilogram eder?    7000 kg eder 8 m3 kaç kilogram eder?    8000 kg eder 9 m3 kaç kilogram eder?    9000 kg eder 10 m3 kaç kilogram eder?    10000 kg eder 11 m3 kaç kilogram eder?    11000 kg eder 12 m3 kaç kilogram eder?    12000 kg eder 13 m3 kaç kilogram eder?    13000 kg eder 14 m3 kaç kilogram eder?    14000 kg eder 15 m3 kaç kilogr

1 Metreküp Kum Kaç El Arabası – Kaç Kürek Yapar

Ağırlık formülleri örnekleri rehberinden 1 metreküp kum – kürek çevirme ve 1 el arabası kum – kürek ölçüleri hesaplama ve birim çevirme ile ilgili bilgiler aşağıdaki satırda bulunmaktadır. 1 METREKÜP KUM – EL ARABASI – 1 METREKÜP KUM ÇEVİRME 1 metreküp kum kaç el arabası yapar? 20 el arabası eder. 1 el arabası kum kaç metreküp yapar? 0,5 m3 eder. 1 METREKÜP KUM – KÜREK – 1 METREKÜP KUM   ÇEVİRME 1 metreküp kum kaç kürek yapar? 400 kürek eder. 1 kürek kum kaç metreküp yapar? 0,005 m3 eder. Hesaplamada yararlanılan terimler: kaç metreküp kumdur, kaç el arabasıdır, kaç kürektir Hesaplamada yararlanılan kısaltmalar: Metreküp’ün kısaltması m3, El arabası’nin kısaltması ea, Kürek’ın kısaltması kürek Burada 1 metreküp kum – kürek hesaplama ve 1 metreküp kum – el arabası hesaplama örnekleri verilmiştir. Bu sayfada alan 1 metreküp kum hesaplama tablosu ve birim çevirici değerleri yaklaşık değerlerdir ve dolayısıyla kesin rakamları ifade etmez. Formüller vasıtasıyla hesaplanmış ol

Ustalık Belgesi Alma Koşulları

 Ustalık Belgesi Alma Koşulları Denklik İşlemleri Yeni Yönetmeliğe Göre Ustalık Belgesi Nasıl Alınır? Kimler Alabilir? Ustalık Belgesi Kapsamındaki Meslekler, Denklik Yoluyla Nasıl Alınır, Kapsamındaki Meslek Dalları Hakkında Sorularının Cevabı İçin Yazımızı Okumaya Devam Edeniz. Ustalık Belgesi Sahipleri Mesleklerinde Bağımsız İşyeri Açabilirler. Yanlarında Çırak Çalıştırmak İsteyen Belge Sahiplerinin Usta Öğreticilik Belgesi Alması Gereklidir. Usta Öğreticilik Belgesi Alma Şartları İçin Buradaki Yazılarımızı Okuyabilirsiniz. Kalfalık Ve Ustalık Sınavları Mesleki Eğitim Merkezleri Yılda 6 Kez, İki Ayda Bir Yapılır. Ustalık Sınavı Tarihleri En Geç 1 Hafta Önceden İlan Edilir. Sınavlarda Başarılı Olanlar Belge Alırken, Başarısız Olanlar Bir Sonraki Eğitim Döneminde Sadece Başarısız Oldukları Derslerden Sınava Girerler. Bir Adayın 4 Yıl 12 Dönem Sınava Girme Hakkı Bulunmaktadır. Bu Süre Zarfında Sınava Girmeyenler Haklarını Kaybederler. Hastane, Hapishane, Askerlik Ve Benzeri Sınava Gire